Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2013, 23:31
hindoe00
hindoe00 is offline
Beste,

voor ons profielwerkstuk hebben wij een onderzoek gestart naar het hindoeïsme in Nederland. De enquête neemt ongeveer 5 tot 7 minuten tijd in beslag. Wij vragen u de onderstaande enquête in te vullen voor ons onderzoek.

De enquête is volledig anoniem, het enigste wat wij vragen is om uw geslacht en leeftijd. Dit is belangrijk om tot een zo goed mogelijke conclusie te kunnen komen.

Alvast bedankt.

- http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=132231 (alleen voor niet Hindoes)
-*http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=132234 (alleen voor Hindoes)

ps: er zijn twee enquêtes, één voor niet Hindoestaanse mensen en één voor mensen die wel Hindoestaans zijn

Laatst gewijzigd op 22-01-2013 om 22:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2013, 09:33
Verwijderd
Links werken niet.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Benadruk je de hindoeïstische bevolkingsgroep het zelfde als andere bevolkingsgroepen uit het oosten?
Wat? "Benadruk ik"? Wat? Wat is je vraag hier nou? Ik benadruk helemaal geen bevolkingsgroepen...

Citaat:
Het hindoeïsme is de enige godsdienst die geen heilig boek heeft, vind jij dat een nadeel of juist een voordeel?
Wat? Het hindoeïsme heeft juist meer heilige boeken: de Ramayana en de Mahabharata zijn twee welbekende voorbeelden. Wat bedoel je met heilige boeken? De Bijbel bijvoorbeeld is ook een verzameling geschriften, net zoals de boeken die ik net noemde. Ik snap niet zo zeer wat het verschil tussen die boeken zou moeten zijn qua status.

Wat zijn volgens jou dan de heilige boeken van het Taoïsme of het Boeddhisme?

Ik zal het hier maar bij laten, ik wil je niet helemaal afkraken maar ik vind de vragen onduidelijk en erg slecht gesteld. Misschien handig om hier wat verbeteringen in aan te brengen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 13:21
mgnodde
mgnodde is offline
Je moet de links even aanpassen! '(alleen' hoort nu bij de link dus weinig mensen die hem via deze weg in gaan vullen. ik zal al vast beginnen als niet hindoe
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 14:03
brands
brands is offline
De enquête voor niet Hindoes ingevuld.
Oud 22-01-2013, 22:51
hindoe00
hindoe00 is offline
Links aangepast, hopelijk zullen meer mensen hem invullen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 08:49
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Wat? "Benadruk ik"? Wat? Wat is je vraag hier nou? Ik benadruk helemaal geen bevolkingsgroepen...
Benader, denk ik zo.
Reageren

Regels voor berichten