Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2013, 01:09
Sprudel
Sprudel is offline
Het is nu al een tijdje dat ik probeer aan een meisje duidelijk te maken dat ik geïnteresseerd in haar ben. Wij komen allebei goed met elkaar overeen en eerst zag ik haar als een goede vriendin maar nu begin ik er toch gevoelens voor te krijgen. Het probleem is nu, zij heeft het blijkbaar nooit door wanneer jongens in haar geïnteresereerd zijn. Wat moet ik doen ? Het haar gewoon eens zeggen ? Daar heb ik dan schrik voor om haar kwijt te geraken als die goede vriendin ...

All help is welcome

Grtz
Sprudel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2013, 11:11
Vowel
Vowel is offline
Weet je zeker dat ze het niet doorheeft? Het kan namelijk best zo zijn dat ze het wél doorheeft, maar het onderwerp expres ontwijkt, omdat het gewoon niet wederzijds is. Dat heb ik zelf namelijk ook vaak gedaan. Gewoon doen alsof je niets doorhebt en hopen dat diegene zelf te schijterig is om erover te beginnen. Dan waait het over zonder vervelende gesprekken en ongemakkelijke situaties. De meeste mensen vinden het namelijk niet leuk of prettig om iemand af te moeten wijzen, vooral als ze wel om die persoon geven (vriendschap), dus het kan best dat ze het doorheeft hoor.

MAAR ik heb natuurlijk geen idee over wie dit gaat, en jij kent je vriendin beter dan de leden op dit forum haar kennen. Wie weet heeft ze het echt niet door, of is het wel wederzijds maar durft zij er ook niet over te beginnen, of of of.. Er zijn veel mogelijkheden te verzinnen. Maar de enige manier waarop je het zeker weet is door met haar te praten.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 11:30
Verwijderd
Wees dan niet onduidelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:24
bierkoning
bierkoning is offline
Ga even ergens rustig met haar zitten, en praat met elkaar. Ze zal heus iets hebben gemerkt. Als je tenminste een beetje hebt geflirt hier en daar! Succes
Reageren

Regels voor berichten