Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 20:30
SaraDane
SaraDane is offline
Hoi,

ik vroeg me af wat men erover denkt om uit te gaan met een jongen of meisje die je op het net hebt ontmoet. Maakt niet voor wat voor reden.

Sara
Oud 04-08-2002, 20:38
lady_x
lady_x is offline
Het kan, het gebeurt vaak genoeg. Maar ik leer liever iemand kennen in het echt, das veel leuker!
Oud 04-08-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
Het kan, het gebeurt vaak genoeg. Maar ik leer liever iemand kennen in het echt, das veel leuker!
nouja.... als je iemand op het net heb ontmoet en daarmee ga je uit leer je hem toch ook in het echt kennen...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:52
Loesje
Loesje is offline
Gister nog....ben met nare man uitgegaan. Of nou ja we hebben gewoon op een terrasje gezeten en geklets.

Op zich houd ik er ook niet zo van om meteen met iemand uittegaan, kan je gewoon beter overdag afspreken. Maar ik heb nare al een keer eerder ontmoet en ach het is gewoon gezellig .....dus waarom niet.
Oud 04-08-2002, 20:56
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

nouja.... als je iemand op het net heb ontmoet en daarmee ga je uit leer je hem toch ook in het echt kennen...
Ik bedoel niet via die dinges als dating enzo, heb ik enkele keren gedaan en viel tegen want die jongen was helemaal anders in 't echt dan via chat.
Oud 04-08-2002, 23:30
SaraDane
SaraDane is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Ik bedoel niet via die dinges als dating enzo, heb ik enkele keren gedaan en viel tegen want die jongen was helemaal anders in 't echt dan via chat.

denk jij dat dat ook komt doordat mensen meer durven te doen ofzo in de chat dan in het echt? of msischein dat je al een beeld schept van die persoon?
Oud 05-08-2002, 00:17
Unexplained
Unexplained is offline
Geen probleem toch?

Ik ontmoet regelmatig nieuwe mensen, zowel vrouwen als mannen. Vaak enkel voor de gezelligheid, soms voor vriendschap en af-en-toe is het een leuke date.
Oud 05-08-2002, 01:46
a new noise
a new noise is offline
dan ben je echt wel een nerd.......

[edit] [/edit]
Oud 05-08-2002, 03:38
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
heb het paar keer gedaan, heeft me paar goede vrienden en 2 (ex)liefjes opgeleverd... Verder zit ik op een chatserver waar veel mekaar IRL kennen, daar is het de normaalste zaak met iemand af te spreken. Als iemand iets probeert te misdoen weet de volgende dag heel de chat het toch, dus valt het meestal wel heel goed mee
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 07:18
Devotee
Devotee is offline
Ik heb al een paar mensen onmoet via de chat, en indirect via het Forum heb ik ook mijn vriend onmoet ( hij is de beste vriend van een forummer). Wat ik het meeste aan waardeer is dat je niet iemand leert kennen vanwegge uiterlijk maar meer vanwegge innerlijk, hoe vaak ik iemand heb onmoet in een uitgaansgelegenheid en was knap om te zien maar kwam verbale diaree uit zijn/haar mond... Dit schrijf ik omdat ik zelf innerlijk niet te voorspellen ben aan mijn uiterlijk... vaak genoeg heb ik gehoord "Oh ja? dat had ik niet achter je gezocht..." Dus ik moedig juist mensen aan om de ware ik te leren kennen voordat ze me zien... is veel makkelijker! Tuurlijk zijn er altijd mensen die zich anders voor doen online maar meestal heb ik juist gemerkt dat mensen online juist meer durven zichzelf te zijn vanwege de anonimiteit... De keuze is nog altijd aan jou, suc6! Liefs
Rach!
Oud 05-08-2002, 09:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
a new noise schreef:
dan ben je echt wel een nerd.......
[edit] [/edit]
Ik ga toch even serieus op in . En als je nu op nerds valt? Zit je hier toch goed?

Ik heb meerdere mensen van internet ontmoet, niet echt daten. 2 meisjes, voor de rest jongens. Bij elke keer is het goed gegaan, de laatste keer hield ik er zelfs een vriend aan over, dus waarom niet
Oud 05-08-2002, 10:15
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
SaraDane schreef:
denk jij dat dat ook komt doordat mensen meer durven te doen ofzo in de chat dan in het echt? of msischein dat je al een beeld schept van die persoon?
Ik denk beide dingen. Eerst omdat vooral verlegen mensen te vinden zijn op chat dinges, die meer durven via het net dan in het echt (soms dus zielige gevallen), die dan plots dichtklappen als je eens afspreekt, leuk dus, ahum. Dus dan vorm je een goed beeld van die persoon want die lijkt wel leuk enzo maar dan ben je teleurgesteld als je hem in 't echt ziet. Maar ja ik verwacht ook altijd te veel dus die datings zijn niks voor mij.
Oud 05-08-2002, 16:34
PardonMe
PardonMe is offline
ja dat zou ik eerder doen dan chatten met iemand en dat een relatie noemen..
Maarja, natuurlijk altijd kans dat het heel erg tegen valt..
Oud 05-08-2002, 20:29
Verwijderd
laatst gedaan, was wel lachen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:59
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
Ik ken een jongen waar ik al anderhalf jaar mee mail, hij woont zo'n 40 km van mij, en ik heb hem nog nooit echt ontmoet...

We komen super overeen, echt waar.

En... Nu zaterdag ga ik naar hem toe.
Ik zit vol kriebels in mijn buik, en ik ben nu al zenuwachtig.
Maar ik ben er wel gerust in.

Wel zou ik nooit met iemand afspreken via het internet als er pas één keer mee gechat hebt of zo...
Oud 07-08-2002, 16:09
BELLEKE
BELLEKE is offline
heb t ook drie keer gedaan, s drie keer heel goed meegevallen
Oud 07-08-2002, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
laatst gedaan, was wel lachen
met wie
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 17:27
highlight
highlight is offline
mijn vriend ken ik ook van msn, en ons uitgaan heeft geleid tot (tot nu toe) 15 maanden verkering..
Oud 07-08-2002, 17:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb weleens een date via het net gehad.
Stond me daar toch een engerd op me te wachten die verkondigde dat ik zijn droomvrouw was!! Gets, wat een glibber!Maar van hem had ik dan ook geen foto gezien, alleen een beschrijving gehoord. Verder heb ik nog één jongen via het net ontmoet, maar dat was meer een gezelligheids- afspraakje, niet met de bedoeling om een relatie te beginnen. Dat was wel gezellig. Gewoon gezellig.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:34
L-ke
L-ke is offline
Iemand ontmoeten via het net moet kunnen denk ik. Ik denk dat het gewoon iets is dat van persoon tot persoon afhangt.

Ikzelf het het nog maar één keer gedaan en dit met een jongen waar ik echt al maanden contact mee had. 'k Heb het enkel gedaan omdat hij het zo graag wou. Het was eigenlijk wel leuk. We zijn gewoon iets gaan drinken en hebben wat zitten praten.

Voor mij persoonlijk hoeft het niet. Ik kan gerust lang met iemand praten zonder die persoon 'echt' te zien. Ik weet niet echt hoe dat komt. Er blijft natuurlijk die afstand, wat soms lastig kan zijn, maar voor mij is het niet noodzakelijk om iedereen in real life te zien.
Oud 11-08-2002, 16:37
luckyleo
luckyleo is offline
Nog nooit gedaan. Ik spreek neit zomaar met iemand af via internet. Denk dat ik het alleen zal doen als ik met die persoon al heel lang contact heb (en dan niet alleen chatten, maar ook bellen smsen en mailen) en ik een reden heb om diegen te ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 17:26
Verwijderd
Waarom niet?

Je kan toch gewoon vriendschappelijk ontmoeten? Ergens even iets gaan drinken en babbelen ofzo .. niks mis mee.

Voor een relatie oid moet je elkaar wel iets beter kennen uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 18:40
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
Waarom niet?

Je kan toch gewoon vriendschappelijk ontmoeten? Ergens even iets gaan drinken en babbelen ofzo .. niks mis mee.

Voor een relatie oid moet je elkaar wel iets beter kennen uiteraard.
Ja, daarom gaan ******** en ik ook een keertje ontmoeten, he? T'is veel te riskant om nu gelijk al een relatie te beginnen. Ik bedoel dadelijk is ******** helemaal niet zo gespierd als op de foto's. Wat moet ik dan beginnen?!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 19:03
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Ja, daarom gaan ******** en ik ook een keertje ontmoeten, he? T'is veel te riskant om nu gelijk al een relatie te beginnen. Ik bedoel dadelijk is ******** helemaal niet zo gespierd als op de foto's. Wat moet ik dan beginnen?!
Ik zou mezelf niet zo'n zorgen maken als hij NIET zo gespierd is
Veel ernstiger zou het zijn als hij veel gespierder was en jou in elkaar ging kloppen ofzo
Oud 11-08-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
ROFLMAO

We gaan idd een keertje ontmoeten, maar ik denk niet dat mreen zich ergens zorgen over hoeft te maken

Citaat:
Unexplained schreef:
Ik zou mezelf niet zo'n zorgen maken als hij NIET zo gespierd is
Veel ernstiger zou het zijn als hij veel gespierder was en jou in elkaar ging kloppen ofzo
Ja, pas maar op

Neuh, ik ben een vredelievend mens *kuch*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 12:21
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Nee doe ik niet, je weet nooit welke mensen het zijn, heb al genoeg rare verhaaltjes gehoord en nu met die meisjes in Engeland die verdwenen zijn , volg het verhaal op de voet en 'k hoop echt dat ze gezond en wel teruggevonden worden ! Verder ontmoet ik ook liever iemand in het echt, je weet ook niet of alles wat die persoon verteld wel echt waar is maar je weet toch zeker dat het geen vieze ouwe vent is .

xxx
Faith
Oud 16-08-2002, 08:52
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
ik zou zeggen,
zodra je cker weet dat hij/zij de waarheid spreekt over wie hij/zij is, meteen doen.
want al te lang op het net praten heeft ook geen goeie gevolgen
*lees mijn verhaal maar = superkut*
gewoon gezellie afspreken en het echt maken!

kuz
Puzzle
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 12:03
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
SaraDane schreef:
Hoi,

ik vroeg me af wat men erover denkt om uit te gaan met een jongen of meisje die je op het net hebt ontmoet. Maakt niet voor wat voor reden.

Sara
naja tis gewoon een manier om iemand te leren kennen he
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 12:15
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Lijkt me wel gezellig!
Reageren

Regels voor berichten