Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2013, 21:07
Dylae
Dylae is offline
Hallo ik ben 12 en ik heb nog nooit verkering gehad en zou het graag willen. Heeft iemand tips voor mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2013, 21:26
bierkoning
bierkoning is offline
Je kunt een partner nu eenmaal niet even kopen bij de supermarkt om de hoek van de straat.

Dus wees gewoon jezelf, en je treft vast een keer een leuke partner. Als je iemand leuk vindt, spreek diegene dan is aan en leer diegene beter kennen. Je bent nog jong. Dat komt echt nog wel!
Oud 13-01-2013, 21:28
Streepjes
Streepjes is offline
Euh je wilt graag een vriendin, maar vertel is wat meer details. Heb je slechte ervaring ofzo of heb je het gewoon nooit geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 21:39
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Euh je wilt graag een vriendin, maar vertel is wat meer details. Heb je slechte ervaring ofzo of heb je het gewoon nooit geprobeerd?
TS is 12, die zal nog geen relaties/verkering hebben gehad. Hij/zij zal het nu een beetje aan het ontdekken zijn, wat uiteraard heel normaal is.

Daarom zeg ik, wees jezelf, en vindt je iemand leuk, zoek dan contact met diegene
Oud 13-01-2013, 22:11
Em.
Em. is offline
Toen ik 12 was had ik nog láng geen verkering. Dat was pas toen ik net 15 was, en dat was niet zo heel geweldig, want ik vond 'm eigenlijk niet écht leuk. Daarnaast heb ik nooit iets gehad, en ik ben nu 18. Je bent dus alleszins laat als je nu 'nog' geen vriendin hebt gehad, waarschijnlijk is er nog niemand op jouw leeftijd die écht iets serieus heeft (dat verwacht ik pas vanaf je 16e - als je er vroeg bij bent! )

Je hoeft je dus sowieso niet druk te maken. Wacht eerst maar tot je verliefd wordt en kijk dan of je daar iets van kan maken.
Oud 14-01-2013, 06:45
Dylae
Dylae is offline
Citaat:
Ik heb het wel vaker gebrobeerd maar tot nu toe heeft iedereen afgewezen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 06:46
Dylae
Dylae is offline
Ik heb het vaker gevraagd maar iedereen wijst me af
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 10:23
Vowel
Vowel is offline
Misschien moet je niet zo wanhopig meisjes om verkering vragen. Het klinkt nu alsof je verkering wilt om verkering te hebben, en dat slaat natuurlijk nergens op. Je moet wachten tot je iemand echt leuk vindt en dan iets opbouwen met dat meisje. Verkering heeft toch geen waarde zonder dat het iets speciaals is?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 12:25
Dylae
Dylae is offline
Citaat:
Misschien moet je niet zo wanhopig meisjes om verkering vragen. Het klinkt nu alsof je verkering wilt om verkering te hebben, en dat slaat natuurlijk nergens op. Je moet wachten tot je iemand echt leuk vindt en dan iets opbouwen met dat meisje. Verkering heeft toch geen waarde zonder dat het iets speciaals is?
Zo bedoelde ik het ook niet ik bedoelde dat ik graag een vriendin zou hebbrn om leuke dingen te doen die ik zegmaar niet echt met een jonge doe (film kijke ofzo)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 12:39
Vowel
Vowel is offline
Ja, maar je wilt dus een vriendin. Daar ben je naar aan het zoeken en dan ga je meisjes verkering vragen. Maar je hebt oorzaak en gevolg omgedraaid. Je moet niet zoeken naar "een vriendin". Je moet wachten tot je een meisje leuk vindt en verkering met haar wilt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 17:18
WolterB
WolterB is offline
En als je leuke dingen wilt doen met meisjes kan dat ook prima zonder verkering/een relatie te hebben
Oud 14-01-2013, 17:51
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, maar je wilt dus een vriendin. Daar ben je naar aan het zoeken en dan ga je meisjes verkering vragen. Maar je hebt oorzaak en gevolg omgedraaid. Je moet niet zoeken naar "een vriendin". Je moet wachten tot je een meisje leuk vindt en verkering met haar wilt.
Amen. (Ein-de-lijk iemand die het snapt!)
Oud 14-01-2013, 17:52
Verwijderd
Doe je lokroep.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ga met veel swag naar school.
Koop dr dre beats, gucci schoenen ( die €495 ), G-star broek en een woolrich jas.
Zeker weten dat je dan een wijf regelt binnen 1 dag
Want alle wijven vallen op geld, allemaal.

en de wijven die zeggen dat het niet zo is, die liegen.
En dan dacht ik dat mijn bericht nergens op sloeg..

doe dat dus niet^^
Wees gewoon aardig en probeer niet te erg, dan als je het helemaal bent vergeten kom je een leuk meisje tegen die jou ook leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 18:09
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ehmm wedden dat dat zal helpen ?
Haha, nee hoor. Of in ieder geval niet bij allemaal. En waarschijnlijk sowieso niet bij de goede meisjes. Wil je echt een meisje moeten kopen? Heb je niet liever iemand die bij je is om wie je bent?

Ik ga het soort figuren dat jij beschrijft juist altijd uit de weg.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 18:40
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Op elk potje past een dekseltje.
Word eerst vrienden met iemand, en kijk dan of er potentie is voor meer. Maar zomaar uit het niks verkering hebben is moeilijk, er moet wel een basis zijn.

Zo te lezen wil je niet een leuke, lieve meid in je leven maar alleen een verkering. En dat is begrijpelijk op jouw leeftijd. Maar wacht eerst maar op een leuk meisje
Oud 15-01-2013, 18:56
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ga met veel swag naar school.
Koop dr dre beats, gucci schoenen ( die €495 ), G-star broek en een woolrich jas.
Zeker weten dat je dan een wijf regelt binnen 1 dag
Want alle wijven vallen op geld, allemaal.

en de wijven die zeggen dat het niet zo is, die liegen.
Er zijn vast wel meiden die daarvoor vallen (zullen we dezelfde zijn die het niet erg vinden om 'wijven' genoemd te worden), maar ik zie er niets in. Ik zou iemand die merk draagt met een houding van 'kijk mij eens merken dragen' in combinatie met "swag" juist liever uit de weg gaan.

Zelfvertrouwen is trouwens wel handig, maar dat is heel anders dan stoer dóen. En je kunt sowieso niet het beste 'doen alsof', want dan trek je niet de mensen aan die het best bij je passen. Als je je voordoet als jezelf, dan trek je precies die meisjes aan die jóu het leukst vinden en die vind jij waarschijnlijk zelf ook weer het leukst. Zyzzzz hierboven zou bijvoorbeeld niets voor mij zijn () maar ik waarschijnlijk ook niks voor hem.

En verder: je kunt niet forceren dat je verliefd wordt. Ook niet dat een ander verliefd op jou wordt. Dat zijn (helaas) dingen waar je gewoon op zult moeten wachten, en dat komt heus vanzelf wel. Je bent nog jong zat.

En als je gewoon met een meisje leuke dingen wilt doen, kan dat altijd, maar daar hoef je geen verkering voor te hebben.
Reageren

Regels voor berichten