Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2002, 09:56
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Sinds een paar dagen is het uit. We hebben 3 maanden gehad (niet zo lang) maar had het er wel ff moeilijk mee. Vind 't gewoon jammer en ik mis hem. Nu, paar dagen later, merk ik dat het al best goed gaat. Het is goed afgesloten en heb echt het gevoel weer verder te kunnen!

Hoelang hebben jullie liefdesverdriet? En waar hangt dat vanaf? Hebben jullie het ook als je het zelf uitmaakt?
Oud 16-08-2002, 10:01
Verwijderd
Kheb het nog nooit zelf uitgemaakt. De eerste keer dat ik er echt last van had was het binnen een paar dagen wel zo goed als over, dat kwam ook hoofdzakelijk doordat die verkering niet echt veel voorstelde. De keer erna was veel erger, dat heeft me drie, vier maanden achtervolgd.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 10:08
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
eu het is net 2 weken uit met me ex na bijna twee jaar...en ik had eigenlijk maar 1 of 2 dagen liefdesverdriet...was eigenlijk heel erg bij dat het uit was dus en nu helemaal ....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 10:20
Verwijderd
Nouw ja.. Ik heb het zelf uitgemaakt na 20 maanden, en ik heb in ieder geval 1 week liefdesverdriet gehad zeg maar..

Ik heb alleen nog maar uitgemaakt, en bij de vorige 2 voelde ik me ff rot voor het uit maken omdat het hen pijn deed maar daarna alleen maar opgelucht.
Met mn laatste ex viel het me dus een stuk moeilijker.. De redenen waren ook een stuk gecompliceerder enzo.

Voor jou, ja.. het lijkt me best mogelijk dat je er zo snel al 'overheen' bent maar dan betekent dat, dat dit voor jou waarschijnlijk ook de beste beslissing was. Moeilijkheden zullen denk ik weer komen als 1 van de 2 een ander krijgt of iets dergelijks, dat zal denk ik toch steken. Of dat nou nu is of over een tijd, zal de eerste keer denk ik altijd ff slikken zijn.

Nou ja, ik hoop dat het idd zo is, dat je er al overheen bent.. Toch sterkte!
Liefs,
Kim
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 11:24
ABrules
ABrules is offline
ik heb anderhalve dag gehad, nu 4 dagen uit en ik voel me nog rot, maar het waren ook wat rare omstandigheden die ik erger vind dan het feit dat het uit is denk ik...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 11:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:

Hoelang hebben jullie liefdesverdriet? En waar hangt dat vanaf? Hebben jullie het ook als je het zelf uitmaakt?
-Ik heb nooit echt lang liefdesverdriet. Meestal boeit het me niet zoveel.
-Dat hangt ervan af of ik lang met diegene ben samen geweest en wat ik voor hem heb gevoeld
-Nee, ook niet als ik het zelf heb uitgemaakt. tuurlijk, het is vaak zonde, maar ik treur er geen maanden om.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 12:14
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Tja, het is nu officieel 4 dagen uit maar voor m'n gevoel pas 3 omdat ik dinsdag naar hem toe ben geweest en hebben het echt uitgepraat en afgesloten.

Soms denk ik nog wel 's dat ik 'm mis maar dat is echt denken. Ik mis meer gewoon iemand, een arm om me heen enzo. Gisteren heb ik alleen een mailtje van hem gehad en toen we hadden, hadden we veel meer contact enzo. Maar ik merk dat het me nu eigenlijk al niet meer zo boeit of hij nou wel of niet wat van zich laat horen! En dat was 2 dagen geleden wel zo....

Hij zal niet snel een andere vriendin hebben denk ik want zo is ie dus niet. Ik was zijn eerste echte vriendin (die tie mee naar huis nam) en hij heeft met weinig meiden gezoend voor mij. Hij is met uitgaan te veel aan het feesten om daar aandacht voor te hebben. Maar ja.. ik zie wel hoe ik dan reageer.
Oud 16-08-2002, 13:42
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
Ik heb altyd wel lang liefdesverdriet als k het vergelijk met de rest die hier op antwoord...bij mijn eerste (echte) vriend was het liefdesverdriet zo over omdat de liefdesverdriet haat werd!en by me laatste ex een dikke maand...en met mijn huidige vriendje gaat het nog lang nie uit maar als hy het nu uit zou maken zou k zeker een hele tyd liefdesverdriet hebben en niet zomaar een paar daagjes.

Ik denk dat het afhangt van hoe het tussen jullie is gegaan die tyd je met elkaar bent gegaan en HOE het uit is gegaan...Kijk als je er allebei nie volledig achterstaat, wat by my en me 2e ex was, dan is het een stuk moeilijker dan als je gewoon egt helemaal nie meer verliefd bent en misschien wel iemand anders veel leuker vind.Als je iemand anders leuk vind ben je het liefdesverdriet ook zo vergeten omdat je alleen maar met je hoofd by die andere zit die je leuk vind!

Dat denk k tenminste

xx tm
Oud 16-08-2002, 14:16
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
nare man schreef:
Kheb het nog nooit zelf uitgemaakt. De eerste keer dat ik er echt last van had was het binnen een paar dagen wel zo goed als over, dat kwam ook hoofdzakelijk doordat die verkering niet echt veel voorstelde. De keer erna was veel erger, dat heeft me drie, vier maanden achtervolgd.
Terwijl je het zelf hebt uitgemaakt???
Oud 16-08-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Marilyn schreef:

Terwijl je het zelf hebt uitgemaakt???
Lees de eerste zin van wat je hebt gequote nog es goed
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:46
poetica
poetica is offline
Mijn vorige vriend heeft het na bijna vijf maand uitgemaakt. In het begin was ik boos en vooral teleurgesteld omdat ik net dacht dat alles goed ging. Het was dus een harde klap. Ik heb er een maand serieus last van gehad, ik zocht altijd maar naar een reden, omdat ik vind dat ik er geen gekregen heb. Plots zag de vakantie er helemaal anders uit, veel somberder dan ik verwacht had. Ik ben dan uiteindelijk toch op reis vertrokken en zo veel steun gekregen van goeie vrienden, die er ook waren. Vergeten ben ik hem nog lang niet, maar nu kan ik er mee leven. En ik heb toch nog een heeeel leuke vakantie gehad.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:32
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Ik heb het nog nooit zelf uitgemaakt en ben ook nog nooit gedumpt!
Het gaat goed tussen ons...
Wat ik wil zeggen is dat ik liefdesverdriet dus nog nooit heb meegemaakt!
Oud 16-08-2002, 19:39
Esmée
Esmée is offline
Ik ben er sowieso, op wat voor manier/door wie het ook is uitgegaan, altijd wel ff een tijdje depri van. Bij mn ex van vorig jaar heeft het echt iets van een half jaar geduurd, maar dat kwam ook door omstandigheden. Bij mn laatste ex is het vrij snel overgegaan, hoewel ik dat nog altijd niet snap van mezelf
Reageren

Regels voor berichten