![]() |
|
Verwijderd
|
Voor zover ik weet niet. De een zweet gewoon een stuk meer dan de ander. Ik mag doorgaans ook mijn tshirt verwisselen na een stukje fietsen. En grijs dragen is al helemaal geen optie.
Odorex werkt verder ook nauwelijks hier, maar tot noch toe is dat wel hetgeen wat het -meest- bij me werkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik zwaar overgewicht had, hielp bij mij niets. Nu ik een normaal gewicht heb, zweet ik niet meer overdreven veel, maar door de reukstoornis die ik heb opgelopen, kan ik de geur van mijn zweet absoluut niet meer verdragen, zelfs het idee is al genoeg om te blijven wassen en spuiten. Nu gebruik ik opnieuw odorex en een ander gelijkaardig middel van een ander merk en ik heb nergens meer last van. Om de 3/4 dagen opnieuw spuiten en voor de rest gewoon wassen en deoderant gebruiken en het werkt prima.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Syneo 5 is erg duur toch? Odorex werkte de eerste dag erg goed, beter dan verwacht: na 10 km gefietst te hebben nog gewoon helemaal droog, daarna gym, ging ook gewoon verbazingwekkend goed en daarna nog een optreden (voor gym dus rennen springen dansen vallen opstaan en weer verdergaan) en zelfs daarna had ik weinig gezweet. Echt heel erg bedankt voor de tip. Hopelijk werkt het morgen ook nog.
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook heel erg last van zweet.. Ik gebruikte ook Odorex, wat eerst hielp en nu niet meer. Ik gebruik nu gewoon deo die lekker ruikt zodat je het zweet tenminste niet ruikt en..Het beste wat ooit is uitgevonden, haha: OneTwoDry. Eigenlijk een soort van maandverband voor onder je oksels, haha ;$
Het klinkt heel raar, maar je ziet er niks van en hebt er ook geen last van, je kunt ze kopen bij de Kruidvat, zijn wel redelijk prijzig. Bij mij heeft dit echt geholpen en ik ben echt blij dat die dingen bestaan, haha. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik ken het probleem ook en zou ook wel blij zijn met een wondermiddeltje maar heb een vraag, heb wel vaker gehoord van die dingen die je opdoet en dat je dan nietmeer zweet, maar hoorde ook dat dat slecht voor je is omdat het vieze zweet er dan niet uitkan en/of dat je dan juist meer op andere plekken zweet, klopt dit ?!
|
![]() |
|
Je hebt dat Odorex extra dry spul, soort lotion. Of het ongezond is weet ik niet, ik gebruik het al jaren als ik een drukke dag heb bijvoorbeeld. Niet iedere dag in ieder geval, want de werking wordt minder hoor je vaak. Je lichaam raakt eraan gewend en dan werkt het niet meer zo goed na een tijdje.
Als je het trouwens gebruikt en dan hard gaat sporten houdt het geen zweet tegen, dus het is ook weer niet zo dat je je oksels hermetisch afsluit tegen zweet ofzo. Maar voor gewoon zo doordeweeks werkt het prima ![]() Je hebt ook allerlei pads geloof ik, die plak je in je t-shirts. Maar ik heb dat nog nooit nodig gehad of geprobeerd verder.
||
Citaat:
![]() Maar probeer het eens uit, het kan geen kwaad. Als het niet werkt is het jammer, maar dan weet je het in ieder geval.
|
Zweten verschilt gewoon per persoon. natuurlijk ga je zweten van inspanning, maar het is niet zo dat je anders niet kan zweten. Van bijv. stress ga je ook veel transpireren.Tip: spuit geen deo zonder je ook daadwerkelijk te wassen, dit gaat alleen maar meer stinken. ( veel mensen weten dat niet)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hetzelfde maar dan op min voorhoofd. Ik heb het sowieso snel warm, maar als ik eventjes bezig ben geweest of zelfs in een iets te warme ruimte komt breekt het zweet uit mijn voorhoofd. Irritant, zeker als ik op een verjaardag binnen kom en dus telkens het gevoel heb dat de mensen naar mijn voorhoofd kijken als ik met ze praat. Iemand tips om dit tegen te gaan?
|
![]() |
|
![]() |
ik heb altijd al gemerkt dat ik meer zweet dan andere meisjes, maar ik sport ook meer. de laatste tijd ga ik steeds meer zweten, en ik ben bang dat mensen dat kunnen zien! laatst hoorde ik dat hoe beter je getraind bent, hoe meer je zweet, klopt dat? en waarom precies? en hoe kan ik het verminderen? meestal werkt deo wel tegen de geur, maar het stopt het zweten niet. en anders alleen onder je oksels!
|
![]() |
|
![]() |
zweten geeft in essentie aan dat je lichaam warm wordt en zich via zweet probeert af te koelen. Vaak zweten dikke mensen meer, maar dat komt omdat hun lichaam veel meer moeite moet doen (en dus veel meer opwarmt) bij dezelfde inspanning.
beetje afhankelijk van je leeftijd kunnen je hormonen voor extra zweet zorgen, dat gebeurd iig bij jongens in de puberteid, het zou me niet verbazen dat bij meisjes hetzelfde effect optreed. geloof overigens ook dat diabetus kan zorgen voor extra zweten, maar dan zou je meer klachten hebben. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||