Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Grappig dat je zaterdag dit topic opende, Jonas Fiets. Op zondag publiceerden we namelijk een artikel op Scholieren.com van onze blogger Justine, waarin ze schrijft dat sportende tieners een zeldzaamheid zijn: http://www.scholieren.com/artikel/19...genwoordig-nog. Zag je 'm aankomen in je glazen bol, of...?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik houd niet van sport.
Oh, en als de TS het graag over wielrennen wilt hebben, zou ik hem aanraden een topic over wielrennen te maken (tip: probeer het eens op 'Vrije tijd') en niet over sport in het algemeen en het dan steeds de richting op te duwen van wielrennen. Laat mensen hier gewoon reageren over hun eigen sport zonder op te hoeven merken dat ze (dus) niet wielrennen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nee. Overigens kun je prima niet sporten en ook niet dik zijn - zolang je maar niet meer eet dan je opmaakt (en dat kan ook door bewegen of gewoon door überhaupt te blijven ademen
![]()
|
|