Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2013, 15:08
wiese1997
wiese1997 is offline
ik ben een meisje van 15 jaar , en ben best wel onzeker over mezelf.
ik ben verliefd op een jongen , en we praten vaak op whatsapp ' . hij werkt ook bij mij , en hij plaagt me altijd , en de andere meisjes niet . onze collega 's denken dat wij ook wat hebben met elkaar. hij zegt van niet , ongeveer een half jaartje geleden was ik jarig , en hij kwam ook , we hebben beetje gefeest , en hij heeft ook gedronken . 3 biertjes ofzo , toen hij zei dat hij naar huis moest (we waren met zn 2 en ) en hij pakte me in een keer , en probeerde me te zoenen , ik wees hem af , en ik zei dat ik niet wist waarom hij dat deed , hij gaf andwoord en probeerde het 5 min later weer , ik wees hem weer af (ik weet niet waarom) toen whatsappten we thuis en hij zei dat hij het gezellig vond , totdat hij het verpeste , hij zei dat ie me leuk vind (dat heeft ie al maanden gezegt ) en ik zei oke , de volgende dag deed hij net alsof er niks was gebeurd , het enige wat hij erover zei was ' life sucks sometimes' .. toen liep het een tijdje stroef , en laatst begon ik er toch weer over en zei hij : zit je daar nu nog steeds mee? ' ik dacht echt , zoek het lekker uit . maar hij zegt ook dat hij de hele tijd twijfelt van ja ik wil der , nee ik wil der niet ... laatst gingen we naar een pizzaria samen en toen zei hij ik kan meisjes snel krijgen en zulke dingen , gisteren op whatsapp hadden we het ergens over en toen zei hij : ik vind jou absoluut ! niet ! lelijk hoor. en ik zei , meen je dat? hij zegt ja echt , ik vind je qua uiterlijk echt aantrekkelijk , toen zei ik bedankt ! en toen zei hij ik vind je wat dat betreft echt knap , al zeg ik dat nooit ! en hij zij , 'als ik jou zie op werk (we werken allebei bij supermarkt) dan bekijk ik je een beetje en dan denk ik echt waarom ik jou niet leuk vind , en ik kan maar geen reden bedenken waarom ik jou niet leuk vind' ik weet niet wat ik moet doen , ben heel erg verliefd , maar maak ik uberhaupt wel kans bij hem of speelt ie met me?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2013, 15:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je wijst hem af en vervolgens vraag je je af of je kans maakt bij hem?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 15:29
Verwijderd
De arme domme jongen is ongetwijfeld heel erg in de war omdat jij zo moeilijk doet. Wees gewoon eens duidelijk.

En nee, hij speelt niet met je. Voor zover ik kan lezen ben jij degene die 'speelt'.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 15:32
DAH
DAH is offline
Ik vind het vaag. Je bent nu verliefd op hem of was je dat al toen je het steeds afwees?
Oud 24-02-2013, 15:35
Em.
Em. is offline
Was je verliefd op hem toen hij je probeerde te zoenen en daarna zei dat hij je leuk vond?
Oud 24-02-2013, 16:36
Verwijderd
Mensen zoals jij maken dingen veel moeilijker dan dat ze zijn.. ga er gewoon voor
Met citaat reageren
Oud 24-02-2013, 23:24
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het zou helpen als je de tekst wat duidelijker zou opschrijven: met alinea's en punten op de goede plekken.

Wees inderdaad duidelijk met hem. En met ons
Oud 25-02-2013, 14:23
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
De arme domme jongen is ongetwijfeld heel erg in de war omdat jij zo moeilijk doet. Wees gewoon eens duidelijk.

En nee, hij speelt niet met je. Voor zover ik kan lezen ben jij degene die 'speelt'.
Jouw antwoorden zijn altijd kort, bondig, helemaal niet subtiel, maar toch iedere keer weer helemaal juist.

TS, jij wijst hem tweemaal af, wanhopige knul probeert het ook serieus twee keer, en daarna vraag je aan hem of hij jou wel leuk vind? Had hij het dan twintig keer moeten doen? En hoezo weet je neit waarom je hem afwees? Vond je het moment niet leuk? Wilde je niet dat hij dacht dat je hem leuk vond? Vond je hem toen nog niet leuk?

Of heb jij geen controle over jezelf en had je hem afgewezen en dacht je twee keer he ik wijs hem af terwijl ik hem leuk vindd...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 20:45
wiese1997
wiese1997 is offline
Ik had het niet zien aankomen, en ik dacht dathij het niet meende ,.en ja ik heb hem daarvoor al vertelt dat ik hem leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 20:51
Attention
Attention is offline
Dan maak je het jezelf wel moeilijk. Jij doet nu erg onduidelijk. Geef gewoon duidelijk! aan hem aan dat je verliefd op hem bent. En niet oppervlakkig wezen zoals nu.
Oud 25-02-2013, 22:03
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik had het niet zien aankomen, en ik dacht dathij het niet meende ,.en ja ik heb hem daarvoor al vertelt dat ik hem leuk vond.
Juis doordat jij hem verteld hebt dat je hem ook wel leuk vindt, heeft hij die pogingen je te zoenen ondernomen. En dan was hij denk ik best verbaasd dat jij hem afwees. Dan zal het verder niet snel meer vanaf zijn kant komen.

Dus als jij wat wil, zul je zelf actie moeten ondernemen.
Reageren

Regels voor berichten