Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarvoor ging ik weleens op de computer bij m'n tante, daar deed ik weleens Prince of Persia. En een ander spel met dieren. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
wij hadden wel een computer sinds altijd al, maar daar mocht ik niet op, daar moest mijn vader op werken. Toen ik zeven was ofzo kreeg hij een nieuwe computer en toen werd de oude een spelletjescomputer. Daarop speelde ik blockout, civilization, lingo, TIM2 en soms prince of persia. En later ook theme park.
|
![]() |
|
Dat waren mijn favoriete spelletjes. Bij dat eerste had je een aantal hoofden, een aantal lichamen en een aantal benen en die kon je dan met elkaar mixen en ook printen. Staaaaapels had ik er van
![]() ![]()
|
Dit is srsly gewoon mijn kleutertijd.
![]() Mijn ouders kregen de floppies niet aan de gang, maar ik wist om een of andere reden dat dat moest met: LOAD "*",8,1 RUN [RETURN] Mijn ouders waren trouwens heel erg van de gadgets. Ze hadden ook een van de eerste videorecorders (om banden te huren betaalde je toen 50 gulden borg!) en ze hebben nog videobanden uit '82 met de serie van de Dolly Dots. Nooit meer herhaald op TV, dus supertof om te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|