![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb geen ervaring met een stijve krijgen zelf ![]() |
![]() |
|
Het ging mij niet om de reactie van immortelle, maar om de flauwe reacties als iemand aan je staaf rijgen, etc., wellicht was een citaat handiger geweest. Overigens heb ik een aantal suggesties gedaan, dus het is ook niet zo dat ik alleen 'het is niet erg' en 'ik weet het verder ook niet' heb gezegd.
![]() Anyways, ontopic ![]() Aftrekken lijkt een goede optie, maar veel mannen kunnen prima een erectie krijgen ondanks dat ze een paar minuten (of minder lang) geleden zijn klaargekomen. Het is lang niet altijd een kwestie te zijn van te lang geleden zijn klaarkomen, veel mannen kunnen, zeker als ze jong zijn, praktisch direct weer opgewonden raken. Als er dan ook nog iets in de omgeving is dat je stimuleert (andere naakte mannen blijkbaar) en je heel hard probeert niet aan die olifant in de hoek te denken, zul je juist zien dat je toch opgewonden raakt.
Laatst gewijzigd op 03-01-2013 om 13:15. |
![]() |
|
![]() |
De doucheruimtes zijn gezamenlijk. Er douchen velen van mijn leeftijd(17) naakt. Ik vind het trouwens heerlijk om na het sporten direct te douchen. Vaak krijg ik dan een harde. Sommigen krijgen ook een harde als we in de doucheruimte staan. Maar die voettip en mijn oma (denken) klinkt wel goed om een erectie te voorkomen. Dank je wel voor de tips.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Is mijn penis te groot/te klein/precies goed? leoj123 | 500 | 01-05-2012 19:46 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
A-seksueel? Linda | 63 | 15-01-2002 22:28 | |
Verhalen & Gedichten |
5 dubbeltjes Gerrit_Grashaar | 0 | 28-10-2001 19:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |