Hallo ,
Ik ben nieuw op dit forum maar ik zou graag toch enkele tips krijgen.
Ik heb nu ongeveer 11 maand een vriendin die ik super graag zie en zij mij ook maar soms weet ik het allemaal niet meer .
Ik ben 16 en zij binnenkort 17.
We zitten op een aparte school waar ik niet echt een probleem mee heb want ik zie haar redelijk veel .
Ik ben haar eerste lief en dat merk ik soms , in het bijzijn van anderen, ben ik bijna lucht voor haar . Soms weet ze ook totaal niet hoe ze met mij moet omgaan denk ik soms , ze geeft bijna nooit complimentjes , alleen als ik haar er eerst een paar geef zegt ze bijvoorbeeld ; " ik ook" of "ik jou ook " .
Maar dat is nu niet het grootste probleem , het zit zo dat ik soms zo rare gedachten heb over haar en wat ze zou kunnen doen met anderen ,( ik weet dat het echt raar klinkt ), ze heeft namelijk een paar zeer goede vrienden (jongens) maar ik weet het niet zo goed, wat als dat meer wordt ? .
Ik weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat ze mij bedriegt ook al vertrouw ik haar enorm .
Ik weet dat ik zinloos jaloers ben of zelf paranoia maar ik kan het niet helpen , dat hoeven jullie mij niet te vertellen , en met haar erover praten zal ook niet lukken .
Dat heb ik al eens gedaan en ik wil haar niet kwijt.
Iemand tips ? of goede raad , Ik kan het echt gebruiken alvast bedankt ; GoodGuy7
|