Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2013, 10:39
Sprudel
Sprudel is offline
Sinds zaterdag doe mijn recht bicep spier lastig. Namelijk begint hij ineens te schokken. Dit heb ik wel eens vaker met een spier, maar nu blijft het maar aanhouden. Als ik mijn arm strek dan is het voor weer even voorbij maar dan begint het opnieuw. Iemand vertelde mij dat dat komt omdat die spier overbelast is ? Dat kan nogal moeilijk zijn want ik heb al zo'n 1,5 maand niet meer gaan trainen en ben nu vooral bezig met school.

Iemand raad hiermee ?

Grtz
Sprudel
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:50
mr.sven
mr.sven is offline
ik heb dit idd als ik te hard gefitnesst heb maar ik zou eigenlijk niet weten wat het is. ik heb soms ook dat een spier gewoon afentoe blijft samentrekken wss niks ernstig denk ik hoor. maargoed we zijn geen dokters hier dus als je het echt wilt weten ga je langs een dokter.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 11:44
joey10076
joey10076 is offline
kan 2 reddenen hebben egt zwaar overbelast.
of een harde stoor er op gehad had dit eerst ook 1 week na het trainen nog dit is niet raar maar wel rustig aan doen.
als je dit teveel doed komen er allemaal littekens in je spierweefsel wat niet gezond is
al bij spierpijn moet je stoppe de meeste mensen denken spierpijn is goed en betekent dat je spieren groeien.
dat is niet zo er kom een litteken let dus op ik doe zelf kickboxen ik heb nja de training ook wel is van die trekjes maar nog nooit een maand gehad ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 06:44
Sprudel
Sprudel is offline
Bedankt voor het reageren maar het zal niet aan het fitnessen liggen want het is al meer dan 1 maand geleden :-). Ondertussen is het ook overgegaan :-).
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 12:02
Denkerius
Denkerius is offline
dit soort "schokken" is een middel van je lichaam om je spieren actief te houden. het is dus dat je de spieren zelf te weinig gebruikt en dat je lichaam dus ervoor zorgt dat je spieren er niet (veel) op achteruit gaan. niks mis mee, totdat je spieren weigeren dingen te doen want dan moet je je laten checken voor spierziektes.
Oud 23-02-2013, 12:04
aniN
aniN is offline
ik had dat vlakbij mijn oog dat mijn oog begon te trekken, is na verloop van tijd vanzelf over gegaan

Regels voor berichten