Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 20:42
Marsje
Marsje is offline
Ik zag zo gauw dat er nog geen topic over is, maar misschien ook wel te begrijpen.

Wat vinden jullie nu van het Songfestivalnummer van Anouk. (Birds).

Maakt ze een kans op een finaleplek of wordt het weer niks?

Ik had eerlijk gezegd een wat vlotter nummer verwacht, maar ze kan wel mooi zingen.

Laatst gewijzigd op 21-03-2013 om 08:43. Reden: Ik heb even de clip erbij gezet, dan weet iedereen meteen waar het over gaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2013, 22:04
bloodyb
bloodyb is offline
Ze kan zekers goed zingen, jammer dat het een blonde doos is met een tamelijk kort lontje. En het Songfestival interesseert me geen ene rotmoer!
Oud 21-03-2013, 08:38
Verwijderd
Oh, ik kom er net achter wie de winnaar was van vorig jaar Toen lag ik in het ziekenhuis, dus dat heb ik helemaal gemist.

In ieder geval, het doet me denken aan Lana Del Rey en die heeft wel gescoord wereldwijd met Videogames. En ik ging even verder kijken in 2012 want ik zag Iris staan en Iris is in mijn hoofd iemand die TVVV had moeten winnen en ook een Lana Del Rey-achtig iets was, maar die was niet verder geraakt dan de halve finales. Toen ik ging kijken bleek het echter een voor mij onbekend valszingend meisje te zijn, dus dat is maar goed dan.

2011 heb ik gezien maar daar staat me weinig meer van bij, buiten dat Raab mee presenteerde en Zdob și Zdub nog eens meedeed.

Als ik naar de winnaars van afgelopen jaren kijk, zit daar geen eenvoudig nummer tussen. Tom Dice heeft in 2010 het goed gedaan met een eenvoudig nummer, maar is toch maar 5e geworden, ik denk dus dat, hoewel ik het nummer niet slecht vind, dit nummer geen kans maakt. Ik denk dat het nummer te eenvoudig is en te weinig sensatie biedt, het gaat al lang niet meer om enkel zingen bij het songfestival (als het daar ooit om heeft gegaan, ik heb het vroeger natuurlijk nooit gezien). Daarnaast is het niet echt 'hip' of iets dat men nog nooit heeft gezien.

Ik kijk het songfestival vrijwel altijd om bands uit andere landen te leren kennen waar je anders nooit van zult horen ^^ Ik heb er al een paar toffe uit gevist iig!

Laatst gewijzigd op 21-03-2013 om 08:44.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 10:38
hookee
hookee is offline
Ik volg de Eurovisie om dezelfde reden, maar als ik dit nummer van Anouk zo hoor (1e keer nu) komt het bij mij over als de gemiddelde jaarlijkse inzending van Portugal of Malta... (gaap).
Een inzending heeft toch iets meer pit nodig. Een gevestigde naam en een bekende (en goede) stem zijn niet voldoende zoals Engelbert Humperdinck en Pastora Soler al mochten ondervinden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 12:54
Verwijderd
Ik hoop dat ze verliest.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 17:20
highplaces
highplaces is offline
Ik was zó blij toen ik hoorde dat Anouk mee ging doen.

En zó teleurgesteld toen ik het nummer hoorde.
Oud 21-03-2013, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik was zó blij toen ik hoorde dat Anouk mee ging doen.

En zó teleurgesteld toen ik het nummer hoorde.
+1
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 17:59
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik hoop dat ze verliest.
Weet wel zeker dat ze niet hoog zal scoren, maar aan de zangkwaliteiten van haar zal het niet liggen, eerder aan het slechte liedje.
Oud 23-03-2013, 18:25
Verwijderd
Ze zingt goed, maar het liedje vind ik vrezelijk haha
ik denk niet dat ze ver zal komen, maar je weet maar nooit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten