Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2013, 18:01
niks 55
niks 55 is offline
hoi
ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven. dit is mijn probleem: ik heb 2 jaar een vriendje gehad. sinds het is uitgegaan is het er niet bij gebleven telkens zijn we weer begonnen met zoenen en meer. ik weet dat hij mij gebruikt maar ik heb een zwak voor hem ik heb telkens gezegd dat ik ermee stopte maar het gaat nu al een jaar zo. en als ik hem probeer te negeren komt hij wel naar mij toe omdat we op dezelfde school zitten en hij ook met mijn vrienden omgaat. ik heb hem verkering gevraagd maar dat wou hij niet daarom weet ik dat hij mij gebruikt
niks 55
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2013, 18:07
Elin3
Elin3 is offline
Je moet radicaal besluiten of je wel of niet iets met hem zou willen als dat een mogelijkheid was. Uit je verhaal begrijp ik dat opnieuw een relatie met hem er niet inzit. Wees streng voor jezelf. Niet zoenen, geen ander lichamelijk contact tenzij strikt noodzakelijk en zo min mogelijk naar zijn lieve glimlach/ mooie ogen/ etc. kijken. Vertel aan mensen in je vriendengroep waar je een goede band mee hebt dat je hiermee zit en vraag hen om hulp. Zij kunnen je bijv. als ze in de buurt zijn en jullie te klef doen subtiel een seintje geven of meevragen om even ergens anders met hen heen te lopen o.i.d.. Als je mensen hebt die op je letten is dat voor jezelf sowieso al een rem.
Succes hiermee!
Oud 09-02-2013, 18:10
niks 55
niks 55 is offline
gelukkig heb ik een vriendin die heel goed op me let dank je voor je advies
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 20:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je weet dat hij je gebruikt. Niet meer toelaten dan hè.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 17:44
Heer Wil
Heer Wil is offline
Heb jij geen controle over jezelf ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 17:50
Verwijderd
Jij gebruikt hem net zo goed.

Als je je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 18:33
niks 55
niks 55 is offline
dat is juist het probleem idd ik heb geen controle over mijzelf en dat wil ik wel
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 20:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
dat is juist het probleem idd ik heb geen controle over mijzelf en dat wil ik wel
Doen dan.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Kan je je er wel toe zetten om huiswerk te maken en te stofzuigen enzo als je daar eigenlijk helemaal geen zin in hebt? Dan kan je dit ook.

Zeg gewoon tegen hem: 'Het is uit tussen ons. Ik wil niets meer met je doen. Laat me met rust.' En zeg dat elke keer als je hem weer zoent. Schrijf het op een briefje en hang dat aan je kastdeur, zodat je het elke keer ziet als je je kast opendoet. Als je je telefoon als wekker gebruikt, kan je daar als melding iets zetten van 'niet meer met X zoenen!'. Vertel tegen je vrienden dat ze je een beetje tegen moeten houden in zijn beurt.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:27
bierkoning
bierkoning is offline
Of doorgaan met af en toe intiem contact, en niet meer zeuren. Of een grote meid zijn, en nee zeggen.
Oud 12-02-2013, 19:06
niks 55
niks 55 is offline
je hebt gelijk ik heb met hem gepraat hij begrijpt het
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 21:57
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
je hebt gelijk ik heb met hem gepraat hij begrijpt het
Heel goed! En nu nog volhouden, succes.
Reageren