Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er meisjes zijn die graag met veel manne omgaan met wie ze niks willen noem ik geen friendzone maar gewoon vrienden, dat het woord friendzone zo gehyped word snap ik daarom ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
O, nog even een toevoeging op mijn bericht eerder:
Wees niet TE soft. Een beetje zorgzaam is leuk, maar je moet een meisje niet het gevoel geven dat ze een soort hulpeloos schepseltje is. Als een jongen te vaak "Aww" zegt of te vaak je een aai over je bol geeft dan is dat niet goed als je een romantische relatie op het oog hebt. Daardoor lijk je namelijk meer haar babysit dan haar (toekomstige) friend. En meiden zitten er niet op te wachten om als oppas kindje behandeld te worden, haha.
|
![]() |
Hmm, ik dacht dat ik de enige was die niet in friendzone gelooft... Blijkbaar toch meer mensen die qua intelligentie in de buurt komen bij dat van mij
![]() En dat lief en zorgzaamgedoe kan heel goed betekenen: Je doet je best, maar het wordt niks. Je bent dan misschien wel lief en zorgzaam, maar als je irritant en nonchalant was geweest hadden ze wel een andere leuke eigenschap genoemd voor een subtiele afwijzing. Hoe je toch een vriendin kan krijgen? Zoek lekker verder, want bij die eersten werd het niks. Bovendien is dat lief en zorgzaam niet de reden dat ze je afwijzen, en ze hebben nooit gezegd dat ze je wel afwezen omdat je niet stoer genoeg bent. Dus denk maar eens na wat het probleem wel is. Onzeker misschien? Dat is vaker bij lieve zorgzamen neit stoere mensen het geval, die worden makkelijk zo gedefinieert. Als je stoer wilt zijn en lief en zorgzaam, zoek je iemand die al gepest wordt (bij voorkeur een meisje), en neem je het voor hem/haar op door een van zijn pesters in elkaar te slaan. Dat is stoer, het is lief en zorgzaam tegenover degene die gepest wordt. Maar als je gewoon jezelf wilt blijven ga je lekker verder zoals je bezig was, want wat maakt het uit dat je een paar keer bent afgewezen. Of je denkt na waarom je was afgewezen als je jezelf dan toch zo graag wilt veranderen puur om te voldoen aan de eisen van bepaalde soort meiden. |
![]() |
|
![]() |
Klootzak: Spanning en uitdaging. Hierbij weet ze niet of ze hem volledig vastheeft, ze is dikwijls onzeker en dat zorgt net voor aantrekkingskracht.
Nice guy: saai. Ze doen te veel hun best voor haar en de vrouw weet dat ze hem volledig 'vast' heeft om het zo te zeggen. De meeste vrouwen zullen beweren dat ze de klootzak helemaal niet verkiezen boven de nice guy, maar toch is het zo ... |
![]() |
||
Citaat:
Maar de klootzak uit gaan hangen is het andere uiterste. Geloof me maar, geen enkele vrouw wil écht een klootzak. Er zijn waarschijnlijk veel vrouwen die dan hopen "misschien wordt 'ie voor mij wel anders" maar dat betekent dus nog steeds dat ze eigenlijk geen klootzak willen, en als die gast dan eeuwig een klootzak blijft is die vrouw het ook wel zat hoor. Je moet een middenweg vinden. Je moet je niet gaan uitsloven, maar je moet ook geen klootzak zijn. Waarom kunnen jongens/mannen niet gewoon eens normaal doen? ![]() Wellicht dat het probleem is dat veel mannen denken dat vrouwen iemand willen zoals in al die chickflicks. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om op je vraag te antwoorden: "Waarom kunnen jongens/mannen niet gewoon eens normaal doen?" Wat bedoel je met normaal? Want als het voor een jongen compleet normaal is om voor een meisje altijd alles voor haar te doen, ... dan is dat normaal voor hem, maar dan wilt niemand hem. Dus dan kan die jongen beter niet normaal doen en een beetje meer laten zien dat hij ballen heeft ookal is dat niet echt normaal voor hem, maar dan zal hij wel meer aantrek hebben. Snap je wat ik bedoel? Het is ook zo'n typisch cliché dat vrouwen zeggen: "Wij willen een man die zichzelf is." Ok, je moet jezelf niet anders voorstellen dan je bent door te zeggen dat je 10 huizen hebt enz ..., maar als een man zichzelf is en stel dat zichzelf opnieuw inhoudt dat hij heel lief is voor haar enz ... dan bereikt hij daar niets mee. Dus is het niet aan te raden om volledig jezelf te zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Stoerdere jongens zijn ook brutaler en sneller bereid om een meisje aan te spreken, dan heb je ook automatisch een stuk meer sjans. Het is ergens ook niet meer dan een stukje logica. En dat iemand 'stoer' is hoeft, nogmaals, helemaal niet te betekenen dat het een klootzak is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-01-2013 om 17:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het best fijn als iemand aandacht aan me geeft en moeite voor me doet. Maar soms val ik gewoon niet op je en dan kun je nog zoveel aandacht blijven geven en moeite blijven doen, ook al zeg ik je dat je ermee moet ophouden, dat het niets wordt, dan wordt het uiteindelijk alleen maar irritant, want mijn mening zal niet veranderen en uiteindelijk kom je zo wanhopig over dat ik je zelfs niet meer in mijn buurt wil als vriend. En dan ben je gekwetst en roep je heel hard dat vrouwen alleen maar klootzakken willen, want kijk maar, jij bent lief en aardig en ik vind je alleen maar irritant...
Om maar even een voorbeeld te geven. Soms ben je nu eenmaal niet het type waar iemand op valt, dat hoeft niet met je lief en aardig zijn te maken. Soms voldoe je niet qua uiterlijk (en nee, het draait niet alleen om uiterlijk, maar het is wel belangrijk, zeker bij aantrekkingskracht. En ook niet iedereen valt op hetzelfde, gelukkig maar, stel je voor dat we met zijn allen enkel nog achter een Brad Pitt liepen), soms zijn jullie interesses te verschillend, soms ben je te onzeker, soms te arrogant, soms weet je te veel, soms te weinig. Belangrijk is wel dat je zelfvertrouwen hebt en je niet compleet anders voordoet dan je werkelijk bent. En vanaf een bepaalde leeftijd wordt zelfstandigheid toch ook wel een vereiste. Als je op je 33e nog steeds iemand nodig hebt om je was en plas te doen en je bij een handje komt houden, dan vraag ik me af of je wel op zoek bent naar een vriendin waar je samen dingen mee kunt doen of gewoon iemand die alles voor je regelt waar je ook nog eens overheen kunt. |
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk moet je altijd "jezelf zijn" (god wat heb ik een hekel aan die zin ![]() Maar doen alsof het alleen maar aankomt op wel/niet lief zijn is ontzettende onzin. Er bestaat niet zoiets als "te lief" wanneer je verliefd bent op iemand, tenminste, als ik voor mezelf spreek. Ik had mijn vriend nooit om die reden afgewezen. Ik had 'm wel afgewezen als 'ie een klootzak was geweest. Het komt hierop neer: Iemand die je leuk vindt kan niet te lief zijn. Iemand die je niet leuk vindt kan zo lief doen als 'ie wil, maar zul je daardoor niet leuker gaan vinden. Het hele "nice guys finish last"-verhaal is volgens mij gewoon verzonnen door een vent die geen vrouw kon krijgen, en in plaats van naar zichzelf te kijken gaf hij de vrouwen de schuld, want "ik ben gewoon te lief en zij willen alleen klootzakken." Nee. Het lag dus duidelijk ergens anders aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Domheid, religie, kortzichtigheid, saaiheid, hobby's/bezigheden die ik absoluut niet interessant vind, debiele meningen, verkeerde politieke voorkeur, raar taalgebruik (slang en zo), te sociaal, te awkward, te wanhopig, te afstandelijk, te kinderachtig, te 'oud', en ik kan wel even doorgaan. Maar uiterlijk is wel degelijk belangrijk, want wat nou als ik iemand echt ontzettend aardig vind, maar ook ontzettend lelijk? Dan wijs ik hem dus niet af omdat hij te aardig is, maar omdat ik hem niet aantrekkelijk vind. Dan kan die jongen wel denken "zie je wel? ik ben gewoon te aardig", maar dat is dus niet de reden dat hij werd afgewezen. En persoonlijk vind ik machogedrag juist ontzettend irritant. Als ik iets niet aantrekkelijk vind dan is het (onterechte) arrogantie, gouden kettinkjes, bontkraagjes, scooters, lelijke grote auto's en opschepperig gedrag over nieuwe telefoons, hoeveel chicks ze hebben geneukt, straattaal, agressie, etc. Ik wil gewoon een totaalpakketje. Iemand wel of niet aantrekkelijk vinden heeft niets te maken met "te lief zijn", want wanneer je je aangetrokken voelt tot iemand bestaat "te lief" niet, en wanneer je je niet aangetrokken voelt tot iemand maakt het niet uit hoe lief die persoon is. Snap je? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
monoloog: Stoer. Zepp | 10 | 14-04-2011 19:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel jaar verschillen jij en je vriend(in) EggLover | 350 | 24-06-2005 16:03 | |
Drugs & Alcohol |
Dronken worden en roken stoer? leek | 79 | 05-01-2004 17:30 | |
Lifestyle |
Wanneer ben je nu eigenlijk stoer?! metalfreakske | 84 | 17-05-2003 09:55 | |
Drugs & Alcohol |
Kan iemand mij even vertellen wat er zo leuk is aan drugs? Vivjahhh | 46 | 24-02-2003 12:45 | |
Drugs & Alcohol |
roken oorring | 59 | 04-08-2002 17:15 |