Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2013, 15:12
loveyou123
loveyou123 is offline
ik slaap de laatste tijd wel redelijk goed maar ik blijf erg moe zijn. ik weet niet wat het is en de huisarts ook niet. ik word er gek van. hebben jullie miss tips voor me???
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 15:20
Martiño
Martiño is offline
Nou, je geeft jezelf al heel wat advies in het andere topic hoeveel uren slaap je? En belangrijker nog: wat doe je overdag?

Zorg dat je genoeg slaapt (en niet te veel!), en dat je 's avonds ook even 'afkoelt' (dus niet eten of intensief bewegen, maar gewoon met een boekje op de bank, oid), en 's ochtends de tijd neemt om op te starten (niet binnen een kwartier de deur uit, maar even de tijd nemen om te wassen, ontbijten, etc.). Probeer door de dag heen ook regelmatig een (gezonde) snack te nemen ofzo, jezelf niet uithongeren, en af en toe even tien minuutjes rust proberen te pakken. Kijk of het mogelijk is om op sommige momenten wat meer rust te nemen (dus niet de hele week van 8 tot 22 uur volplannen, maar ook eens een avond vrij).
Oud 03-01-2013, 15:45
Verwijderd
Gezond leven.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 17:15
Pluis
Pluis is offline
Veel mensen zijn in de wintermaanden moe door een gebrek aan zonlicht/daglicht, zorg dus dat je als je de kans krijgt elke dag een uurtje buiten in het licht loopt. En het maakt dan niks uit of het nou bewolkt is of niet: daglicht is daglicht.

Regels voor berichten