Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2013, 13:12
Verwijderd
We krijgen stapels talentenjachten door onze strot geduwd, maar er zitten vaak wel opvallende en goede dingen tussen. Dit topic is voor gave en opmerkelijke dingen die je bent tegengekomen op gebied van muziek en zingen (niet alleen van talentenjachten, maar ook gewoon andere filmpjes).

Ik zag net deze:

Don't judge a book by it's cover is een hele goeie in dit geval.

Hier eentje die in dezelfde categorie valt (in Amerika denk ik, gezien ik Sharon Osbourne zie? Die kop ook als de muziek begint te spelen ^^)

Deze zag ik vorige week vrijdag bij TVVV:

Duidelijk aangedaan als de 4 juryleden zijn omgedraaid, is te merken, maar dóórgaan. Knap.

Deze heb ik een tijd geleden gezien. Tof wijf, zeker als je weet dat ze gestopt is omdat ze ziek was en het niet eerlijk vond dat ze door zou blijven gaan zonder iets te kunnen doen.

En van Eurovisie 2011, Frankrijk <3

Deze vind ik gewoon supertof, maar is niet op youtube te vinden:
http://vtm.be/the-voice-van-vlaander...ast-de-coaches

En deze heeft niks met shows te maken, maar wat zij doet is toch ook wel even om van achterover te vallen:

Let op: dit is géén uitlachtopic. Dus enkel posten als je iets mooi of gaaf of opmerkelijk (en dan niet omdat ze zo dom, belachelijk of slecht zijn) vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2013, 14:57
O RLY
O RLY is offline

De optredens van deze heren vind ik altijd wel indrukwekkend. Alsof er een stel duivels op het podium staan lijkt het wel. Twee keer live gezien.
Oud 24-01-2013, 17:00
Stomme Klont
Stomme Klont is offline

Het is niet van een talentenshow maar talentvol is het wel! Dit was het 2e ( denk ik) project van Kyteman (die van "Sorry" op Lowlands). Ik vind het echt te gek!
Oud 25-01-2013, 12:14
O RLY
O RLY is offline
Oh Pearl Jam op Pinkpop 1992 is ook echt helemaal awesome, ik wou dat ik hier bij was. Met als hoogtepunt van het hele optreden:

en het hele optreden:

Oud 25-01-2013, 17:37
Verwijderd
Ik voel de pijn van haar ; http://www.youtube.com/watch?feature...&v=BmUL72dIbTA

Hij wil niet in topic .. waarom wil dat niet net als foto's ene keer lukt het andere keer niet o_o
wat doe ik fout ??
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 12:21
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ik voel de pijn van haar ; http://www.youtube.com/watch?feature...&v=BmUL72dIbTA

Hij wil niet in topic .. waarom wil dat niet net als foto's ene keer lukt het andere keer niet o_o
wat doe ik fout ??
Foto's moet je via imgur doen en dan de link copy-pasten. Bij een Youtube video moet je de code die achter het = teken staat plakken in een post en dan selecteren en op het youtube knopje klikken.
Oud 26-01-2013, 12:29
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Optredens van The Adicts vind ik altijd wel goed, met de opvallende kledij, schmink, mascottes op het podium, speelkaarten die rondvliegen, de goede muziek van hun etc.

Oud 26-01-2013, 23:24
Verwijderd

Yeaah gelukt
Nu kan ik filmpjes van youtube in bericht zetten
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 14:34
Stomme Klont
Stomme Klont is offline

Awesome
Reageren

Regels voor berichten