Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2013, 17:13
Verwijderd
Hoi,

Bestaat er ook een verlengsnoer die bijv maar 1 meter lang (of korter is)? En zo ja, waar koop je die dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2013, 17:36
Elin3
Elin3 is offline
Dan moet je zo'n verdeel-doos hebben, die snoeren zijn vaak korter dan een meter. Gewoon te koop bij de bouwmarkt! Bijv. zo één:
Oud 24-02-2013, 18:42
Verwijderd
Ja dat wil ik niet want dat is lelijk. Maar wel bedankt voor de tip.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 18:45
Verwijderd
Je kan natuurlijk altijd een los stekkerblok, kabel van de gewenste lengte en 'n losse stekker kopen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 19:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kan natuurlijk altijd een los stekkerblok, kabel van de gewenste lengte en 'n losse stekker kopen.
Dat zal er waarschijnlijk niet veel mooier op worden. Ik ben benieuwd waar het verlengsnoer voor nodig is!
Oud 24-02-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Dat zal er waarschijnlijk niet veel mooier op worden. Ik ben benieuwd waar het verlengsnoer voor nodig is!
Ik vind esthetische eisen aan een verlengsnoer überhaupt kolderiek. Maar goed, een 'mooi' stekkerblok kopen en daar naderhand zelf een nieuwe, losse stekker aan zetten kan natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 20:23
Verwijderd
Hahahaaha. Het is gewoon de bedoeling dat het zo min mogelijk opvalt en zo'n stekkerdoos onder mijn bureau is gewoon niet gewenst en bovendien overbodig, mijn snoer is gewoon wat te kort en dat is het enige. Om daar nou een veel te lange verlengsnoer voor te kopen is niet nodig
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 20:28
bloodyb
bloodyb is offline
Kijk bij de Action of Gamma en als ze dat niet hebben koop je een lost stuk snoer met steker en contrasteker.
Oud 24-02-2013, 20:34
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
koop je een lost stuk snoer met steker en contrasteker.
dat ja. En anders zijn die verdeeldozen er ook met bijv. maar drie of vier ingangen. Die zijn ook al minder groot en lelijk.
Oud 24-02-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Hahahaaha. Het is gewoon de bedoeling dat het zo min mogelijk opvalt en zo'n stekkerdoos onder mijn bureau is gewoon niet gewenst en bovendien overbodig, mijn snoer is gewoon wat te kort en dat is het enige. Om daar nou een veel te lange verlengsnoer voor te kopen is niet nodig
Stopcontacten heb je toch nooit genoeg? Nou goed, stekker, contrastekker en snoer it is, then.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Ja dat wil ik niet want dat is lelijk. Maar wel bedankt voor de tip.
wittemensenprobleem
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 06:16
Verwijderd
Citaat:
Kijk bij de Action of Gamma en als ze dat niet hebben koop je een lost stuk snoer met steker en contrasteker.
Dankjewel en anders doe ik dit wel:

Citaat:
Stopcontacten heb je toch nooit genoeg? Nou goed, stekker, contrastekker en snoer it is, then.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten