Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2013, 15:22
PWS2013euro
PWS2013euro is offline
Beste forumleden,

Speciaal voor ons profielwerkstuk hebben ik en mijn partner een enquête gemaakt over de eurozone en met name over het invoeren van de neuro (Noord-Europese variant van de euro) of het uiteenvallen van de euro. Het zijn in totaal 17 vragen en we zouden het erg op prijs stellen als jullie hem in zouden vullen, het duurt maar een aantal minuutjes.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=133738

Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2013, 16:06
Verwijderd
Ik loop vast bij de vraag wat mijn verwachting was voor de invoering van de euro. Aangezien ik nogal klein/jong was toen de euro werd ingevoerd, had ik toen nog geen verwachting.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 16:13
PWS2013euro
PWS2013euro is offline
Citaat:
Ik loop vast bij de vraag wat mijn verwachting was voor de invoering van de euro. Aangezien ik nogal klein/jong was toen de euro werd ingevoerd, had ik toen nog geen verwachting.
U zou "Geen verwachting" kunnen invullen of de verwachting die u als kind mee hebt gekregen van uw ouders.
Alsnog bedankt voor het invullen!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 16:13
Verwijderd
Niet ingevuld, omdat ik daar nog allemaal niet over heb nagedacht. Waarom geen optie: 'geen mening / weet ik niet'?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 16:15
Verwijderd
Ik heb hem ook niet ingevuld. Ik was weliswaar jong toen de euro ingevoerd werd, maar ik snapte prima wat er aan de hand was. Maar dan krijg je de vraag: Was u voor of tegen. Dude mensen jonger dan 20 waren waarschijnlijk überhaupt niet echt op de hoogte, mensen tot de, wat, 25 / 30 hadden er waarschijnlijk /care voor. Maar die optie is er niet. Ik kan ook niets zeggen over de welvaart, daarvoor heb ik te weinig herinneringen aan hoe het voor de euro was. Nou ja, daarna ben ik gestopt met invullen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 16:18
PWS2013euro
PWS2013euro is offline
Citaat:
Niet ingevuld, omdat ik daar nog allemaal niet over heb nagedacht. Waarom geen optie: 'geen mening / weet ik niet'?
Bij welke vraag? Over de verwachting van euro.
Ik zou het nu kunnen aanpassen, zodat u hem verder wel in kan vullen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 16:27
PWS2013euro
PWS2013euro is offline
Ik heb het aangepast indien te jong/geen mening is er een mogelijkheid om de vraag over de verwachting van euro over te slaan. Ook bij de vraag over de welvaart is een extra "Weet ik niet"-optie.

Hoop dat het nu wat beter is
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 17:57
brands
brands is offline
Ingevuld! Met een andere munteenheid gaat je koopkracht altijd achteruit vind ik, aangezien omrekenen niet altijd op een correcte wijze gebeurt.
Oud 03-02-2013, 18:23
PWS2013euro
PWS2013euro is offline
Citaat:
Ingevuld! Met een andere munteenheid gaat je koopkracht altijd achteruit vind ik, aangezien omrekenen niet altijd op een correcte wijze gebeurt.
Hartstikke bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
U zou "Geen verwachting" kunnen invullen of de verwachting die u als kind mee hebt gekregen van uw ouders.
Alsnog bedankt voor het invullen!
Ja, maar daarna kwam de vraag of die verwachting was uitgekomen, dus toen kon ik alsnog geen antwoord geven.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 19:50
PWS2013euro
PWS2013euro is offline
Citaat:
Ja, maar daarna kwam de vraag of die verwachting was uitgekomen, dus toen kon ik alsnog geen antwoord geven.
Klopt, maar ik heb het aangepast.
Als het goed is zou u hem nu volledig naar wens kunnen invullen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
15 Wie is/zijn volgens u de oorzaak van de crisis? (Indien geen idee: geen antwoord)
Om welke crisis gaat dit precies?? Ben je je er van bewust dat het ook buiten de Eurozone crisis is?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 15:35
PWS2013euro
PWS2013euro is offline
Citaat:
Om welke crisis gaat dit precies?? Ben je je er van bewust dat het ook buiten de Eurozone crisis is?
De wereldwijde crisis, de crisis in de eurozone is een gevolg van de wereldwijde crisis he. Het staat allemaal met elkaar in verband.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 17:38
Verwijderd
Citaat:
De wereldwijde crisis, de crisis in de eurozone is een gevolg van de wereldwijde crisis he. Het staat allemaal met elkaar in verband.
Wat bedoel je met de wereldwijde crisis? Ik weet nu echt oprecht niet meer waar je het over hebt. Kun je iets specifieker zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 22:02
PWS2013euro
PWS2013euro is offline
Citaat:
Wat bedoel je met de wereldwijde crisis? Ik weet nu echt oprecht niet meer waar je het over hebt. Kun je iets specifieker zijn?
Kan me niet voorstellen dat je niet weet waar de wereldwijde( en dus ook de Europese) crisis mee is begonnen, Amerikaanse huizenmarkt zegt je niks? Nja check dit artikeltje maar even

http://www.europa-nu.nl/id/vhrtcvh0w...omische_crisis
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat je niet weet waar de wereldwijde( en dus ook de Europese) crisis mee is begonnen, Amerikaanse huizenmarkt zegt je niks? Nja check dit artikeltje maar even

http://www.europa-nu.nl/id/vhrtcvh0w...omische_crisis
Ah, ok. Duidelijk. Ik vind dat verschillende crises die bar weinig met elkaar te maken hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten