Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet precies of scherpschutter onder soldaat valt, maar als dat zo is moet je een VMBO-BK of MBO diploma voor hebben. je kan ook hoger gaan VMBO-GT of MBO4 dan kun je korporaal soldaat worden
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.werkenbijdelandmacht.nl/u...%20&%20Sel.pdf |
![]() |
|
niet luisteren naar mensen die zeggen dat je later iets anders wil, onzin, ik wil al bij defensie zolang ik me kan herinneren, en ik doe nu ook werkelijk een opleiding van defensie, een MBO opleiding; Veiligheid & Vakmanschap.
als je havo hebt kun je misschien zelfs beter deze opleiding doen, niv. 3, dan ga je na de opleiding (+- 2,5 jaar) naar de KMS, en word je onderofficier. deze opleiding is handig om te doen omdat je zo een enorm veel grotere kans krijgt binnen defensie te komen dan normaal, want zoals je weet word defensie leeggemolken door de regering, blijkbaar hebben we in tijden van recessie ook minder behoefte aan oorlog. Hoedanook, als je deze opleiding doet, kun je prima LAS (Lange Afstand Schutter) worden orienteer je anders eens op 1 van de opendagen van de mariniers of landmacht, hier word je beeld meteen een stuk helderder door. Denk niet dat ze je niet serieus nemen omdat je zo jong bent, ik ben op mijn 12e ook op zo'n open dag geweest, en toen heb ik ruim een uur met een Sergeant-Majoor om tafel gezeten, hij heeft me tot in de puntjes uitgelegd wat mijn opties zouden zijn, en toen het zover was, 4 jaar later, heb ik er veel aan gehad, dus gewoon doen!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europees leger. arPos | 19 | 10-12-2010 06:04 | |
'Van Baalen polste leger over coup' Verwijderd | 33 | 14-12-2009 23:58 | |
'Leger VS martelt in Afghanistan' LaResistance | 54 | 15-03-2004 17:28 | |
Leger oppositie trekt Irak vanuit Iran binnen - VS niet blij met actie Gatara | 12 | 25-02-2003 19:32 | |
Psychologie |
Over het Leger des Heils... en de 'jeugdhulpverlening' Rabbi Daniel | 27 | 18-08-2002 08:33 | |
Het leger afschaffen Rabbi Daniel | 73 | 25-04-2002 12:17 |