Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik 12 was had ik nog láng geen verkering. Dat was pas toen ik net 15 was, en dat was niet zo heel geweldig, want ik vond 'm eigenlijk niet écht leuk. Daarnaast heb ik nooit iets gehad, en ik ben nu 18. Je bent dus alleszins laat als je nu 'nog' geen vriendin hebt gehad, waarschijnlijk is er nog niemand op jouw leeftijd die écht iets serieus heeft (dat verwacht ik pas vanaf je 16e - als je er vroeg bij bent!
![]() Je hoeft je dus sowieso niet druk te maken. ![]()
|
Misschien moet je niet zo wanhopig meisjes om verkering vragen. Het klinkt nu alsof je verkering wilt om verkering te hebben, en dat slaat natuurlijk nergens op. Je moet wachten tot je iemand echt leuk vindt en dan iets opbouwen met dat meisje. Verkering heeft toch geen waarde zonder dat het iets speciaals is?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() doe dat dus niet^^ Wees gewoon aardig en probeer niet te erg, dan als je het helemaal bent vergeten kom je een leuk meisje tegen die jou ook leuk vind. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga het soort figuren dat jij beschrijft juist altijd uit de weg. |
![]() |
|
Op elk potje past een dekseltje.
Word eerst vrienden met iemand, en kijk dan of er potentie is voor meer. Maar zomaar uit het niks verkering hebben is moeilijk, er moet wel een basis zijn. Zo te lezen wil je niet een leuke, lieve meid in je leven maar alleen een verkering. En dat is begrijpelijk op jouw leeftijd. Maar wacht eerst maar op een leuk meisje ![]()
||
Citaat:
Zelfvertrouwen is trouwens wel handig, maar dat is heel anders dan stoer dóen. En je kunt sowieso niet het beste 'doen alsof', want dan trek je niet de mensen aan die het best bij je passen. Als je je voordoet als jezelf, dan trek je precies die meisjes aan die jóu het leukst vinden en die vind jij waarschijnlijk zelf ook weer het leukst. Zyzzzz hierboven zou bijvoorbeeld niets voor mij zijn ( ![]() ![]() En verder: je kunt niet forceren dat je verliefd wordt. Ook niet dat een ander verliefd op jou wordt. Dat zijn (helaas) dingen waar je gewoon op zult moeten wachten, en dat komt heus vanzelf wel. ![]() En als je gewoon met een meisje leuke dingen wilt doen, kan dat altijd, maar daar hoef je geen verkering voor te hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe krijg je iemand eindelijk eens uit je kop :D rawbananas | 1 | 27-10-2016 05:14 | |
Liefde & Relatie |
hoe krijg je een vriendin? levi1510 | 3 | 18-11-2013 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik een vriendin? MikeJuh | 13 | 20-03-2013 17:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe versier je een Chikkie??? ruuubenn | 58 | 03-11-2011 16:30 | |
Software & Hardware |
Hoe kan je een trojaans paard weg krijgen Verwijderd | 2 | 24-06-2007 13:19 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |