Oh, ik kom er net achter wie de winnaar was van vorig jaar

Toen lag ik in het ziekenhuis, dus dat heb ik helemaal gemist.
In ieder geval, het doet me denken aan Lana Del Rey en die heeft wel gescoord wereldwijd met Videogames. En ik ging even verder kijken in 2012 want ik zag Iris staan en Iris is in mijn hoofd iemand die TVVV had moeten winnen en ook een Lana Del Rey-achtig iets was, maar die was niet verder geraakt dan de halve finales. Toen ik ging kijken bleek het echter een voor mij onbekend valszingend meisje te zijn, dus dat is maar goed dan.
2011 heb ik gezien maar daar staat me weinig meer van bij, buiten dat Raab mee presenteerde en Zdob și Zdub nog eens meedeed.
Als ik naar de winnaars van afgelopen jaren kijk, zit daar geen eenvoudig nummer tussen. Tom Dice heeft in 2010 het goed gedaan met een eenvoudig nummer, maar is toch maar 5e geworden, ik denk dus dat, hoewel ik het nummer niet slecht vind, dit nummer geen kans maakt. Ik denk dat het nummer te eenvoudig is en te weinig sensatie biedt, het gaat al lang niet meer om enkel zingen bij het songfestival (als het daar ooit om heeft gegaan, ik heb het vroeger natuurlijk nooit gezien). Daarnaast is het niet echt 'hip' of iets dat men nog nooit heeft gezien.
Ik kijk het songfestival vrijwel altijd om bands uit andere landen te leren kennen waar je anders nooit van zult horen ^^ Ik heb er al een paar toffe uit gevist iig!