Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
denk jij dat dat ook komt doordat mensen meer durven te doen ofzo in de chat dan in het echt? of msischein dat je al een beeld schept van die persoon?
|
heb het paar keer gedaan, heeft me paar goede vrienden en 2 (ex)liefjes opgeleverd... Verder zit ik op een chatserver waar veel mekaar IRL kennen, daar is het de normaalste zaak met iemand af te spreken. Als iemand iets probeert te misdoen weet de volgende dag heel de chat het toch, dus valt het meestal wel heel goed mee
![]() |
![]() |
|
Ik heb al een paar mensen onmoet via de chat, en indirect via het Forum heb ik ook mijn vriend onmoet ( hij is de beste vriend van een forummer). Wat ik het meeste aan waardeer is dat je niet iemand leert kennen vanwegge uiterlijk maar meer vanwegge innerlijk, hoe vaak ik iemand heb onmoet in een uitgaansgelegenheid en was knap om te zien maar kwam verbale diaree uit zijn/haar mond... Dit schrijf ik omdat ik zelf innerlijk niet te voorspellen ben aan mijn uiterlijk... vaak genoeg heb ik gehoord "Oh ja? dat had ik niet achter je gezocht..." Dus ik moedig juist mensen aan om de ware ik te leren kennen voordat ze me zien... is veel makkelijker! Tuurlijk zijn er altijd mensen die zich anders voor doen online maar meestal heb ik juist gemerkt dat mensen online juist meer durven zichzelf te zijn vanwege de anonimiteit... De keuze is nog altijd aan jou, suc6! Liefs
Rach!
||
Citaat:
![]() Ik heb meerdere mensen van internet ontmoet, niet echt daten. 2 meisjes, voor de rest jongens. Bij elke keer is het goed gegaan, de laatste keer hield ik er zelfs een vriend aan over, dus waarom niet ![]()
||
Citaat:
|
ja dat zou ik eerder doen dan chatten met iemand en dat een relatie noemen..
Maarja, natuurlijk altijd kans dat het heel erg tegen valt..
|
Ik ken een jongen waar ik al anderhalf jaar mee mail, hij woont zo'n 40 km van mij, en ik heb hem nog nooit echt ontmoet...
We komen super overeen, echt waar. En... Nu zaterdag ga ik naar hem toe. Ik zit vol kriebels in mijn buik, en ik ben nu al zenuwachtig. Maar ik ben er wel gerust in. Wel zou ik nooit met iemand afspreken via het internet als er pas één keer mee gechat hebt of zo...
|
![]() |
Ik heb weleens een date via het net gehad.
Stond me daar toch een engerd op me te wachten die verkondigde dat ik zijn droomvrouw was!! Gets, wat een glibber!Maar van hem had ik dan ook geen foto gezien, alleen een beschrijving gehoord. Verder heb ik nog één jongen via het net ontmoet, maar dat was meer een gezelligheids- afspraakje, niet met de bedoeling om een relatie te beginnen. Dat was wel gezellig. Gewoon gezellig. |
![]() |
|
Iemand ontmoeten via het net moet kunnen denk ik. Ik denk dat het gewoon iets is dat van persoon tot persoon afhangt.
Ikzelf het het nog maar één keer gedaan en dit met een jongen waar ik echt al maanden contact mee had. 'k Heb het enkel gedaan omdat hij het zo graag wou. Het was eigenlijk wel leuk. We zijn gewoon iets gaan drinken en hebben wat zitten praten. Voor mij persoonlijk hoeft het niet. Ik kan gerust lang met iemand praten zonder die persoon 'echt' te zien. Ik weet niet echt hoe dat komt. Er blijft natuurlijk die afstand, wat soms lastig kan zijn, maar voor mij is het niet noodzakelijk om iedereen in real life te zien.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Veel ernstiger zou het zijn als hij veel gespierder was en jou in elkaar ging kloppen ofzo ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() We gaan idd een keertje ontmoeten, maar ik denk niet dat mreen zich ergens zorgen over hoeft te maken ![]() ![]() Citaat:
![]() Neuh, ik ben een vredelievend mens *kuch* ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Nee doe ik niet, je weet nooit welke mensen het zijn, heb al genoeg rare verhaaltjes gehoord en nu met die meisjes in Engeland die verdwenen zijn
![]() ![]() ![]() xxx Faith ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Liefde & Relatie |
verkering met broer van vriendin little_sunshine | 22 | 11-05-2003 13:17 | |
De Kantine |
De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie. Verwijderd | 96 | 29-08-2002 11:32 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |