Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2013, 09:31
Mirz89
Mirz89 is offline
Hallo,

Ik ben nieuw hier, 23 jaar en doe de opleiding Industrieel Product Ontwerpen aan
de Hogeschool Windesheim. Voor mijn eindexamen doe ik een onderzoek naar
het gebruik van cosmetica. Hiervoor heb ik heel veel mensen nodig die een enquête
voor me in willen vullen.... het is een korte enquête waarmee je mij heel erg helpt!

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=134577

Ik hoop dat jullie 'm in willen vullen. Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2013, 09:38
Axel11
Axel11 is offline
Dit past beter op Studiezaken. Ik verplaats het daarheen voor je
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 11:37
Martiño
Martiño is offline
Ik heb de titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is waar het topic over gaat!
Oud 10-02-2013, 15:06
brands
brands is offline
Ingevuld!

Nog even een tip voor de volgende keer . Vanaf vraag 6 doe je het wel goed, dan kan je maar 1 antwoord aanvinken, daarvoor kun je meerder antwoorden aanvinken waar het niet zou moeten kunnen.
Oud 17-02-2013, 21:43
Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Ik weet niet of het gewenst is, maar irriteren is geen wederkerend werkwoord, dus is het ergeren aan, en het is natuurlijk een materiaal dat. Het zijn foutjes, die moet je in de toekomst voorkomen. Echt belangrijk.
En als je invult dat je geen cosmetica gebruikt is de rest van de enquête waardeloos.
Oud 20-02-2013, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ingevuld!

Nog even een tip voor de volgende keer . Vanaf vraag 6 doe je het wel goed, dan kan je maar 1 antwoord aanvinken, daarvoor kun je meerder antwoorden aanvinken waar het niet zou moeten kunnen.
Bij geslacht mocht je beide aanvinken maar niet op volgende klikken. Zegt dat je er een moet kiezen Het is dus in principe wel goed gegaan.

Het is wel handig te vermelden dat het vanaf 17 jaar is. Oh en uit te leggen wat allemaal onder cosmetica valt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten