![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch altijd verbazingwekkend hoe snel dergelijke discussies switchen tussen 'meisjes die seksueel ding X doen zijn naïef/dom/vies/sletterig' en 'meisjes zouden dat ding moeten doen met míj'. Zonder dat de tegenstrijdigheid opgemerkt wordt. Toffegast20 zegt nota bene zelf nog 'goed dat je het niet meer doet' in zijn eerste post. Maar daarna toch nog even zeuren he, voor als er toch een kansje op foto's is. |
![]() |
|
Topic opgeschoond
Vecht dit verder via pm uit, maar ga hier gewoon ontopic verder a.u.b. En ook al was je opmerking niet zo bedoeld Guarnere, hij werd wel anders opgevat. En buiten dat was hij totaal niet zinvol. Niet meer doen dus.
Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 18:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[edit ]topic idd opgeschoond [/edit]
Een inhoudelijke reactie van Guarnere op mijn vraag lijkt me best ontopic. Of zijn er posts verwijderd? Nog ontopicereererr: Mijn mening over naaktfoto's is dat iedereen moet doen wat 'ie leuk vindt, zolang je daar geen schade mee doet. Daarom vind ik foto's sturen niet per se naïef en die foto's graag willen zien niet per se kansloos, maar foto's doorsturen, ze maken uit onzekerheid of ze inzetten als manipulatiemiddel (om iemand terug te winnen of juist terug te pakken bijvoorbeeld), doen alsof het maken van die foto's fout is maar ze daarna toch willen zien, etc, op z'n best twijfelachtig. Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 19:14. Reden: reacties verwijderd. en topic opgeschoond |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Neen. Ik weet niet wat humor is en ben geprogrammeerd om logische fouten te herkennen, ongeacht context. Je kunt inhoudelijk ingaan op mijn observatie, maar als je liever aan mij uitlegt waarin de grap 'm precies in zit en waarom dat een goed excuus is hoor ik dat ook graag. Dan verwerk ik dat in de volgende firmwareupdate.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het was geen logische fout. Steek dit in je processor zodat je het kan verwerken. Gaat er van uit dat het een knap meisje is, aangezien je het toch niet kan zien aan de profielfoto. Dan is de kans toch heel groot dat er mensen zijn die haar eens naakt willen zien. Hiervoor dus de grap dat er waarschijnlijk wel mensen zullen zijn die zouden willen zien.
Denk jij soms nooit als je een knappe man ziet dat je hem eens naakt wilt zien of tenminste zijn borstkast? Zijn dit genoeg gegevens om op je harde schijf op te slagen of zijn het nog te weinig bytes? En sinds wanneer zijn er excuses nodig om grappen te maken? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat vind ik geen toereikende uitleg. De uitgeschreven grap luidt als volgt: 'Goed dat je geen naaktfoto's meer stuurt, maar je bent waarschijnlijk knap dus mensen willen je naakt zien'. Welk gedeelte daarvan heeft als doel 't produceren van gelach uit mijn poezelige robotkeeltje?
Een excuus voor humor is inderdaad niet per se nodig. Maar dat iets grappig is betekent niet dat het niks anders meer kan zijn. "Het was een grapje" veegt dus niet automatisch alle andere op- of aanmerkingen van tafel. Als ik jou bijvoorbeeld met een stuk stoeptegel alle tanden uitsla en daarna 'hihi, grapje' roep, mag jij tussen je lachsalvo's door best kritisch vragen 'of dat nouw echf nofif waf'. Als ik mij vervolgens niet kan verantwoorden (omdat ik door je geslis niet kan bijkomen van het lachen bijvoorbeeld) kan ik me goed voorstellen dat je tot conclusies komt als 'dit is best een slechte manier om affectie te uiten'. Misschien bedenk je zelfs dat je je tanden best graag had willen houden. Dat mijn stoeptegelgrapje hilarisch was is vervolgens geen excuus. Ik denk nooit aan naakte mannen; die functie is bij mij niet geïnstalleerd. Wel droom ik vaak weg bij de gedachte aan mannen die mijn AI uitbreiden middels hun superieure analytische vaardigheden, dus inhoudelijk ingaan op mijn observatie is welkom. TIP: aantonen dat iemand ongelijk heeft kan bijvoorbeeld door ze te wijzen op fouten in hun redenatie. Indien aanwezig, uiteraard. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
enne je hebt idd gelijk... OT: man zie de mogelijkheden! (ga niet té ver...) |
![]() |
|
meiden houden van aandacht en maken soms naive fouten, of alternatief kicken ze erop.
Overigens is ditzelfde waar voor jongens.
|
![]() |
De meeste meisjes willen het eigelijk niet maar de jongens blijven aandringen
Ze zeggen bijvoorbeeld ; als je hebt gestuurd kunnen we een leuk mooi relatie hebben en ik wil dat j me vertrouwd dat ik niks met en foto zal doen en gelijk zal verwijderen En de meeste jongens doen er ook echt niks mee Maar zoals er al een tijde allemaal van die foto's verschijnen lijkt het me niet zo slim om het te doen maar als je het toch wilt doen zou ik het doen zonder dat je er met je hoofd / gezicht op staat , of iets waarmee ze kunnen bewijzen dat jij het bent |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en idd het lijkt t me niet echt handig als je herkenbaar in beeld bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
================================================================== Geef hier eens je mening over wat jij er van vind en praat er eens met ze over. Ik denk dat je vrienden hierin ook wel mag beschermen of ze er meer bewust van te maken met waar ze mee bezig zijn. |
![]() |
|
Deze meiden vind ik echt heel sneu, je bent pittig triest als je een beetje aandacht gaat vragen met een naaktfoto. Misschien doen ze dit om ''erbij'' te horen ofzo? Zelf zou ik dit nooit doen, ook al ben ik niet ontevreden over mijn lichaam. Ik ben namelijk best blij met mijn lichaam, maar dan ga ik dat niet delen met een stel jongens die er opgewonden van worden haha!
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Dat je hengelen naar aandacht kansloos vindt kan ik begrijpen, maar waarom is deze methode zo veel erger dan alle andere? Hoe heb jij er precies last van? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naaktfoto's. Zo dom Eva2-4 | 33 | 08-01-2016 20:37 | |
Liefde & Relatie |
Naaktfoto's issues KitH | 11 | 16-02-2014 23:52 | |
Liefde & Relatie |
Naaktfoto's issues KitH | 1 | 15-02-2014 14:54 | |
Seksualiteit |
Naaktfoto's! sunshine82 | 54 | 16-09-2009 13:37 | |
De Kantine |
naaktfoto's ??? | 58 | 11-10-2003 01:28 | |
Liefde & Relatie |
mij vriend zet naaktfoto's van mij op internet meiske17 | 39 | 16-07-2002 15:57 |