ik ben een meisje van 15 jaar , en ben best wel onzeker over mezelf.
ik ben verliefd op een jongen , en we praten vaak op whatsapp ' . hij werkt ook bij mij , en hij plaagt me altijd , en de andere meisjes niet . onze collega 's denken dat wij ook wat hebben met elkaar. hij zegt van niet , ongeveer een half jaartje geleden was ik jarig , en hij kwam ook , we hebben beetje gefeest , en hij heeft ook gedronken . 3 biertjes ofzo , toen hij zei dat hij naar huis moest (we waren met zn 2 en ) en hij pakte me in een keer , en probeerde me te zoenen , ik wees hem af , en ik zei dat ik niet wist waarom hij dat deed , hij gaf andwoord en probeerde het 5 min later weer , ik wees hem weer af (ik weet niet waarom) toen whatsappten we thuis en hij zei dat hij het gezellig vond , totdat hij het verpeste , hij zei dat ie me leuk vind (dat heeft ie al maanden gezegt ) en ik zei oke , de volgende dag deed hij net alsof er niks was gebeurd , het enige wat hij erover zei was ' life sucks sometimes' .. toen liep het een tijdje stroef , en laatst begon ik er toch weer over en zei hij : zit je daar nu nog steeds mee? ' ik dacht echt , zoek het lekker uit . maar hij zegt ook dat hij de hele tijd twijfelt van ja ik wil der , nee ik wil der niet ... laatst gingen we naar een pizzaria samen en toen zei hij ik kan meisjes snel krijgen en zulke dingen , gisteren op whatsapp hadden we het ergens over en toen zei hij : ik vind jou absoluut ! niet ! lelijk hoor. en ik zei , meen je dat? hij zegt ja echt , ik vind je qua uiterlijk echt aantrekkelijk , toen zei ik bedankt ! en toen zei hij ik vind je wat dat betreft echt knap , al zeg ik dat nooit ! en hij zij , 'als ik jou zie op werk (we werken allebei bij supermarkt) dan bekijk ik je een beetje en dan denk ik echt waarom ik jou niet leuk vind , en ik kan maar geen reden bedenken waarom ik jou niet leuk vind' ik weet niet wat ik moet doen , ben heel erg verliefd , maar maak ik uberhaupt wel kans bij hem of speelt ie met me?