![]() |
||
Verwijderd
|
http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...go-zeggen.aspx
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar ik aan zit te denken, mensen die iets bij (bijvoorbeeld) de Tour de France verpesten, wordt daar gevolg aan gegeven? Ik heb ik mijn hoofd een toerwagen die een fietser de prikkeldraad inrijdt, een loslopende hond waarvan de eigenaar wordt uitgekafferd door een renner en een fotograaf die niet oplet en ondersteboven wordt gereden.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik snap op zich je punt nog wel, Mutant. Het lijkt wat overdreven om iemand voor de rechter te laten komen voor het schreeuwen van een woord, sterker nog, ik vind dat ook overdreven.
Tegelijkertijd is het enige doel van deze jongeman natuurlijk geweest om de orde te verstoren tijdens het bingospel. Ik moet er natuurlijk wel om lachen, het is nogal flauw maar toch ook grappig. Maar als je zoiets doet, moet je ook niet zeuren als je negatieve reacties krijgt. Even flink scheef vergelijken: als jij met het vliegtuig op vakantie wilt, en de persoon voor je in de rij roept "BOM!", dan is de kans groot dat je vakantie met minimaal een paar uur vertraagd wordt, ook al was het een grapje van die persoon. Je zult dan zelf ook zwaar chagrijnig zijn over deze grapjas. Gezien de vertraging die het vliegverkeer oploopt en de nodeloze moeite die het beveiligingspersoneel moet doen, vind ik het niet meer dan terecht dat de hypothetische bomroeper fors aangepakt wordt. Nu is "bingo" roepen in een volle bingozaal natuurlijk heel wat minder ernstig, maar het is puberaal gedrag met als oogmerk mensen te ergeren. Ik vind het overdreven om iemand er erg hard voor aan te pakken, maar tegelijkertijd vind ik dat de dader niet mag zeuren, moet hij maar niet zo bewust de boel traineren... Laatst gewijzigd op 21-03-2013 om 10:20. Reden: IK BEN EEN FOKSCHAAP OP EEN KOFSCHIP ZEG IK U |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|