Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2012, 13:54
BorderCross
BorderCross is offline
Ik zat met de vraag hoe ik eventueel de ouders van mijn vriendin kon overhalen om bij elkaar te mogen slapen. Ze zijn waarschijnlijk te beschermend.. Na een half jaar zou het toch eigenlijk geen probleem moeten zijn?
Oud 26-12-2012, 14:00
bloodyb
bloodyb is offline
Mss zou je dat beter door je vriendin kunnen laten vragen, ik neem aan dat ze even oud is als jij? Als jij het vraagt zou het over kunnen komen als: Mevrouw, meneer ik wou graag met uw dochter seksen, mag dat?

Laatst gewijzigd op 26-12-2012 om 14:12.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 14:11
Volk
Volk is offline
Ik ben het eens met bloodyb, jij bent niet de aangewezen persoon om ze over te halen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 14:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het lijkt me extreem onwaarschijnlijk dat ze gaan luisteren naar de vriend van hun dochter m.b.t. dit soort zaken. Je vriendin zal het moeten proberen. En anders gewoon stiekem doen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 15:16
Verwijderd
Laat je vriendin het regelen! Hoe oud is je vriendin eigelijk?
Ik denk dat het net zo makkelijk is om het stiekem te doen
heb je niet steeds van die kut-discussies thuis,
tja ouders blijven ouders, de mijne zullen het ook in geen 100 jaar
accepteren. maar als je vriendin gewoon zegt dat ze bij een vriendin gaat
logeren? Misschien moet je er nog effe mee wachten voordat je die ouders
gaat overhalen, en tot die tijd stiekem doen..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 15:56
Verwijderd
Kom je veel bij hen over de vloer?

Ik ga er even voor het gemak vanuit dat je vriendin ook 16 is of jonger, en dan is het helemaal niet zo overbeschermend om dit nog niet toe te staan. Als jullie seks willen kan dat overdag en dat snappen veel ouders niet, maar ik ken weinig mensen die op hun 16e al bij elkaar mochten slapen. Ik zou als ik jou was me lief opstellen, en wil je het vragen, laat het dan door je vriendin doen. Maar reken er gewoon niet op en heb lekker overdag een keer seks.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 17:26
BorderCross
BorderCross is offline
Jongens... jongens... BIJ elkaar slapen, niet MET elkaar...
Oud 26-12-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
same difference. Zeker vanuit het perspectief van ouders.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 20:01
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
En van slapen zal dan sowieso niet veel terecht komen.
Oud 26-12-2012, 20:13
BorderCross
BorderCross is offline
Hehe, dat heb ik ook niet gezegd, maar kan ik die ouders niet subtiel laten weten dat er niks gaat gebeuren? Of in ieder geval.. wijs maken.
Oud 26-12-2012, 20:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hehe, dat heb ik ook niet gezegd, maar kan ik die ouders niet subtiel laten weten dat er niks gaat gebeuren? Of in ieder geval.. wijs maken.
Natuurlijk niet. Wat je wel kunt doen is je vriendin laten voorstellen in aparte bedden/aparte kamers te slapen. Dat gaan jullie natuurlijk niet doen, en die ouders weten dat ook wel, maar als ze kunnen doen alsof helpt dat wel.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 20:59
bloodyb
bloodyb is offline
Ja dan ga jij lekker tussen pa en ma liggen! Maar serieus, als jij met haar wil seksen kan je dat toch overdag bij jou of haar thuis doen als er niemand is?
Oud 26-12-2012, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Kom je veel bij hen over de vloer?

Ik ga er even voor het gemak vanuit dat je vriendin ook 16 is of jonger, en dan is het helemaal niet zo overbeschermend om dit nog niet toe te staan. Als jullie seks willen kan dat overdag en dat snappen veel ouders niet, maar ik ken weinig mensen die op hun 16e al bij elkaar mochten slapen. Ik zou als ik jou was me lief opstellen, en wil je het vragen, laat het dan door je vriendin doen. Maar reken er gewoon niet op en heb lekker overdag een keer seks.
Ik zei dit niet omdat ik dacht dat het puur om met elkaar slapen ging, maar de zorgen die komen kijken wanneer er een jongen bíj je puberdochter slaapt.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 22:08
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ja dan ga jij lekker tussen pa en ma liggen! Maar serieus, als jij met haar wil seksen kan je dat toch overdag bij jou of haar thuis doen als er niemand is?
Meen je deze nou? Alsof ik niet weet dat dat overdag ook kan.. Ik vraag specifiek om het slapen zelf...
Oud 27-12-2012, 00:07
Verwijderd
ik ben inmiddels 24 en woon al 5 jaar op mezelf, maar mijn ouders zijn er nog steeds op tegen. je vriendin kan proberen het er met ze over te hebben, en hopelijk heb je geluk, maar sommige ouders zijn onwrikbaar, daar moet je misschien wel rekening mee houden.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 00:53
bloodyb
bloodyb is offline
Laat je vriendin dan vragen of het goed is dat ze een keer een weekend bij jou logeert.
Oud 28-12-2012, 01:26
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Laat je vriendin dan vragen of het goed is dat ze een keer een weekend bij jou logeert.
Al gedaan, ik vraag dan ook om een manier om ze "over te halen" aangezien ze het niet goed vonden...
Oud 28-12-2012, 01:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder noemde dat altijd 'de kat op het spek binden'. Ze wist heus wel dat ik overdag ook seks kon hebben en dat ook deed, maar blijven slapen wilde ze niet hebben (ik niet daar en zij niet hier). Pas toen ik 17 of 18 was, mocht dat pas.

Overhalen zit er niet in, als jij je gewoon van je beste kant laat zien elke keer als je daar komt en haar niet pusht en zij op haar beurt haar ouders niet pusht, komt er vast wel een keer een moment dat ze toegeven. En anders niet, jammer dan. Leg je erbij neer en laat het haar vooral vragen, het zou mij erg vreemd lijken als het vriendje van mijn dochter aan mij kwam vragen of hij kon blijven slapen.
Oud 30-12-2012, 09:44
Heer Wil
Heer Wil is offline
Het kan door de ideale schoonzoon uit te hangen, je legt je voeten niet bij haar thuis op tafel, en je raakt haar niet te vaak aan waar haar ouders bij zijn. Dan hebben die ouders zoiets van: hij is zo rustig en kan zo goed van haar afblijven, in bed zal er toch niets van komen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 11:21
Volk
Volk is offline
Citaat:
Het kan door de ideale schoonzoon uit te hangen, je legt je voeten niet bij haar thuis op tafel, en je raakt haar niet te vaak aan waar haar ouders bij zijn. Dan hebben die ouders zoiets van: hij is zo rustig en kan zo goed van haar afblijven, in bed zal er toch niets van komen.
Die ouders zijn ook jong geweest en zijn niet achterlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 12:37
Verwijderd
Citaat:
...right
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 12:51
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Die ouders zijn ook jong geweest en zijn niet achterlijk.
Is dat een argument voor of tegen mijn stelling?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 15:37
Volk
Volk is offline
Citaat:
Is dat een argument voor of tegen mijn stelling?
Tegen. Ik denk echt niet dat er ouders zijn die denken; Och, hij doet zijn voeten niet op tafel en raakt haar niet veel aan in ons bijzijn, in bed blijft hij echt van haar af.

Die ouders zijn ook jong geweest en weten dus heel goed dat je je extra gedraagt als de ouders in de buurt zijn, en dat als je samen in een bed ligt en er geen toezicht is er meer gebeurt dan handjes vasthouden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 16:04
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Ik heb toen ik 15 was (en mijn vriendje 16) onze ouders tegen elkaar uitgespeeld: eerste keer (met oud en nieuw) sliep mijn vriendje bij ons op zolder. Week daarna bleef ik bij hem slapen. Toen hebben we gezegd dat bij mij we op dezelfde kamer mochten slapen dus toen mocht het bij zijn ouders ook. Daarna hetzelfde bij mijn ouders gedaan.

Met oud en nieuw was overigens een goede reden om te blijven slapen, vonden mijn ouders. Je stuurt iemand van 16 niet midden in de nacht op de fiets terug naar huis .
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 00:36
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik heb toen ik 15 was (en mijn vriendje 16) onze ouders tegen elkaar uitgespeeld: eerste keer (met oud en nieuw) sliep mijn vriendje bij ons op zolder. Week daarna bleef ik bij hem slapen. Toen hebben we gezegd dat bij mij we op dezelfde kamer mochten slapen dus toen mocht het bij zijn ouders ook. Daarna hetzelfde bij mijn ouders gedaan.

Met oud en nieuw was overigens een goede reden om te blijven slapen, vonden mijn ouders. Je stuurt iemand van 16 niet midden in de nacht op de fiets terug naar huis .
Oud en nieuw hebben we ook als argument gebruikt, maar alsnog willen die ouders niet dat ze blijft slapen. Mijn ouders hebben er totaal geen probleem mee overigens..
Oud 31-12-2012, 14:42
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Misschien eerst eens daar gaan slapen? In plaats van zij eerst bij jou? Kan nog wel eens schelen...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 14:44
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Wat een zeikende ouders. Zeg anders dat jullie allang seks hebben gehad en vanavond waarschijnlijk toch te dronken worden om seks te kunnen hebben. Dan laten ze het vast wel toe. Hoe oud was je ook alweer?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 17:15
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Wat een zeikende ouders. Zeg anders dat jullie allang seks hebben gehad en vanavond waarschijnlijk toch te dronken worden om seks te kunnen hebben. Dan laten ze het vast wel toe. Hoe oud was je ook alweer?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 18:35
bloodyb
bloodyb is offline
Hebben jouw en haar ouders elkaar wel eens ontmoet? Mss is het een idee om die eens met elkaar te laten praten?
Oud 01-01-2013, 21:20
hetisdenatuur
hetisdenatuur is offline
ik had precies hetzelfde, een vriendin met heel beschermende ouders en nadat we een half jaar in relatie waren heeft ze een goed gesprek gehad met haar ouders. Morgen mogen wij logeren
dus gewoon je vriendin met haar ouders laten praten
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 21:27
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Hebben jouw en haar ouders elkaar wel eens ontmoet? Mss is het een idee om die eens met elkaar te laten praten?
Ze hebben elkaar weleens ontmoet, maar het zijn totaal verschillende ouders. Mijn ouders boeit het helemaal niks, en die ouders van haar overdrijven echt enorm.
Oud 01-01-2013, 21:28
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik ben bang dat als ik dat een keer ga zeggen, dat ik niet meer bij hun thuis mag komen, hehe. Ze zijn erg beschermend...
Oud 01-01-2013, 22:10
Verwijderd
Het is dan ook een bijzonder slecht advies. Je zult je er gewoon bij neer moeten leggen voorlopig.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 07:48
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Ik ben bang dat als ik dat een keer ga zeggen, dat ik niet meer bij hun thuis mag komen, hehe. Ze zijn erg beschermend...
Jij moet je er ook vooral niet mee bemoeien. Laat dit aan je vriendin over. En ja, dan moeten jullie maar even wachten .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten