Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er zitten hier nogal veel kanten aan en je bent niet specifiek in wat je precies wilt weten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zit op facebook. De zomer komt er bijna aan en je zit wat na te denken over waar je met je vrienden heen zou willen deze zomer. Op je facebook pagina zie je rechts in het scherm een aantal advertenties van vakantie bestemmingen staan. Zou je hierop reageren, en waarom? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik denk eigenlijk niet dat t mij uberhaupt wat uit zou maken. Wel is het zo dat ik door traditionele media (het nieuws dan) denk: "oei, daar is nu oorlog of onrust, daar kan je beter niet heen". |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik dan eerder zou doen is op zoek gaan naar mensen die ergens al zijn geweest en aan hen vragen wat ze ervan vonden. Of zoals Ertur zei: recensies zoeken. De verhalen van mensen die er zelf zijn geweest vertrouw ik meer dan de supervehalen van bijvoorbeeld reisbureaus (want die willen alleen mijn geld maar, they'll say anything ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En hoe denk je dan dat deze mensen aan het idee van een bepaalde reisbestemming komen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|