Advertentie | |
|
![]() |
|
Een proeftijd is wederzijds, dat wil zeggen dat het zowel voor jou als voor de werkgever een periode is om te kijken hoe het gaat en of er basis is voor een langdurige arbeidsovereenkomst. Hoewel je de meeste bijbaantjes niet te serieus moet nemen geldt dat nog steeds, dus als je wil kun je gewoon zeggen dat je stopt (hoewel het misschien netjes is om de tijd die je nog ingepland staat af te maken zo lang je werkgever je niet kan vervangen).
Het lijkt me niet schadelijk voor je cv tijdens de rest van je carrière, sterker nog, je kunt het gewoon weglaten op je cv als je wil, aangezien daar alleen relevante werkervaring op dient te staan. Zodra je wat verder bent met baantjes staat er bij de meeste mensen toch "diverse bijbaantjes" oid, als het er nog staat. Maak je daar dus niet druk om. En als je het echt niet naar je zin hebt moet je natuurlijk stoppen, maar weet je dat echt al na twee weken? Ik kan natuurlijk niet in je hoofd kijken, maar misschien moet je gewoon even wennen. Bijbaantjes zijn zelden leuk. Ik zou proberen die twee maanden af te maken, je verdient gewoon door en misschien bevalt het je tegen die tijd iets beter, als je je collega's wat beter kent en niet meer ingewerkt moet worden. Desnoods blijf je daar werken tot je een nieuw baantje hebt.
|
Thanks voor jullie reacties!
Ik heb het gezegd en ze gaan kijken voor me of ik kan vakkenvullen daar (dat wilde ik al vanaf het begin maar dat was 18+ ofzo en nu kan het opeens wel maar dan alleen op zaterdag). Ik weet gewoon dat cassiere niks voor mij is. Het is zeker geen 'ik moet nog wennen aan deze baan' het is gewoon niks voor me en ben daar (gelukkig) snel achter gekomen. Maar ik zal zien of ik bij de vulploeg word aangenomen en anders ben ik pleite. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
OV-getetter #4 Verwijderd | 437 | 01-12-2010 15:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 16:35 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting #2 Wammus | 500 | 03-01-2005 17:43 | |
Lifestyle |
Je ouders Esmée | 45 | 17-10-2002 22:53 | |
Verhalen & Gedichten |
My Little Yesterday - deel 1 Type | 4 | 09-10-2002 22:45 |