Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2013, 18:45
Izaahization
Izaahization is offline
Ik ben samen met iemand 2 maanden, maar ik weet het niet. Het gevoel is weg want voor dat we samen waren was het echt anders weetje wel. En de laatste tijd maakt mijn vriend amper tijd voor me en hij heeft gelogeerd met zijn ex waar ik dus zwaar op tegen was maar ja Ik weet niet goed wat ik moet doen. Mn vriend is echt lief dus ik kan niet zomaar doei zeggen daar voor is onze band nog te goed. Mijn hoofd zegt mn vriend en mn hart zegt die anderen. help?
Oud 20-02-2013, 19:25
Elin3
Elin3 is offline
Welke anderen? Heb jij iemand anders op het oog?

Probeer er eens met je vriend over te praten. Geef aan dat je gekwetst bent doordat hij toch bij zijn ex ging logeren. Of dat je graag meer tijd met hem door wil brengen.
Oud 20-02-2013, 21:30
Izaahization
Izaahization is offline
Citaat:
Welke anderen? Heb jij iemand anders op het oog?

Probeer er eens met je vriend over te praten. Geef aan dat je gekwetst bent doordat hij toch bij zijn ex ging logeren. Of dat je graag meer tijd met hem door wil brengen.

Zeg maar door mijn gevoel dat hij bij zn ex heeft geslapen en dat hij gewoon minder tijd met mij door brengt kreeg ik gevoelens voor een anderen jongen
Oud 20-02-2013, 22:21
hookee
hookee is offline
Citaat:
Zeg maar door mijn gevoel dat hij bij zn ex heeft geslapen en dat hij gewoon minder tijd met mij door brengt kreeg ik gevoelens voor een anderen jongen
Het ligt een beetje aan de situatie "logeren met z'n ex", als dat 1:1 is is dat héél erg fout. Als dat met een vriendengroep was waar z'n ex toevallig onderdeel van was zal je moeten uitgaan van verklaringen of zijn woord dat er niks is gebeurd en daar genoegen mee moeten nemen.
Wat bedoel je met "samen waren"; verkering hebben of echt samen wonen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 23:36
aniN
aniN is offline
een vriend die met zijn ex logeert
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 08:06
igfy
igfy is offline
Als je na twee maanden al gevoelens voor een andere jongen hebt, zal de relatie wel niet zoveel betekenen. Ik zou het uitmaken.
Oud 21-02-2013, 09:21
WolterB
WolterB is offline
Dat je vriend bij zijn ex logeert hoeft helemaal geen groot probleem te zijn, dat is maar net wat jullie er zelf van maken en in hoeverre het opgeblazen wordt. Als de verstandhouding tussen hem en zijn ex goed is en er geen verliefdheidsgevoelens meer spelen bij beide zie ik het probleem niet.
Dat is als jij hem daarin verrouwt. Doe je dat niet, dan is er aan de basis iets niet goed binnen jullie relatie.

Als deze actie van hem bij jou direct zorgt voor gevoelens bij iemand anders, dan moet je je gaan afvragen hoe veel deze relatie eigenlijk voorstelt. Uit wraakgevoel gevoelens krijgen voor iemand anders vind ik eigenlijk maar ongeloofwaardig klinken en meer als een excuus waardoor je iemand anders leuk mag vinden terwijl je in een relatie met iemand anders zit.
Oud 21-02-2013, 12:50
Inspire
Inspire is offline
Nou ik weet niet, maar als mijn vriend bij z'n ex ging logeren dan zou ik daar ook wel mijn bedenkingen bij hebben hoor. Ben helemaal niet jaloers, maar vind dat wel een beetje een vreemde gedachten.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 13:47
Verwijderd
Dan ben je wel jaloers Dat is niet per se verkeerd, maar je vertrouwt je partner dus niet echt.

Maar TS, je hebt na twee maanden al zoveel bedenkingen, vertrouwt hem niet, wil zelf andere mensen, en hebt gewoon geen gevoel meer voor hem. Waarom wil je eigenlijk wél bij hem zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 15:10
hookee
hookee is offline
Citaat:
..als mijn vriend bij z'n ex ging logeren.
Niet "bij" maar "met". Dat klinkt bij mij dat er meerdere partijen betrokken waren waardoor de situatie anders wordt.
Ik ben het verder met Inspire eens dat als het toch "bij" is, zonder anderen, ik het ook niet zou accepteren, jaloers of niet.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 15:18
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als mijn vriendin alleen bij een andere jongen zou gaan logeren, zou ik daar zeker op tegen zijn. En ja, dan zou ik ook gewoon jaloers zijn ondanks dat het niet erg sexy is om te zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten