Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2013, 15:25
eva384
eva384 is offline
Hey, Ik heb sims 3 pets gedownload enne het bestand is 5.3 GB. Dat is dus te groot voor op een cd. (het is een ISO-bestand) maar HELPHELP what can i do?? (zou je het misschien simpel kunnen uitleggen ik ben niet zo slim met computers) alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2013, 01:34
nigelgein
nigelgein is offline
koop een usb stick (voor 10 euro kan je 8gb krijgen als je goed zoekt
je kan het ook op een bleu-ray disk opslaan (moet je wel een nieuwe luxe comp hebben), of een dubbel-laags dvd (die laatste heb ik nog nooit in de winkel gezien.......)

misch. heb je hiernog wat aan
dvd-9: enkelzijdig, dubbellaags, 8,5 GB (7,92 GiB)
dvd-10: dubbelzijdig, enkellaags, 9,4 GB (8,75 GiB)
dvd-14: dubbelzijdig, dubbellaags aan één kant, enkellaags op de andere kant, 13,3 GB (12,39 GiB)
dvd-18: dubbelzijdig, dubbellaags, 17,1 GB (15,93 GiB)
Oud 06-01-2013, 14:36
eva384
eva384 is offline
super bedankt
maar klein vraagje als ik zo'n dvd koop dan moet ik het spel dus splitsen. hoe kan ik dat het beste doen?
(op USB-stick werkte op een vreemde wijze niet)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 17:25
Verwijderd
Met een DVD-9 hoef je niet te splitsen. En wellicht heeft je USB-stick niet het juiste filesystem; formatteer 'm naar exFAT.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 23:25
nigelgein
nigelgein is offline
he als het op een usb stick niet werkt kan dat ook aan het spel liggen......
je kan inderdaad een dvd-9 gebruiken.

wat eigenlijk nog handiger is (kom ik nu pas op XD) is iets als dropbox of google drive te gebruiken, dan kan je het bestand uploaden op een online locatie en vanaf elke pc met internet downloaden.

als je een google account hebt (b.v. gmail, gratis aan te maken op gmail.com)) dan kan je als je inlogt naar google drive gaan.
Oud 06-01-2013, 23:43
Verwijderd
Ik ging er vanuit dat ze de ISO in z'n geheel op de USB-stick probeerde te zetten. FAT(32) heeft dan een probleem; dat bestand is domweg te groot. Windows zal dan een foutmelding geven.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 18:03
eva384
eva384 is offline
google drive werkt ook niet hij zegt dat het bestand beschadigd is. Misschien is er iets mis met het programma waarmee ik het downloaden...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 18:38
freyk
freyk is offline
Het is mogelijk om ook het spel te spelen, zonder dat je het spel op een cd brand.
Dan moet je het iso-bestand aan je systeem koppelen en dat kan op verschillende manieren.
Oud 07-01-2013, 22:30
Verwijderd
http://www.slysoft.com/en/virtual-clonedrive.html Naar mijn mening is dit het makkelijkste. En ja, je kan geen SCSI-devices emuleren die sommige beveiligingen nodig hebben, maar soit.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 23:28
nigelgein
nigelgein is offline
waarom wil je eigenlijk het spel op je cd branden, het kan toch ook op je harde schijf ?

en als google drive en usb niet werk, ligt dat aan je spel, downloade een nieuw is dan mijn advies
Oud 08-01-2013, 03:00
Verwijderd
TS: Vertel nou 'ns wat er precies verkeerd gaat bij wat je allemaal doet of probeert. Niemand kan er verder een zinnig woord over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 14:57
eva384
eva384 is offline
@quintiano nou ik krijg een foutmelding dat het spel beschadigd is..@nigelgein: Ik moest hem branden gaf die aan ik denk dat iik het ga opgeven wel bedankt voor het helpen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 14:41
bierkoning
bierkoning is offline
Dus als je gebruikt wat Quintiano zegt, en je ISO bestand mount met dat programma, dan begint niet automatisch het installatie proces?
Oud 06-02-2013, 20:45
Verwijderd
wil je het per se op een cd? anders kan je met deamontools of poweriso het bestand mounten, dat betekent dat je simuleert dat de cd in je compupter zit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten