Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2013, 21:23
Verwijderd
hallo allemaal.
ik denk dat jullie mij verkeerd hebben begrepen. vandaar dat ik het hierbij nog 1 keer uitleg.

ik zit sinds dit schooljaar in de derde klas. na twee weken van af het begin van het schooljaar zag ik een jongen. meteen had ik een raar gevoel bij hem.

2 weken hierna vertelde een goede vriend van mij dat die jongen gay is. vanaf dat moment kreeg ik zo'n verliefd gevoel voor hem.

weer een paar weken later heb ik hem toegevoegd op facebook. de volgende dag hebben we een hele middag/avond gechat. we hebben een leuk gesprek tot hij vraagt hoe het gaat in mijn liefdesleven. dus zeg ik dat ik niet zo bezig ben met meisjes enzo. dan vraag ik hoe het bij hem ging met de meisjes (alsof ik niet weet dat hij gay is). hij andwoord dat hij niemand heeft en zegt dat hij gay is. ik heb gezegd dat mij dat niks uitmaakt en dat ik het accepteer.

de dagen volgen onze gesprekken worden steeds minder en hij reageert moeizaam. dus heb ik gevraagd of hij me irritant vind hij zegt van niet.

we zijn nu een paar weken verder praten weinig. hij begint geen gesprek en ik weet niet Waar we het nog over kunnen hebben. toch moet ik de hele dag aan hem denken.

dus nu hoop ik dat ik jullie goed heb geinformeerd en dat jullie het beter begrijpen. nu twijfel ik erg of ik gay ben of niet. ik hoop dat jullie me kunnen helpen....
Advertentie
Oud 14-01-2013, 22:32
bloodyb
bloodyb is offline
Volgens mij hebben we jou heel goed begrepen. Jij denkt dat je gay bent en verliefd op die jongen maar je durft het niet tegn hem te zeggen. Klopt toch? En in je laatste beicht van je vorige topic schreef je dt je van plan was met hem te gaan praten. Ga je dat nou doen?
Oud 14-01-2013, 23:03
Naimin
Naimin is offline
Alsof wij kunnen bepalen of je gay bent! Als jij het idee hebt dat je verliefd bent op hem, dat je graag de hele tijd bij hem wilt zijn, dat je meer wilt dan "just friends". In dat geval bestaat de kans inderdaad.

Maar zo'n vraag is niet te beantwoorden! Als je gay/hetero/bi bent dan voel je dat, niemand anders dan jij zelf kan dat bepalen
Oud 14-01-2013, 23:06
Verwijderd
3 topics over hetzelfde is echt niet nodig, als we je verkeerd begrijpen, leg het dan nog maar eens uit in het vorige topic.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten