Nou, laten we eerst even duidelijk maken dat ik een jonge ben.
Ik moest mijn borsthaar en benen scheren omdat mijn vriendin niet van beharing houd. Ik heb het een paar jaar geleden ook voor haar gedaan en toen heb ik gezegt ''1x nooit weer!'' Wat een werk met zo`n scheermesje, en dat niet alleen, je moet ook je achterbenen nog, en vooral boven aan... meiden, applausje dat jullie dit altijd doen! Nou vroeg ze me om het nog een keer te doen, want ze vond het zo lelijk. In eerste instantie zat ik te denken aan harsen, PIJNELIJK! maar werkt wel zeggen ze.. Tot dat ik bij de DA liep en dus van VEET Ontharingsspray zag. Ik wou haar een plezier doen en deed het een poging.
Hier zijn wat punten
-Haal 2 bussen, eentje is zo leeg.....
-Zorg dat je hulp hebt, je achter benen sprayen is niet zo gemakkelijk als je denkt.
-Zorg dat je op een oude handoek staat, want het spul komt op de vloer en dan is het glad!
-Doe nou niet 10 minuten (het busje zegt MAX 10 min) het gaat irriteren en binnen 5min kan ook prima.
-Zodra je het met een spatel er af moet halen, doe het niet onder de douche, je schrikt je kapot wat er allemaal van af komt..
- Zorg dat je een potje met water hebt waar je de spatel zo nu en dan in schoon kunt maken en dat de haren daar in belanden ipv de gootsteen.
Je raakt nooit alle haren kwijt met dit spul, maar het werkt wel goed! Het verbaasde me, toen ik eenmaal met de spatel over mn boverbenen ging, hoeveel er van af kwam en hoe gemakkelijk! Moest hier en daar nog een beetje bijwerken met het scheermesje , maar dat is geen enkel punt. Ik heb het pas gisteren gedaan, dus ik wacht nog op ingegroeide haren en irritatie... en het belangrijkste, hoe lang ze weg blijven!