Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=...,r:3,s:0,i:154
Die zwarte, niet de groene vind k echt zoo sexy ! PS: Ben wel een jongen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor onder een pak van die bruine leren schoenen met zo'n korte veter, je weet vast wat ik bedoel,
Voor op school tja, ik vind zo'n hoge adidas schoen die mark luijtens oook leuk vind ook echt super leuk, en ik vind jordans ook gaaf, maar die zijn verekte duur zolang jongens niet op uggs naar school komen vind ik de rest prima! Succes! |
![]() |
||
Citaat:
Wat schoenen betreft ben ik helemaal gek, ik heb zelf een paar gladlederen zwarte 'Floris van Bommel'-schoenen, mooie bruine gladlederen instappers, een paar McGregor-schoenen (ook bruin) en een paar zwarte brogues van 'van Bommel'. Dit naast mijn standaard collectie van sneakers en sportschoenen.
|
Basic gympen ofzo vind ik wel leuk, hou niet zo van die bekende merken als adidas en nike enzo. Nette schoenen kan ik ook leuk vinden als de situatie er naar is. En van die schoenen met stalen neuzen, als ze in de bouw werken ofzo! Dat vind ik dan weer mannelijk.
|
Er zijn maar weinig schoenen die ik mooi vind bij mannen. Het meeste ziet er niet uit. Vooral al die nette schoenen met die vreselijke punten. Of dat wat Fizzle postte. Zo lelijk.
![]() Maar kisten doen het altijd goed, hoewel dat niet bij iedere kledingstijl past. Van die mooie, brede skateschoenen, iets in die richting, maar ook dat is niet onder alle kleding mooi. Verder is het voor mij vaker een kwestie van "het wel kunnen aanzien zonder bloed in mijn ogen te krijgen" want herenschoenen zien er niet uit. ![]() |
![]() |
|
https://www.google.nl/search?hl=nl&q...Jcm3hQelz4DYBg
hiervan vind ik wel een hoop leuk wel lichtere kleuren ![]() |
![]() |
|
Verschilt per meisje denk ik. Als ik air max'en of pantofola's zou dragen zou ze die meteen bij me uit trekken en op het vuur gooien haha
![]() Gelukkig maar, want die schoenen zijn ontzettend lelijk :')
|
![]() |
Is dit niet een beetje afhankelijk van het "soort" meisje?
Gaan de meiden om met alleen gasten in trainingspak, dan vallen ze waarschijnlijk op jongens met Vans sportschoenen. Zie je ze met nurderige gasten rondlopen, dan zou ik voor sjieke herenschoenen gaan. Laatst gewijzigd op 08-05-2013 om 23:36. |
![]() |
|
Het is afhankelijk van jullie leeftijd, de omgeving waar je bent, het type jongen, het type meisje, etc. etc.
Koop gewoon schoenen die jij mooi en comfortabel vind!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |