![]() |
|
alleen een six pack ziet er niet uit ga bijv. ook je borst spieren trainen
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk hier eens TS: http://www.bodybuilding.com/fun/abdo...-training.html |
![]() |
|
Dat is geen probleem.
Je hebt verzadigde en onverzadigde vetten. Probeer de verzadigde vetten zoveel mogelijk te vermijden, want deze zijn minder gezond. Je mag hiervan ongeveer zo, n 20 gram per dag consumeren. Daarnaast is er ook nog een verschil tussen plantaardige en dierlijke vetten. De plantaardige zijn gezonder dan de dierlijke vetten. (je kan overigens hierover alles op internet vinden) Vezels en granen zijn o.a. erg gezond. Zitten plantaardige vetten in en veel bouwstoffen voor het lichaam. |
![]() |
|
![]() |
ik heb in me vorige topic ook al gevraagt hoe je buikje weg moet krijgen maar ik wil het graag toch nog even wat beter weten omdat ik op sommige site's zie staan dat je cadio moet doen en moet gaan diëten en andere zeggen weer dat je juist gezond en goed/genoeg moet eten.
Dus.. wat moet ik doen om me buikje weg te krijgen? |
![]() |
|
![]() |
1. Sporten! Heel belangrijk. Ga gewoon 3x per week wat hardlopen. Bouw het op, anders heb je kans op blessures.
2. Probeer zo weinig mogelijk te snacken, ook al is dat best moeilijk. 3. Eet een ontbijt van minimaal 2 boterhammen (het liefst met gezond beleg). Ontbijt is het belangrijkste eetmoment van de dag. Denk niet dat je buikje snel weggaat, dit neemt wel een tijdje in beslag. Wil je dat het zo snel mogelijk weg is? Sport dan meer. |
![]() |
|
![]() |
Oké bedankt
ik heb nog een vraagje moet ik ook buikspieroefeningen doen? en ik moet elke dag ongeveer 10km heen en 10km terug naar school fietsen, is dat genoeg beweging voor die dag of moet ik dan ook nog op de hometrainer(ps wij hebben een paar fitnisapparaten) of op een ander fitnisapparaat , ook doe ik veel trampoline springen. en verder welk beleg is gezond? ik eet meestal een boterham met jam of leverworst. ook eet ik 2/3 keer per dag fruit. En ik drink alleen nog maar water , hoeveel glazen (liter) water moet ik per dag drinken? Laatst gewijzigd op 12-05-2013 om 15:49. |
![]() |
|
Hier hoef je écht geen nieuw topic over te openen. Daarnaast horen vragen over voeding eigenlijk in het voedings en gezondheidstopic bovenaan de pagina.
je moet zoveel drinken dat je geen dorst hebt. meestal is dat gemiddeld zo'n 1,5L, op dagen dat je sport is het waarschijnlijk meer omdat je er dorst van krijgt.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |