Advertentie | |
|
![]() |
|
Je zegt net:
"k vind hem dus niet zooooo leuk dat t pijn doet ofso" en "t raakt me weinig maar k laat niet zien dat k t niee erg vindt of dat k een bitch ben" Het raakt je niet, maar je laat hem niet zien dat het je niet raakt? Dus je doet alsof het je wel raakt? Hij zegt dat hij je niet meer leuk vindt, dus dan lijkt het me niet dat er een relatie van gaat komen. Ik reageerde niet bot. Ik snap gewoon het probleem niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oke kijk t raakt me een beetje maar kijk zou jij zoiets zomaar doen? En wat kan k m vragen om t goed te maken ,onze vriendschap verwatert merk ik ![]() |
![]() |
|
Hmm.
Heeft hij je wel een reden gegeven waarom hij je niet meer leuk vindt? Als het alleen maar is omdat jullie nooit samen iets doen, dan moet je voorstellen samen iets te gaan doen. ![]() Maar soms heeft het gewoon geen reden, soms wordt gevoel gewoon minder en is dat niemands schuld. Ik denk dat je toch nog een keer moet proberen met hem te praten en vraag dan duidelijkheid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, misschien moet je gewoon even de tijd nemen om er een beetje over na te denken. Laat hem even met rust en zoek eens uit wat je nu wilt.
Want het ziet er nu naar uit dat hij jou niet meer echt leuk vindt, en bij jou wordt het ook al minder.. Je bent niet verplicht om hem leuk te blijven vinden, of om er mee te zitten. Het is ook prima als je tegen jezelf zegt: "Goh, het was leuk zolang het duurde, maar er zit hier toch iets niet lekker". Dat is jammer van de "moeite" die je erin hebt gestopt, maar als iets niet helemaal goed voelt (en niet wederzijds is), tja, dan kun je beter doorgaan met je leven en wachten op iets leukers. |
![]() |
|
![]() |
Je zegt dat het je niks doet maar zelfs de reactie van Vowel (WAT EEN KUTNAAM
![]() Eigenlijk is het gevoel al minder voordat jullie echt iets hebben dus ik zou toch voor die tweede gaan... Je kunt er met hem over praten maar doordat jullie nog niet echt iets hebben snap ik goed dat je niet weet hoe je erover moet praten omdat het eigenlijk ook best wel onzin is om nu al te zeggen dat hij je heeft gekwetst zonder dat jullie echt iets hebben... Al met al heb ik eigenlijk geen idee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat bedoel je met neerleggen? En bedankt voor je advies! |
![]() |
|
Hij vindt jou dus niet zo leuk en jij hem niet. Het raakt je weinig maar je bent wel gekwetst en teleurgesteld? Het lijkt er meer op dat jij nogal verontwaardigd bent omdat hij zo brutaal is om te zeggen dat hij je niet zo leuk vindt. Wat denkt hij wel niet, die loser! Als er hier iemand een sukkel is ben jij het wel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het raakde me maar nu door andere reacties gaa k met m praten als ie kortaf doet dan weet k het wel en gaa k door met me leven.. |
![]() |
|||
Offtopic:
Oke, laat ik dit is quoten.. Citaat:
Citaat:
Ontopic: Ga gewoon verder, als je zo sterk in je schoenen wilt staan, laat dan zien dat je ook met je leven verder kunt in plaats van dit stand te doen houden ![]()
|
Ok. Jij had dus een "flow" (is dat hetzelfde als fling?) met een jongen. Jullie vonden elkaar allebie niet echt leuk maar appten wel heel veel met elkaar. Nu wil hij er een beetje van af, misschien omdat het voor hem voelt alsof hij jou aan het lijntje houdt of misschien om andere redenen en vind je dit wel erg.
Vind je het erg omdat je dan geen aandacht meer krijgt, of vind je het erg omdat je stiekem toch verliefd op hem bent? Als je vrienden wil blijven dan betekent dat waarschijnlijk dat jullie op een andere manier met elkaar om moeten gaan dan dat jullie nu doen. Maar als hij daar ook geen trek in heeft zou ik hem gewoon met rust laten en andere jongens zoeken.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |