Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de winkel stonden een redelijk oude, norse vrouw en haar dochter, een meisje van vijf dat heel vrolijk en met heel veel energie om haar moeder heendanste. Moeder waardeerde dat duidelijk niet zo.
Meisje: "Mama, mama, ben jij bang voor slangen?" Moeder mompelde iets onverstaanbaars. Meisje: "Oooo echt! Mama mama mama, kijk me in de ogen, ben jij echt bang voor slangen?" Moeder zucht diep en kijkt demonstratief de andere kant op. "Kijk me in de ogen mama! Kijk dan!" Ze trok aan haar moeder en ze keken elkaar even aan. Het meisje zag blijkbaar dat de moeder inderdaad bang was voor slangen, want ze dook helemaal in elkaar om dan weer helemaal op te springen van plezier. "Dat is helemaal nergens voor nodig hoor mama! Ik ben ook niet bang voor slangen! Slangen zijn heel aardig hoor!" En die moeder maar brommen. ![]() |
![]() |
|
Gisteren in de trein zat een oma met een kindje voor ons. Het kindje had zo'n automatische ratel gekregen, zo eentje die ratelt als je op een knopje drukt. Het kindje heeft daar minimaal 75 minuten mee gespeeld, erg leuk.
![]() Op een gegeven moment ging oma maar een kerstverhaal voorlezen waar de hele coupé van mee kon genieten ![]() |
![]() |
|
Ik stond bij de bushalte. Naast me zaten mensen in het bushokje, achter me zaten mensen op een bankje dat daar toevallig ook nog stond. Zodra ik bij de halte ging staan, kwam er een vrouw vlak naast me staan, als om te zeggen: hé, ik was hier eerst, waag het niet om dadelijk als eerste in te stappen.
Er kwam een bus aan. Niet de bus naar het station (die ik moest hebben), maar een bus die speciaal door de wijk rijdt. Die vrouw springt in de bus, heeft een gesprek met de buschauffeur en springt daarna weer uit de bus, al schreeuwend: "Oooo, dit is helemaal niet de goede bus, dit is een toerbus, hiermee maak je een rondje door de wijk, de bus is er nog stééds niet!" Ik dacht twee dingen: 1. Volgens het bordje in het bushokje komt de bus pas over drie minuten, dus je moet niet doen alsof we hier al tien minuten nagels staan te bijten. 2. Dat is helemaal geen tourbus, het is gewoon een bus die niet vanaf het station vertrekt, maar die mensen bijvoorbeeld van het ziekenhuis naar hun huis of van hun huis naar het winkelcentrum brengt. Die mensen zitten niet voor hun lol Woensel te bekijken, zo'n mooie wijk is het nu ook weer niet. Toen kwam de juiste bus, die vrouw wringt zich er weer als eerste in, heeft opnieuw een gesprek met de buschauffeur waaruit blijkt dat ze vanaf het station lijn 2 moet nemen. We vertrekken, stapt ze de eerstvolgende halte uit ![]() Oké, geen gesprek en ook niet echt grappig, maar het was wel erg bizar ![]()
|
![]() |
|
Gisteren zat ik in de trein met vrouwen die regelrecht uit Maaskantje leken gekomen te zijn.
![]() Wel een beetje eng hoe ze over seks praatten terwijl hun kleine zoontjes erbij zaten, maarja, Maaskantje hè.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik werd vandaag opgeroepen, of ik even kon wachten op een overstapper. Het zou hier gaan om een "oude man, met een koffertje en een hoedje op". Ik had hem al rap in het vizier, inderdaad een oude man. Die vervolgens tot mijn, mijn collega's en mijn passagiers' verbijstering, zeer kwiek over alle hekjes tussen de perrons sprong, om bij mijn bus te komen. Eenmaal binnen verzuchtte deze grijzaard: "de mevrouw was zo aan het kakelen, dat ik even moest wachten. En daar moet je dan 90 jaar voor worden". Ik verslikte me bijna van verbazing. Ken namelijk heel veel mensen die jonger zijn, die hem dat niet nadoen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag moest ik +/- een uur wachten (omdat de bredabus richting Hulst niet eerder reed >.> En ik de eerste bus had :3) en toen kwam er zo'n klein meisje naar mij toe, met haar moeder..Echt SUPERtrots op haar pop en dat ze naar opa en oma mocht.. ^^ Maar..ohmygod. :') dat meisje over haar pop "Jaaa..ze heeft lichtbruin haar, met een béétje blond en een rode gloed. Net als mama^^" Het klonk een beetje vreemd, maar wel keilief. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat zaterdag in de nachtbus en toen zei een gangsterachtig typje tegen z'n vrienden: "Als de nood hoog is, is de redding nabij. Dat is een fakking uitdrukking, pipo."
Hij was sowieso de slimste van de groep, denk ik, want later ging hij z'n vrienden het verschil tussen centiliters en deciliters uitleggen. (In verband met goedkope shotjes bacardi-cola, dat wel.) |
![]() |
|
Ik hoorde gisteren:
"Ja ga maar lekker aan je piemel zitten. Die valt er tenminste niet af. En als ie er wel afvalt ben je er ook zo geweest." Hmmmm. Dezelfde man riep ook "Nou dan kom je toch niet helpen, soepkip" - wat op dat moment wel erg hilarisch was maar nu iets minder.
|
Een allochtoon sujet liep mijn coupé binnen en begon een stel meisjes lastig te vallen luidkeels Arabisch (?) gezang, en luidruchtig in zichzelf te praten. De conducteur moest er zelfs nog aan te pas komen en bleef vlakbij onze coupé om in te grijpen als hij opnieuw de fout inging.
Met mijn brakke, verkouden kop had ik weinig zin in dit soort mongolen. ![]()
|
- mam, wanneer sijn we er nou?
Weetikfeel -maar tan moette we toch ergens uitstappen? Waar tan? Wacht ff schat, je oom zit aan de telefoon /tijdje later -ow, zitte we in de verkeerde bus Is die 40jarige barbie met haar roze... ding dat op een meisje moest lijken gaan vragen aan de buschaffeur of die om kon rijden ![]() En dan bedoel ik gewoon echt omkeren -.- |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de supermarkt maakte een zwerver het raarste geluid dat ik ooit een mens heb horen maken. Hij was net die irritante geluidjesneger van Police Academy. Ik dacht eerst dat ik een alarm hoorde, maar dat was dus die zwerver. Terwijl hij blikken Jaeger in zijn mandje stapelde.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
? |
![]() |
|
Jongen en meisje zaten Scrabble op hun telefoon te spelen. Meisje: "Je kan 'adel' maken." Jongen: "Is dat met een e? Oh. Je zegt het met een o. Probeer het maar eens!"
|
ik kan me nog goed herinneren toen ik voor het eerst me xbox 360 kocht in doetinchem, ik legde hem in een grote tas die ik op een stoel lechte (in de bus) en ik liep effe door naar me broertje die vroeg iets, zag ik twee jongens neuzen in mijn tas, pakken ze gewoon zonder pardon mijn xbox eruit, lopen ze naar hun moeder "mama kijk we hebben een xbox gevonden, mogen we hem houden " zegt die moeder : alleen als de eigenaar hem niet terug wilt, dus ik liep naar die moeder toe, en ik zeg zo : "euh pardon hoor maar dat is mijn xbox, ik wil hem terug " moeder zit me uittelachen. ze zegtr op zo'n aro toon, kun je het bewijzen?! ": ik ja, dus ik haal me paspoort uit de tas, en laat het zien," gaan de kneuters zo zielig kijken om hun zin te krijgen," vraagt die moeder of ze dat ding niet een maandje of twee mag "lenen" Ik zeg bent u nou gek geworden, ik heb geen twee honderd euro betaald om het aan die snot jongens te geven zonder enig pardon, krijg ÍK en waarschuwing van de chaffeur dat ik moest oppassen met mijn gedrag, ik pak die xbox terug, wilt ze nog beweren dat hun ( de zoontjes) de eerlijke vinders zijn, " ik zeg dus : ik heb dat ding neergelegd om hem zo terug te pakken, hij is van mij , niet van u, als u er ook een wilt, adviseer ik u, er zelf voor te sparen, Gaat ze zeggen dat ik haar bedrijg, en dat ze de politie belt , ik zeg ga uw gang ik sta in me recht, toen was ze stil
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een schatje van een peutertje zat met zijn moeder tegenover me in de tram. In de vierzits aan de andere kant van het gangpad zat een stelletje nogal in het oog springend te zoenen. Het jongetje zag het en wees ernaar met het volgende commentaar: ''Hee! Hij probeert haar kauwgom te stelen!'' <33
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In de tram in Rotterdam, gemiddeld uitziend, waarschijnlijk niet heel hoog opgeleide moeder met een jochie van 6-7 naast zich, een vroegwijs, hip gegeld kind. Moeder leest in de Metro.
"Waarom lees je alleen maar dat?'' "Lees ik wat?'' "Waarom lees je alleen dat over de zonnebank?'' "Omdat ik dat graag wil weten.'' "Maar waarom lees je niet de andere dingen? Waarom lees je niet het niehiews." ''..." "Je moet het nieuws lezen!@!~~!#'' "Maar ik lees nu dit." "Je leest al-tijd alleen maar over de zonnebank! Je moet de andere dingen lezen. Kijk, dit moet je lezen!'' *wijst* En zo ging het nog wel even door. Het was vrij briljant, hij was oprecht ontzet. ![]() |
![]() |
|
|