![]() |
|
Verwijderd
|
Op zich is vrijwillige seks tussen iemand van 16 en iemand van 27, zonder dat daar iets tegenover staat, en zonder dat er een machtsverhouding is (dus het is niet je leerling, werkneemster, stiefkind etc), gewoon toegestaan.
Zo te lezen ben je zelf geestelijk ook niet veel ouder dan 16 dus ik zie geen bezwaren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou het niet doen, als zij verliefd is en jij wilt haar alleen voor de seks. Misschien heeft zij zelfs wel de hoop dat jij wel van gedachte zal veranderen (en wel -eventueel in de toekomst- een relatie wil) nadat jullie seks gehad hebben. Maak geen misbruik van haar verliefdheid!
|
![]() |
ik heb haar al een paar x aan der verstand proberen te praten dat het gewoon niet kan maar dan gaat ze me smsen dat ze niet weet hoe ze verder moet met der leven enz enz ze wordt op school gepest en zegt dat ze vroeger is misbruikt door der vader en nu heeft ze iemand die ze echt leuk vind en dan moet ik der maar gewoon aan de kan gooien
![]() ut spoor is bijster
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Apart probleem? Thommos | 23 | 06-02-2008 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Waarom kicken veel jongens op jongere meisjes? Verwijderd | 267 | 18-03-2005 20:56 | |
Liefde & Relatie |
leeftijds verschil annetjuh | 35 | 16-05-2004 19:30 | |
Liefde & Relatie |
4 jaar verschil op 17 jarige leeftijd Dragon Khan | 88 | 27-08-2003 10:31 | |
Drugs & Alcohol |
Drugsgebruik op jonge leeftijd. HenkMul | 21 | 22-08-2003 13:20 | |
Software & Hardware |
[MS Access] geboortedatum - berekenen leeftijd vanuit geboortedatum Ik/Slaughterer | 1 | 10-11-2002 15:55 |