Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat bedoel je met "samen waren"; verkering hebben of echt samen wonen? |
![]() |
|
Dat je vriend bij zijn ex logeert hoeft helemaal geen groot probleem te zijn, dat is maar net wat jullie er zelf van maken en in hoeverre het opgeblazen wordt. Als de verstandhouding tussen hem en zijn ex goed is en er geen verliefdheidsgevoelens meer spelen bij beide zie ik het probleem niet.
Dat is als jij hem daarin verrouwt. Doe je dat niet, dan is er aan de basis iets niet goed binnen jullie relatie. Als deze actie van hem bij jou direct zorgt voor gevoelens bij iemand anders, dan moet je je gaan afvragen hoe veel deze relatie eigenlijk voorstelt. Uit wraakgevoel gevoelens krijgen voor iemand anders vind ik eigenlijk maar ongeloofwaardig klinken en meer als een excuus waardoor je iemand anders leuk mag vinden terwijl je in een relatie met iemand anders zit.
|
Verwijderd
|
Dan ben je wel jaloers
![]() Maar TS, je hebt na twee maanden al zoveel bedenkingen, vertrouwt hem niet, wil zelf andere mensen, en hebt gewoon geen gevoel meer voor hem. Waarom wil je eigenlijk wél bij hem zijn? |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het verder met Inspire eens dat als het toch "bij" is, zonder anderen, ik het ook niet zou accepteren, jaloers of niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie gestopt deel je mening JeffreyBC | 24 | 17-08-2013 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Liefde & Relatie |
Te snel of niet? Boris_Beer | 48 | 03-02-2005 13:12 | |