Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2013, 20:19
berdine
berdine is offline
hallo allemaal

ik ben een pubertje van 14 jaar ik woon op een boerderij. onlangs ontmoette ik een zoon van een collegaboer van mijn pa. ik vindt hem heel leuk en denk echt heel de dag aan hem. maar mijn ouders vooral mn moeder zullen het waareschijnlijk niet goedkeuren (met welke jongen dan ook). volgende dilema: ik ben 14 en hij is 22 of 23. het enige wat ik van hem weeet is: uiterlijk ;-) waar hij woont en wat hij studeert. toen mn pa met zn pa praatte keek hij naar mij en ik naar hem en als ik of hij trugkeek keken we weg I'M IN LOVE!!!!

xoxox despered girl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2013, 20:32
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
hallo allemaal

ik ben een pubertje van 14 jaar ik woon op een boerderij. onlangs ontmoette ik een zoon van een collegaboer van mijn pa. ik vindt hem heel leuk en denk echt heel de dag aan hem. maar mijn ouders vooral mn moeder zullen het waareschijnlijk niet goedkeuren (met welke jongen dan ook). volgende dilema: ik ben 14 en hij is 22 of 23. het enige wat ik van hem weeet is: uiterlijk ;-) waar hij woont en wat hij studeert. toen mn pa met zn pa praatte keek hij naar mij en ik naar hem en als ik of hij trugkeek keken we weg I'M IN LOVE!!!!

xoxox despered girl
er zit ongeveer 8 of 9 jaar tussen, dit is toch best wel veel.
Misschien toch maar opzoek naar een andere jonge? ,in je puberteit zullen er veel dingen gebeuren qua liefde dus je zult ongetwijfeld nog wel een andere leuke jonge van je leeftijd vinden.

(eigen mening)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 20:36
Guarnere
Guarnere is offline
Offtopic: desperate*

Een jongen van 22/23 met een meisje van 14.. Je zou niet de eerste zijn, maar het is eigenlijk niet gezond. Die jongen is véél verder in zijn ontwikkeling dan jij, zowel fysiek als psychisch. Als jij straks een jaar of 18/19 bent, dan is hij 26/27, dan is het waarschijnlijk wat acceptabeler (en bovendien geen pedofilie meer ).
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 20:58
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Vergeet het maar
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 21:28
Verwijderd
Je weet bijna niks van hem. Natuurlijk kun je hem een lekker ding vinden, maar een echte verliefheid is het daarmee niet. Probeer een beetje te relativeren. Vind je hem over een paar jaar nog leuk (als je 17/18 bent), spreek hem dan eens aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten