Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2013, 13:09
Suzie090
Suzie090 is offline
Heey daar allemaal, Ik ben een 15 jarig meisje en ik voel me altijd zo depresief.
Mensen vinden mij zeg maar niet leuk, ik kan alleen maar freaks krijgen of lover boyss.
Men laatste vriendje heb k ontmoet via internet en hij heeft mij gebruikt, geplayed en heeft over alles gelogen.
Men beste vriend was de eerste waarop ik verliefd was en we hebben wel een paar keer gezoend en daarna zei hij dat hij mij niet leuk vond en brak men hart voor de hele school.
Ook vinden jongens het leuk om mij te dumpen en te vernederen.
Daarom ben ik onwijs onzeker geworden en ben ik bang om nooit meer een vriend te krijgen.
Is er iemand die dit zelfe probleem heeft en iemand die mij hiermee kan helpen?
Hoop het wel,

Groeten van Suzanne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2013, 13:49
Elin3
Elin3 is offline
Chill out. Je bent 15 en je hebt nog een heel leven voor je om "de perfecte jongen" te vinden. Je hebt vervelende ervaringen achter de rug en het is begrijpelijk dat je daar onzeker door wordt. Maar die jongens zijn toch niet het enige in je leven? Er is veel meer om blij om te zijn. Je moet je echt niet door zulke jongens depressief worden of je zo voelen; die jongens zijn dat niet waard.
Er zijn zat leuke jongens op de wereld en daar zit er vast één voor jou bij. Maar haast je niet en neem zeker geen relatie puur om het hebben van een relatie. Je hoeft niet te zoeken naar een vriend (dat maakt je misschien juist kwetsbaar en een makkelijk "slachtoffer" voor foute jongen), je loopt vanzelf wel tegen iemand aan. Misschien is het goed om geloof ff lekker te genieten van alles wat je wel hebt en minder te focussen op de relatie die je niet hebt...
Oud 17-01-2013, 14:01
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Chill out. Je bent 15 en je hebt nog een heel leven voor je om "de perfecte jongen" te vinden. Je hebt vervelende ervaringen achter de rug en het is begrijpelijk dat je daar onzeker door wordt. Maar die jongens zijn toch niet het enige in je leven? Er is veel meer om blij om te zijn. Je moet je echt niet door zulke jongens depressief worden of je zo voelen; die jongens zijn dat niet waard.
Er zijn zat leuke jongens op de wereld en daar zit er vast één voor jou bij. Maar haast je niet en neem zeker geen relatie puur om het hebben van een relatie. Je hoeft niet te zoeken naar een vriend (dat maakt je misschien juist kwetsbaar en een makkelijk "slachtoffer" voor foute jongen), je loopt vanzelf wel tegen iemand aan. Misschien is het goed om geloof ff lekker te genieten van alles wat je wel hebt en minder te focussen op de relatie die je niet hebt...
Dit idd, je hebt nog een hele jeugd voor je! Binnen nu of misschien over een paar jaartjes ga je met je vriendinnen lekker op stap, en dan vind je vast genoeg leuke jongens, die je niet gebruiken, en je echt leuk vinden!
Geniet er gewoon lekker van. Niet zo negatief over jezelf denken!
Oud 01-02-2013, 13:07
Aether
Aether is offline
Je moet sowieso niet zo gefocussed zijn op het krijgen van een vriendje.
Dingen lopen zoals ze lopen, en met de tijd ontmoet je heus wel een leuke jongen.
Wat wel belangrijk is is dat je jezelf waardeert. die onzekerheid is nergens voor nodig, en zal je meer in in de weg zitten dan dat het iets oplost.

En in het algemeen denk ik niet dat mensen het leuk vinden om je te vernederen...ik denk alleen dat je de verkeerde jongens tegen bent gekomen

Het komt heus wel goed.
Don't worry, be happy.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 13:09
Verwijderd
Dat gebeurt vrijwel elk kind rond jouw leeftijd. Ik zie geen reden om zo zielig te doen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 14:31
Verwijderd
Gewoon afwachten, en ik ben pas 18 en ik zit er ook niet mee... en op elk potje past een denksel en je bent pas 15, op die leeftijd was k niet eens met jongens bezig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten