Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2013, 13:39
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Hallo allemaal,

Ik moet voor nederlands een 4 sterrenboek lezen

Weet iemand of je die ook op internet kan vinden? Dus dat je die op je ipad zet en daar op leest? Graag een boek met niet meer dan 140 blz. Want ik ben niet echt een fan van lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2013, 19:28
Verwijderd
Met 'viersterrenboek' neem ik aan dat je niveau 4 bedoelt van deze lijst (klik)? De meeste boeken die daar onder niveau 4 vallen zijn wel te vinden in de iTunes store. Als je dan toch iets van dat niveau moet lezen zou ik bijvoorbeeld De Aanslag van Harry Mulisch aanraden (€9,99 in de iTunes Store). Dat boek heeft wel meer dan 140 bladzijdes, maar valt wel een beetje onder de 'musts' voor je literaire opvoeding, vind ik. Ik ben zelf ook geen groot lezer, maar dit boek was zo spannend dat ik er in twee dagen al doorheen was.

Edit; Op de iTunes pagina staat trouwens dat het boek 352 pagina's bevat, maar dit zijn natuurlijk 'iPad pagina's'. De hardcoverversie van dit boek bevat 236 pagina's.

Laatst gewijzigd op 28-03-2013 om 19:37.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 22:16
Elin3
Elin3 is offline
Karakter van Bordewijk vond ik zelf erg goed. De donkere kamer van Damocles van Hermans is ook goed door te komen.
Reageren

Regels voor berichten