Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2013, 20:36
bubbles94
bubbles94 is offline
Een oud collega van mij vind mij leuk. Ik voel en merk het aan alles, daarbij heb ik dat ook gehoord van andere mensen. Opzich allemaal geem probleem zou je zeggen, maar dat is het dus wel! ik zie hem Helemaal niet zitten! Sterker nog ik voel me echt niet op mijn gemak bij hem! Ik heb alleen op het begin aardig tegen hem gedaan en ik vind het nu gemeen om te zeggen tegen hem dat ik m niet meer wil zien of af wil spreken. Maar eigenlijk wil ik m gewoon niet meer spreken hoe gemeen dat misschien klinkt! Maar ik weet nu dus niet hoe ik dit moet aanpakken... Iedereen zegt dat ik gewoon eerlijk moet zijn tegen hem maar ik vind niet dat hij het verdient om zo behandeld te worden... wat moet ik doen?
Oud 27-03-2013, 21:06
NLboyNL
NLboyNL is offline
Ik ben zelf een jongen dus,
Ik zal als ik jou was het hem vanuit je hart uitleggen en gewoon zeggen (al is dat misschien een leugen) dat je hem wel aardig vind, maar dat het dan ook daar bij blijft, gewoon zeggen tegen hem dat je niet meer dan vrienden wil zijn.
Mischien snapt hij het wel gewoon.

Dat is mijn tip:
Alsjeblieft

(Succes niet gegarandeerd)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 22:04
Verwijderd
Hij verdient het dat jij oprecht tegen hem bent en dat hij zo snel mogelijk jou uit zijn hoofd kan zetten. Wees eerlijk tegen hem, dat is niet gemeen maar juist het beste.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 09:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hij verdient het natuurlijk wel om aan het lijntje gehouden te worden.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 09:10
Lente
Lente is offline
Je bent niet eerlijk tegen hem, niet omdat je dat zielig voor hem vindt, maar omdat dat makkelijker voor jou is.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 10:56
Verwijderd
Duidelijk zijn. Zeg dat je het vervelend vindt en dat je je er niet goed bij voelt hoe hij zich naar jou gedraagt omdat de gevoelens niet wederzijds zijn. Ik heb een soortgelijke situatie aan de hand gehad. Iemand bleef bezig met dubbelzinnige opmerkingen en hints in een gewone vriendschap terwijl ik meerdere keren duidelijk had aangegeven dat het niets zou worden tussen ons. Dat leek hij gewoon naast zich neer te leggen met 'we zien wel'. Uiteindelijk werkte het zo op mijn zenuwen, ook omdat ik moest nadenken over wat ik tegen hem zou zeggen wat niet als aanmoediging zou opgevat kunnen worden, dat ik het contact heb afgebroken. En ik vermoed dat hij flink over de zeik was (met waarschijnlijk het riedeltje nice guys finish last in zijn hoofd), maar ik heb geen behoefte aan mensen die me ongemakkelijk doen voelen.

Het is rottig om iemand zoiets te zeggen, maar dat voelt even vervelend. Je ergeren aan iemand die je eigenlijk niet meer wil spreken, duurt veel langer.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 21:19
bubbles94
bubbles94 is offline
Citaat:
Duidelijk zijn. Zeg dat je het vervelend vindt en dat je je er niet goed bij voelt hoe hij zich naar jou gedraagt omdat de gevoelens niet wederzijds zijn. Ik heb een soortgelijke situatie aan de hand gehad. Iemand bleef bezig met dubbelzinnige opmerkingen en hints in een gewone vriendschap terwijl ik meerdere keren duidelijk had aangegeven dat het niets zou worden tussen ons. Dat leek hij gewoon naast zich neer te leggen met 'we zien wel'. Uiteindelijk werkte het zo op mijn zenuwen, ook omdat ik moest nadenken over wat ik tegen hem zou zeggen wat niet als aanmoediging zou opgevat kunnen worden, dat ik het contact heb afgebroken. En ik vermoed dat hij flink over de zeik was (met waarschijnlijk het riedeltje nice guys finish last in zijn hoofd), maar ik heb geen behoefte aan mensen die me ongemakkelijk doen voelen.

Het is rottig om iemand zoiets te zeggen, maar dat voelt even vervelend. Je ergeren aan iemand die je eigenlijk niet meer wil spreken, duurt veel langer.
Dank je wel, nu ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet de enige ben met zo'n situatie. Ik ga hier zeker wat mee doen!
Oud 31-03-2013, 20:17
NLboyNL
NLboyNL is offline
En ik ook
Zo'n lelijkert is op mij
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 20:25
Verwijderd
Citaat:
En ik ook
Zo'n lelijkert is op mij
Groot verschil in situatie. Ook in gedrag. En spelling.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten