Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2013, 14:17
Souhiee
Souhiee is offline
hey mensen,

Normaal doe k dit nooit maar k zit er een beetje mee..
Kijk ik flow al een maand ofso met een jongen en we hebben nooit echt leuk of alleen gechild of samen alleen wat gedaan.
Maar gister had ie me voor t eerst niet geappd in ochtend/middag/avond pas in de nacht ging ie me appen en k zei gewoon voor de lol hele dag app je me niet sukkel, dat vatte hij ook als grap maar toen spraken we beetje grappig en met humor ,zo praten we meestal af en toe wordt t serieus en hij liet zien dat ie me leuk vond maar gister zei hij k heb je met een reden niet geappd was aan t nadenken over ons en k vind je opeens niet meer leuk we doen nooit wat alleen en van afspreken komt ook niks van dat was beetje raar vond ik maar k vind hem dus niet zooooo leuk dat t pijn doet ofso maar dus hij praat nu minder en hij zegt steeds k wil niet meer lief praten aangezien k je niet meer zo leuk vindt, k heb t genegeerd dit k sta best sterk in me schoenen en met zulke dingen ben k een bitch en t raakt me een beetje maar k laat niet zien dat k t niee erg vindt of dat k een bitch ben, maar dus wat moet k doen? moet k de hoop opgeven want k heb best veel moeite gedaan voor dese flow en ben soort van teleurgesteld.

help asjeblieft ben te confused..

Sorry dat k t niet juist kan uitleggenn...

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 14:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2013, 14:23
Vowel
Vowel is offline
Als het je toch niet interesseert dat hij je niet leuk vindt, waarom dan dit topic? Wil je nu echt deze "flow" (WAT EEN KUTWOORD) houden omdat je er "moeite" voor hebt gedaan? Ik weet niet eens wat dat betekent, moeite doen voor een "flow".

God, ik word echt oud.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:26
Souhiee
Souhiee is offline
Citaat:
Als het je toch niet interesseert dat hij je niet leuk vindt, waarom dan dit topic? Wil je nu echt deze "flow" (WAT EEN KUTWOORD) houden omdat je er "moeite" voor hebt gedaan? Ik weet niet eens wat dat betekent, moeite doen voor een "flow".

God, ik word echt oud.
Uuhm niemand vroeg om zo bot te reageren?
Jaaa flow is ( nog geen vriend maar het wordt nog wat)
het interesseert me wel sukkel,alleen k wil niet gekwetst worden dus jaa snap je?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:32
Vowel
Vowel is offline
Je zegt net:

"k vind hem dus niet zooooo leuk dat t pijn doet ofso"

en

"t raakt me weinig maar k laat niet zien dat k t niee erg vindt of dat k een bitch ben"

Het raakt je niet, maar je laat hem niet zien dat het je niet raakt? Dus je doet alsof het je wel raakt?

Hij zegt dat hij je niet meer leuk vindt, dus dan lijkt het me niet dat er een relatie van gaat komen.

Ik reageerde niet bot. Ik snap gewoon het probleem niet.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:36
Souhiee
Souhiee is offline
Citaat:
Je zegt net:

"k vind hem dus niet zooooo leuk dat t pijn doet ofso"

en

"t raakt me weinig maar k laat niet zien dat k t niee erg vindt of dat k een bitch ben"

Het raakt je niet, maar je laat hem niet zien dat het je niet raakt? Dus je doet alsof het je wel raakt?

Hij zegt dat hij je niet meer leuk vindt, dus dan lijkt het me niet dat er een relatie van gaat komen.

Ik reageerde niet bot. Ik snap gewoon het probleem niet.

oke kijk t raakt me een beetje maar kijk zou jij zoiets zomaar doen? En wat kan k m vragen om t goed te maken ,onze vriendschap verwatert merk ik
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:41
Vowel
Vowel is offline
Hmm.

Heeft hij je wel een reden gegeven waarom hij je niet meer leuk vindt? Als het alleen maar is omdat jullie nooit samen iets doen, dan moet je voorstellen samen iets te gaan doen. Waarom doen jullie nooit iets?

Maar soms heeft het gewoon geen reden, soms wordt gevoel gewoon minder en is dat niemands schuld. Ik denk dat je toch nog een keer moet proberen met hem te praten en vraag dan duidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:44
Souhiee
Souhiee is offline
Citaat:
Hmm.

Heeft hij je wel een reden gegeven waarom hij je niet meer leuk vindt? Als het alleen maar is omdat jullie nooit samen iets doen, dan moet je voorstellen samen iets te gaan doen. Waarom doen jullie nooit iets?

Maar soms heeft het gewoon geen reden, soms wordt gevoel gewoon minder en is dat niemands schuld. Ik denk dat je toch nog een keer moet proberen met hem te praten en vraag dan duidelijkheid.
Jaa , k had voor gesteld om vrijdag wat te gaan doen en tjaa bij mij wordt t gevoel nu wel minder door dit alles, k weet niet hoe k met hem erover moet praten, bedankt dat je me advies geeft
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:52
Vowel
Vowel is offline
Nou, misschien moet je gewoon even de tijd nemen om er een beetje over na te denken. Laat hem even met rust en zoek eens uit wat je nu wilt.

Want het ziet er nu naar uit dat hij jou niet meer echt leuk vindt, en bij jou wordt het ook al minder.. Je bent niet verplicht om hem leuk te blijven vinden, of om er mee te zitten. Het is ook prima als je tegen jezelf zegt: "Goh, het was leuk zolang het duurde, maar er zit hier toch iets niet lekker". Dat is jammer van de "moeite" die je erin hebt gestopt, maar als iets niet helemaal goed voelt (en niet wederzijds is), tja, dan kun je beter doorgaan met je leven en wachten op iets leukers.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:52
Heer Wil
Heer Wil is offline
Je zegt dat het je niks doet maar zelfs de reactie van Vowel (WAT EEN KUTNAAM ) leek je al meteen iets te hard te raken... Ik denk dat hij eigenlijk al duidelijk heeft aangegeven wat er moet gebeuren: 1. Jullie moeten vaker wat afspreken ipv zo'n appjesrelatie te houden of 2. Jullie moeten je erbij neerleggen, maar dat wil je blijkbaar niet.

Eigenlijk is het gevoel al minder voordat jullie echt iets hebben dus ik zou toch voor die tweede gaan... Je kunt er met hem over praten maar doordat jullie nog niet echt iets hebben snap ik goed dat je niet weet hoe je erover moet praten omdat het eigenlijk ook best wel onzin is om nu al te zeggen dat hij je heeft gekwetst zonder dat jullie echt iets hebben...

Al met al heb ik eigenlijk geen idee
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:55
Souhiee
Souhiee is offline
Citaat:
Je zegt dat het je niks doet maar zelfs de reactie van Vowel (WAT EEN KUTNAAM ) leek je al meteen iets te hard te raken... Ik denk dat hij eigenlijk al duidelijk heeft aangegeven wat er moet gebeuren: 1. Jullie moeten vaker wat afspreken ipv zo'n appjesrelatie te houden of 2. Jullie moeten je erbij neerleggen, maar dat wil je blijkbaar niet.

Eigenlijk is het gevoel al minder voordat jullie echt iets hebben dus ik zou toch voor die tweede gaan... Je kunt er met hem over praten maar doordat jullie nog niet echt iets hebben snap ik goed dat je niet weet hoe je erover moet praten omdat het eigenlijk ook best wel onzin is om nu al te zeggen dat hij je heeft gekwetst zonder dat jullie echt iets hebben...

Al met al heb ik eigenlijk geen idee

Wat bedoel je met neerleggen?
En bedankt voor je advies!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:55
bloodyb
bloodyb is offline
Hij vindt jou dus niet zo leuk en jij hem niet. Het raakt je weinig maar je bent wel gekwetst en teleurgesteld? Het lijkt er meer op dat jij nogal verontwaardigd bent omdat hij zo brutaal is om te zeggen dat hij je niet zo leuk vindt. Wat denkt hij wel niet, die loser! Als er hier iemand een sukkel is ben jij het wel.
Oud 27-03-2013, 14:57
Souhiee
Souhiee is offline
Citaat:
Nou, misschien moet je gewoon even de tijd nemen om er een beetje over na te denken. Laat hem even met rust en zoek eens uit wat je nu wilt.

Want het ziet er nu naar uit dat hij jou niet meer echt leuk vindt, en bij jou wordt het ook al minder.. Je bent niet verplicht om hem leuk te blijven vinden, of om er mee te zitten. Het is ook prima als je tegen jezelf zegt: "Goh, het was leuk zolang het duurde, maar er zit hier toch iets niet lekker". Dat is jammer van de "moeite" die je erin hebt gestopt, maar als iets niet helemaal goed voelt (en niet wederzijds is), tja, dan kun je beter doorgaan met je leven en wachten op iets leukers.
Dankje jaa weet je wat anders zeg k gewoon laten we gewwon vrienden blijven , dit heeft best geholpen thanks!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:59
Souhiee
Souhiee is offline
Citaat:
Hij vindt jou dus niet zo leuk en jij hem niet. Het raakt je weinig maar je bent wel gekwetst en teleurgesteld? Het lijkt er meer op dat jij nogal verontwaardigd bent omdat hij zo brutaal is om te zeggen dat hij je niet zo leuk vindt. Wat denkt hij wel niet, die loser! Als er hier iemand een sukkel is ben jij het wel.
Kijkk k kan t niet zo goed uitleggen, pardon ben ik een sukkel?
Het raakde me maar nu door andere reacties gaa k met m praten als ie kortaf doet dan weet k het wel en gaa k door met me leven..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 17:45
mytholon
mytholon is offline
De relatie of "flow" interesseert je eigenlijk niet maar toch wil je hem niet verbreken?
Of begrijp ik het nu verkeerd?
Kan je misschien niet beter wachten op een wat serieuzer relatie van beide kanten? In plaats van een "flow".
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 19:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb niet de indruk dat die jongen deze flow zo serieus neemt als jij. Misschien is het beter als je wegflowt naar een andere jongen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet de indruk dat die jongen deze flow zo serieus neemt als jij. Misschien is het beter als je wegflowt naar een andere jongen.
dit dus
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 06:57
BorderCross
BorderCross is offline
Offtopic:
Oke, laat ik dit is quoten..
Citaat:
Uuhm niemand vroeg om zo bot te reageren?
Jaaa flow is ( nog geen vriend maar het wordt nog wat)
het interesseert me wel sukkel,alleen k wil niet gekwetst worden dus jaa snap je?
Dan komt iemand die noemt jou een sukkel..
Citaat:
.... pardon ben ik een sukkel?
"Hypocrisy, thy name is you."

Ontopic: Ga gewoon verder, als je zo sterk in je schoenen wilt staan, laat dan zien dat je ook met je leven verder kunt in plaats van dit stand te doen houden
Oud 28-03-2013, 10:43
igfy
igfy is offline
Ok. Jij had dus een "flow" (is dat hetzelfde als fling?) met een jongen. Jullie vonden elkaar allebie niet echt leuk maar appten wel heel veel met elkaar. Nu wil hij er een beetje van af, misschien omdat het voor hem voelt alsof hij jou aan het lijntje houdt of misschien om andere redenen en vind je dit wel erg.

Vind je het erg omdat je dan geen aandacht meer krijgt, of vind je het erg omdat je stiekem toch verliefd op hem bent? Als je vrienden wil blijven dan betekent dat waarschijnlijk dat jullie op een andere manier met elkaar om moeten gaan dan dat jullie nu doen. Maar als hij daar ook geen trek in heeft zou ik hem gewoon met rust laten en andere jongens zoeken.
Oud 28-03-2013, 11:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
leer typen autist. Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom hij niet wilt appen omdat je spelling gewoon simpelweg zuigt. Je hebt hem gefriendzoned en hij voelt zich daardoor kut. en nu mijn stelling van vandaag: Hou op met dat gekanker nederland moet blanker!
Citaat:
ohja en je naam klinkt als een hulpmiddel voor diarree. sahiee!
p.s. allah i
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten