Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee ik doe het sws niet als hij weg is, niet via whatsapp oid, gewoon reallife.
Ik ben ook gewoon bang dat ik hem kapot maak, hij is het beste voor me van iedereen en heeft me door onze relatie wel heel veel mooie dingen laten zien.. En ik hou wel echt van hem, maar of het genoeg is weet ik niet, daarbij ik vind ook dat hij beter verdient dan mij, maar als ik dat tegen hem zeg, zegt ie dat ik de beste ben voor hem en dat ie wel merkt datik wel van hem hou enzo.. Ik ben niet altijd zo bot tegen hem hoor, alleen het is wel zo dat hij alles pikt omdat hij weet hoe erg ik het vind dat ie weg gaat..
|
Ben je niet gewoon boos om het feit dat hij regelmatig en straks voor 'n langere tijd weg moet (en reageer je dat af op hem)? In dat geval zou ik 'n manier zien te vinden om daarmee om te gaan: erover praten met je vriend, steun bij vriend(inn)en zoeken, (nieuwe) hobby oppakken, focussen op je studie, etc.
Maar als jou dit niet lukt of als hij dit (naar jouw gevoel) niet waard is, zou ik daar idd eerlijk in zijn..
|
jaa miss heb je daar wel gelijk in.. Ik kan daar echt mega boos om worden maar ik ben dan niet boos op hem, maar meer om de situatie.. Ik heb hem altijd wel gezegd dat hij zijn dromen na moet even en die niet door mij in de weg moet laten staan.(dat had ie trouwens ook niet gedaan, want het leger is naast mij zijn alles, althans dat zegt hij altijd.) Ik vind het gewoon heel moeilijk, en probeer wel aan het idee te wennen maar in plaats daarvan nu zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen, wat we eerder wel altijd deden, ben ik nu me heel erg aan het focussen op andere dingen, zodat ik mijn gevoel over deze heel situatie probeer weg te drukken.. maar das ook niet goed..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet doen? SpeedyMartinos | 9 | 20-04-2013 21:51 | |
Studeren |
Doorgaan of stoppen? Worteltjes | 6 | 22-10-2011 21:56 | |
Studeren |
Ongelukkig worden van studie - doorgaan of stoppen? blurred | 10 | 28-07-2010 10:41 | |
Studeren |
wel of niet doorgaan? StarBucks | 9 | 07-10-2008 14:23 | |
Psychologie |
Stoppen met psychotherapie of niet Daantje_0705 | 11 | 12-03-2007 15:14 | |
Seksualiteit |
Net niet - net wel hoogtepunt? anja | 32 | 11-10-2002 10:29 |