Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2013, 10:16
EugenieB
EugenieB is offline
Hallo forumers!

Nouja, zoals jullie weliswaar weten is het vandaag valentijnsdag en sinds ik echt ongelofelijk oncreatief ben en geen enkel idee kan verzinnen momenteel, heb ik geen flauw idee wat romantisch/leuk is om the doen.

Mijn vriendin komt vanavond langs, aangezien we afgesproken hebben, maar ik ben echt door mijn ideëen heen.
Vanochtend heb ik haar toen ik wakker werd dit filmpje gestuurd, is dit echt leuk, of veel te cheesy?
http://flapstar.com/posts/1/1632_6c5...95113e253881c/
Als je het leuk vind, heb je bij deze ook iets om te sturen. xd

Ik stel het zeer op prijs. Thanks guys!

In ieder geval, hebben jullie enkele ideëen wat ik zou moeten doen? Laat het weten en kom niet alsjeblieft niet met, jij weet haar interesses toch. Want het is heel snel aangegaan en ik ken haar nog niet zo lang.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2013, 11:49
Verwijderd
Een massage is altijd leuk, behalve als jullie elkaar nog niet eerder naakt hebben gezien, dan is het misschien wat te intiem en dan zou je gewoon samen een romantische dvd kunnen kijken, ofzo. Of een thriller, als dat meer jullie stijl is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 12:11
Verwijderd
Hoe oud zijn jullie? Aan je hoofd en de taalfout in het filmpje te zien een jaar of 14? Heb je het niet met haar gehad over wat zij wil doen? Als je iets geeft is het de actie van één persoon, als je iets dóet wat voor beide een 'feestdag' is mag je dat heus wel overleggen. Misschien kun je chocoladefondue maken!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 12:33
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ze komt bij jou thuis? Dan zou ik beginnen met het eten, tenzij ze al gegeten heeft. Daarna een film ofzo.

Als je de deur uitgaat kun je ook ergens op een terras gaan zitten of bioscoop, tja er is niet zo heel veel te doen denk ik zo op een avondje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten