Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2013, 16:35
milan-hoi
milan-hoi is offline
Hoi,

Ik heb goeie vrienden waarmee we veel delen, de laatste tijd komen er vaak naaktfoto's van meisjes voorbij die zij hebben gemaakt en door hebben gestuurd. Ik vind het natuurlijk niet erg maar vroeg me wel af warom meide dit eigenlijk doen en vooral omdat zoveel op internet verdwijnt.
Vertel maar of je wel eens zulke foto's heb genaakt enzoja warom

X
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 16:42
Vowel
Vowel is offline
Meisjes doen het waarschijnlijk omdat ze er (onterecht) van uitgaan dat jongens geen klootzakken zijn die de foto's doorsturen naar vrienden.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 16:44
bloodyb
bloodyb is offline
Dan mag ik hopen dat ze wel slim genoeg zijn om hun hoofd buiten beeld te laten!
Oud 02-01-2013, 17:04
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Meisjes doen het waarschijnlijk omdat ze er (onterecht) van uitgaan dat mensen geen klootzakken zijn die de foto's doorsturen naar vrienden.
+ naïef zijn en te veel vertrouwen hebben in mensen.
Oud 02-01-2013, 17:39
Verwijderd
Ik heb een mooie collectie met vrijwillig gestuurd chantagemateriaal

Alleen heb ik nooit de behoefte gehad om het ook daadwerkelijk aan m'n vrienden te laten zien. Die regelen maar hun eigen bitches
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 20:42
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Meisjes doen het waarschijnlijk omdat ze er (onterecht) van uitgaan dat jongens geen klootzakken zijn die de foto's doorsturen naar vrienden.
Meisjes zijn gewoon ontzettend naïef. Ze kunnen beter gewoon het huishouden doen, kinderen krijgen en verder doen wat de man zegt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 20:47
nigelgein
nigelgein is offline
Citaat:
Meisjes zijn gewoon ontzettend naïef. Ze kunnen beter gewoon het huishouden doen, kinderen krijgen en verder doen wat de man zegt.
waar slaat dat op, dat is wel een beetje erg ouderwets he vind je niet .....
Met citaat reageren
Oud 02-01-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
waar slaat dat op, dat is wel een beetje erg ouderwets he vind je niet .....
Jij neemt alles echt iets te serieus.. ^_^
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 10:07
Brigitjee
Brigitjee is offline
nooit gedaan, nooit van plan
ik ken vrienden die het wel eens doen, zij gaan er dan vanuit dat jongens niks doorsturen maar dat gebeurd waarschijnlijk tog wel
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 10:07
Brigitjee
Brigitjee is offline
Citaat:
hé als jij nou even normaal gaat doen, dan is iedereen blij
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 11:15
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk wel raar dat het meteen aan de zogenaamde naïviteit van die meisjes ligt. Natuurlijk valt er een hoop onder eigen verantwoordelijkheid, maar ik neem aan dat je vrienden die foto's best graag wilden hebben. Dus hebben ze er waarschijnlijk om gevraagd, misschien om gezeurd, die naïviteit op z'n minst actief aangemoedigd, en ik betwijfel ten zeerste of ze de vraag 'mag ik deze laten zien aan mijn vrienden' hebben opgenomen in hun argumentatie.

Dan vind ik die houding van 'zo gaan die dingen nou eenmaal' een erg slap excuus. Het verlegt verantwoordelijkheid. Alsof je er zelf niet bij bent.

Dus ja, gebrekkige risicoanalyse van die meisjes, dat is zeker waar, maar dat vervolgens gooien op 'ze zijn naïef' zonder stil te staan bij je eigen rol is een beetje jammer. Als ik m'n vrienden in mijn huis uitnodig, ben ik dan ook naïef als ik ervan uitga dat ze mijn shit niet stelen?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 00:47
Jessicadr
Jessicadr is offline
ik geef toe dat ik al naaktfoto's hebt gemaakt en doorgestuurd maar dit was telkens naar men liefje toen of omdat ik iemand heel goed vertrouw. men beste vriend bijvoorbeeld heeft me ook al in het echt naaktgezien toen hij eens bleef slapen en die heeft beloofd dat niet door te vertellen tegen andere mensen die we kennen en ik heb er nog niets over gehoord dusja.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 12:13
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Het beste is inderdaad om dit soort dingen niet te doen (meisje zijn vaak sneaky) waardoor ze het misschien wel door door sturen.
Zo heeft een meisje van me dit naar een ex gestuurd (om hem terug te winnen) en sinsdien kent de hele school doe foto ( dit is zielig en zo schadelijk voor een meisje van een jonge leeftijd).

Ik zou zelf zeggen bij dit soort dingen NIET DOEN!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 12:51
Daphne99
Daphne99 is offline
[QUOTE=milan-hoi;32968590]Hoi,

Ik heb goeie vrienden waarmee we veel delen, de laatste tijd komen er vaak naaktfoto's van meisjes voorbij die zij hebben gemaakt en door hebben gestuurd. Ik vind het natuurlijk niet erg maar vroeg me wel af warom meide dit eigenlijk doen en vooral omdat zoveel op internet verdwijnt.
Vertel maar of je wel eens zulke foto's heb genaakt enzoja warom
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 22:35
JustEline
JustEline is offline
Leuke woordspeling van de TS in de eerste post: ipv gemaakt staat er genaakt
(volgens mij ben ik de enige die dit grappig vind )
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 22:50
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Leuke woordspeling van de TS in de eerste post: ipv gemaakt staat er genaakt
(volgens mij ben ik de enige die dit grappig vind )
Of de enige die het op valt had het nog niet opgemerkt tot nu dan
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 00:10
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik stuurde ook weleens foto's.. Dat was omdatik de reacties leuk vond aangezien ik behoorlijk onzeker was, en ik vind het idee dat anderen op mn fotootjes geilen best opwindend..
Ook vond ik het gewoon leuk om ze te maken en iemand er blij mee te maken
Maarja het was een domme fase en ik doe het nu niet meer..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Ik stuurde ook weleens foto's.. Dat was omdatik de reacties leuk vond aangezien ik behoorlijk onzeker was, en ik vind het idee dat anderen op mn fotootjes geilen best opwindend..
Ook vond ik het gewoon leuk om ze te maken en iemand er blij mee te maken
Maarja het was een domme fase en ik doe het nu niet meer..
Waarschijnlijk zullen er wel nog mensen zijn dat een foto zouden willen maar het is goed dat je het niet meer doet aja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 11:51
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Waarschijnlijk zullen er wel nog mensen zijn dat een foto zouden willen maar het is goed dat je het niet meer doet aja
hah ja wie weet lol
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:
hah ja wie weet lol
Ik weet het zeker hoor xd er zijn wel zo van die mensen xd
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 11:56
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ik weet het zeker hoor xd er zijn wel zo van die mensen xd
Geloof me ik weet ervan xD
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Geloof me ik weet ervan xD
haha
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 20:38
Brigitjee
Brigitjee is offline
Citaat:
hmm.. klinkt te verdacht, alsof je er zelf een wil xD
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
wie weet
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 22:00
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Waarom zou ie het niet willen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ie het niet willen?
Nouja, misschien omdat ze zelf zegt dat ze die foto's vooral uit onzekerheid stuurde, wat me geen gezonde reden voor zoiets lijkt? Of anders misschien omdat hij in een topic zit waarin meisjes die dergelijke foto's sturen naïef genoemd worden? Daar volgt een hele waaier aan mogelijke redenen uit.

Toch altijd verbazingwekkend hoe snel dergelijke discussies switchen tussen 'meisjes die seksueel ding X doen zijn naïef/dom/vies/sletterig' en 'meisjes zouden dat ding moeten doen met míj'. Zonder dat de tegenstrijdigheid opgemerkt wordt.

Toffegast20 zegt nota bene zelf nog 'goed dat je het niet meer doet' in zijn eerste post. Maar daarna toch nog even zeuren he, voor als er toch een kansje op foto's is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 23:07
Guarnere
Guarnere is offline
Ik denk dat jij echt paranoïde bent.. :')
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 14:11
Aether
Aether is offline
Citaat:
Ik denk dat jij niet eens weet wat paranoide betekent.
Tevens denk ik dat para de spijker exact op de kop slaat.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Als ik ongelijk heb hoor ik graag waarin precies.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 15:22
bierkoning
bierkoning is offline
Topic opgeschoond

Vecht dit verder via pm uit, maar ga hier gewoon ontopic verder a.u.b.
En ook al was je opmerking niet zo bedoeld Guarnere, hij werd wel anders opgevat.
En buiten dat was hij totaal niet zinvol. Niet meer doen dus.

Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 16:08
antony23
antony23 is offline
Vroeger deed ik dat ook,en krijg er ng en dan, ik wis ze nadien
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 18:05
Verwijderd
[edit ]topic idd opgeschoond [/edit]

Een inhoudelijke reactie van Guarnere op mijn vraag lijkt me best ontopic. Of zijn er posts verwijderd?

Nog ontopicereererr: Mijn mening over naaktfoto's is dat iedereen moet doen wat 'ie leuk vindt, zolang je daar geen schade mee doet. Daarom vind ik foto's sturen niet per se naïef en die foto's graag willen zien niet per se kansloos, maar foto's doorsturen, ze maken uit onzekerheid of ze inzetten als manipulatiemiddel (om iemand terug te winnen of juist terug te pakken bijvoorbeeld), doen alsof het maken van die foto's fout is maar ze daarna toch willen zien, etc, op z'n best twijfelachtig.

Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 19:14. Reden: reacties verwijderd. en topic opgeschoond
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Nouja, misschien omdat ze zelf zegt dat ze die foto's vooral uit onzekerheid stuurde, wat me geen gezonde reden voor zoiets lijkt? Of anders misschien omdat hij in een topic zit waarin meisjes die dergelijke foto's sturen naïef genoemd worden? Daar volgt een hele waaier aan mogelijke redenen uit.

Toch altijd verbazingwekkend hoe snel dergelijke discussies switchen tussen 'meisjes die seksueel ding X doen zijn naïef/dom/vies/sletterig' en 'meisjes zouden dat ding moeten doen met míj'. Zonder dat de tegenstrijdigheid opgemerkt wordt.

Toffegast20 zegt nota bene zelf nog 'goed dat je het niet meer doet' in zijn eerste post. Maar daarna toch nog even zeuren he, voor als er toch een kansje op foto's is.
nooit gehoord van: een grapje maken achteraf?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 17:12
Verwijderd
Neen. Ik weet niet wat humor is en ben geprogrammeerd om logische fouten te herkennen, ongeacht context. Je kunt inhoudelijk ingaan op mijn observatie, maar als je liever aan mij uitlegt waarin de grap 'm precies in zit en waarom dat een goed excuus is hoor ik dat ook graag. Dan verwerk ik dat in de volgende firmwareupdate.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 17:35
Verwijderd
het was geen logische fout. Steek dit in je processor zodat je het kan verwerken. Gaat er van uit dat het een knap meisje is, aangezien je het toch niet kan zien aan de profielfoto. Dan is de kans toch heel groot dat er mensen zijn die haar eens naakt willen zien. Hiervoor dus de grap dat er waarschijnlijk wel mensen zullen zijn die zouden willen zien.
Denk jij soms nooit als je een knappe man ziet dat je hem eens naakt wilt zien of tenminste zijn borstkast?
Zijn dit genoeg gegevens om op je harde schijf op te slagen of zijn het nog te weinig bytes?
En sinds wanneer zijn er excuses nodig om grappen te maken?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:17
Verwijderd
Dat vind ik geen toereikende uitleg. De uitgeschreven grap luidt als volgt: 'Goed dat je geen naaktfoto's meer stuurt, maar je bent waarschijnlijk knap dus mensen willen je naakt zien'. Welk gedeelte daarvan heeft als doel 't produceren van gelach uit mijn poezelige robotkeeltje?

Een excuus voor humor is inderdaad niet per se nodig. Maar dat iets grappig is betekent niet dat het niks anders meer kan zijn. "Het was een grapje" veegt dus niet automatisch alle andere op- of aanmerkingen van tafel. Als ik jou bijvoorbeeld met een stuk stoeptegel alle tanden uitsla en daarna 'hihi, grapje' roep, mag jij tussen je lachsalvo's door best kritisch vragen 'of dat nouw echf nofif waf'. Als ik mij vervolgens niet kan verantwoorden (omdat ik door je geslis niet kan bijkomen van het lachen bijvoorbeeld) kan ik me goed voorstellen dat je tot conclusies komt als 'dit is best een slechte manier om affectie te uiten'. Misschien bedenk je zelfs dat je je tanden best graag had willen houden. Dat mijn stoeptegelgrapje hilarisch was is vervolgens geen excuus.

Ik denk nooit aan naakte mannen; die functie is bij mij niet geïnstalleerd. Wel droom ik vaak weg bij de gedachte aan mannen die mijn AI uitbreiden middels hun superieure analytische vaardigheden, dus inhoudelijk ingaan op mijn observatie is welkom. TIP: aantonen dat iemand ongelijk heeft kan bijvoorbeeld door ze te wijzen op fouten in hun redenatie.

Indien aanwezig, uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik geen toereikende uitleg. De uitgeschreven grap luidt als volgt: 'Goed dat je geen naaktfoto's meer stuurt, maar je bent waarschijnlijk knap dus mensen willen je naakt zien'. Welk gedeelte daarvan heeft als doel 't produceren van gelach uit mijn poezelige robotkeeltje?

Een excuus voor humor is inderdaad niet per se nodig. Maar dat iets grappig is betekent niet dat het niks anders meer kan zijn. "Het was een grapje" veegt dus niet automatisch alle andere op- of aanmerkingen van tafel. Als ik jou bijvoorbeeld met een stuk stoeptegel alle tanden uitsla en daarna 'hihi, grapje' roep, mag jij tussen je lachsalvo's door best kritisch vragen 'of dat nouw echf nofif waf'. Als ik mij vervolgens niet kan verantwoorden (omdat ik door je geslis niet kan bijkomen van het lachen bijvoorbeeld) kan ik me goed voorstellen dat je tot conclusies komt als 'dit is best een slechte manier om affectie te uiten'. Misschien bedenk je zelfs dat je je tanden best graag had willen houden. Dat mijn stoeptegelgrapje hilarisch was is vervolgens geen excuus.

Ik denk nooit aan naakte mannen; die functie is bij mij niet geïnstalleerd. Wel droom ik vaak weg bij de gedachte aan mannen die mijn AI uitbreiden middels hun superieure analytische vaardigheden, dus inhoudelijk ingaan op mijn observatie is welkom. TIP: aantonen dat iemand ongelijk heeft kan bijvoorbeeld door ze te wijzen op fouten in hun redenatie.

Indien aanwezig, uiteraard.
wow, jij bent echt wel paranoïde als je zo reageert.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Als ik ongelijk heb hoor ik graag waarin precies.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 21:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Offtopic: <3
Oud 09-01-2013, 22:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
+ naïef zijn en te veel vertrouwen hebben in mensen.
+ aandacht willen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:

Alleen heb ik nooit de behoefte gehad om het ook daadwerkelijk aan m'n vrienden te laten zien. Die regelen maar hun eigen bitches
waarom ben jij op elk topic waar ik kijk?
enne je hebt idd gelijk...

OT: man zie de mogelijkheden! (ga niet té ver...)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 22:46
Verwijderd
Waarom meiden ze maken?
Aandacht.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 19:01
Myfro
Myfro is offline
Citaat:
hij is niet uncercover genoeg.. busted
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 23:31
arPos
arPos is offline
meiden houden van aandacht en maken soms naive fouten, of alternatief kicken ze erop.

Overigens is ditzelfde waar voor jongens.
Oud 12-02-2013, 22:13
melissaeliza
melissaeliza is offline
De meeste meisjes willen het eigelijk niet maar de jongens blijven aandringen
Ze zeggen bijvoorbeeld ; als je hebt gestuurd kunnen we een leuk mooi relatie hebben
en ik wil dat j me vertrouwd dat ik niks met en foto zal doen en gelijk zal verwijderen

En de meeste jongens doen er ook echt niks mee

Maar zoals er al een tijde allemaal van die foto's verschijnen lijkt het me niet zo slim om het te doen maar als je het toch wilt doen zou ik het doen zonder dat je er met je hoofd / gezicht op staat , of iets waarmee ze kunnen bewijzen dat jij het bent
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 23:19
Daniquexx
Daniquexx is offline
Citaat:
Ze zeggen bijvoorbeeld ; als je hebt gestuurd kunnen we een leuk mooi relatie hebben
en ik wil dat j me vertrouwd dat ik niks met en foto zal doen en gelijk zal verwijderen

En de meeste jongens doen er ook echt niks mee

Maar zoals er al een tijde allemaal van die foto's verschijnen lijkt het me niet zo slim om het te doen maar als je het toch wilt doen zou ik het doen zonder dat je er met je hoofd / gezicht op staat , of iets waarmee ze kunnen bewijzen dat jij het bent
Dit klinkt misschien raar, maar ik heb liever dat een jongen zegt: ik wil een foto van jou omdat ik je fucking lekker vind... Dan dat hij gaat zeggen dat je dan een leuke mooie relatie kan hebben en dat je laat zien dat je heb vertrouwd en die shit want dat vind ik persoonlijk een beetje zielig.
en idd het lijkt t me niet echt handig als je herkenbaar in beeld bent.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 17:36
TheNoodle
TheNoodle is offline
Citaat:

Waarom zou je het gebruiken als chantagemateriaal? Ik vind dat zo'n zielig gedoe van sommige mensen!

==================================================================

Geef hier eens je mening over wat jij er van vind en praat er eens met ze over. Ik denk dat je vrienden hierin ook wel mag beschermen of ze er meer bewust van te maken met waar ze mee bezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je het gebruiken als chantagemateriaal? Ik vind dat zo'n zielig gedoe van sommige mensen!
Jij moet echt leren om berichten 2x te lezen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 18:09
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Deze meiden vind ik echt heel sneu, je bent pittig triest als je een beetje aandacht gaat vragen met een naaktfoto. Misschien doen ze dit om ''erbij'' te horen ofzo? Zelf zou ik dit nooit doen, ook al ben ik niet ontevreden over mijn lichaam. Ik ben namelijk best blij met mijn lichaam, maar dan ga ik dat niet delen met een stel jongens die er opgewonden van worden haha! xx
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me erg sterk. Het zal vast voorkomen, maar de meeste meisjes weten prima wat ze doen en vinden het op 't moment zelf ook leuk.

Citaat:
Deze meiden vind ik echt heel sneu, je bent pittig triest als je een beetje aandacht gaat vragen met een naaktfoto. Misschien doen ze dit om ''erbij'' te horen ofzo? Zelf zou ik dit nooit doen, ook al ben ik niet ontevreden over mijn lichaam. Ik ben namelijk best blij met mijn lichaam, maar dan ga ik dat niet delen met een stel jongens die er opgewonden van worden haha! xx
"Wat een sneue types, met hun aandachtvragerij! Zelf ben ik ook heel heet en aantrekkelijk maar jullie mogen dat niet zien, hihi."

Dat je hengelen naar aandacht kansloos vindt kan ik begrijpen, maar waarom is deze methode zo veel erger dan alle andere? Hoe heb jij er precies last van?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten