![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ga in een warm bad zitten en trek je voorhuid een stukje terug (ong. 1 minuut en niet over de hele eikel) . En dat een paar keer achter mekaar. Als je dat een paar weken probeert en de crème gebruikt zou je voorhuid op moeten rekken.
|
Even een kleine aanpassing gemaakt in de OP
![]() ![]() ot: inderdaad veel oefenen in bad of met de crème, als het toch niet lukt, terug naar de huisarts! Maar met wat oefening lukt het meestal wel, dus gewoon even geduld hebben.
|
Gewoon oefenen, masturberen kan hier óók bij helpen, heb ik geheurd. Als je je voorhuid écht niet kan oprekken, moet je naar de dokter gaan. Een besnijdenis kan uitkomst bieden, maar het hoeft dan niet meteen een volledige besnijdenis te zijn, een kleine incisie in de voorhuid is vaak al genoeg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarschijnlijk doel je op het toompje. Dit is het peesje wat de voorhuid aan de eikel verbindt. Dat hoort daar gewoon te zitten
![]() |
![]() |
|
Bij jonge kinderen komt het inderdaad voor dat de voorhuid nog 'vastgeplakt' zit aan de eikel, maar dat is in dit geval niet aan de hand denk ik, aangezien je de voorhuid al kunt terugtrekken (en je al 15 bent). Ik kom er ook niet helemaal wijs uit wat je nu precies bedoelt.
Als je je er zorgen over maakt is het misschien toch verstandiger om eens naar de huisarts te gaan. Je loopt er al een tijdje mee blijkbaar, en het is wel belangrijk dat je de voorhuid kunt terugtrekken. Je hoeft je overigens nergens voor te schamen, een nauwe voorhuid komt bij heel veel jongens voor en de huisarts kijkt daar echt niet van op. Maar als jij je zorgen maakt is het wel belangrijk dat je hier niet mee blijft rondlopen, daar schiet je niks mee op.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Kort toompje of nauwe voorhuid? b86nl | 10 | 30-01-2016 18:39 | |
Seksualiteit |
Voorhuid probleem. Anoniemedude | 8 | 27-09-2013 19:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voorhuid heel erg strak. Help AUB. Jim Verbeek | 13 | 23-09-2012 10:45 | |
Lichaam & Gezondheid |