![]() |
|
Hier kan je bijvoorbeeld meer lezen over de taken van de GGD
![]()
|
Hm ik denk dat ik het koortslipvirus heb opgelopen, en dat toeval is dat het zich nu tegelijkertijd met die infectie(?) uit. Best wel klote, ik heb twee maanden bij best wel vieze mensen gewoond waarvan er eentje een zichtbare koortslip had, en ben daarom gewoon voor de zekerheid extra zorgvuldig geweest met bestek enzo. Na erover nagedacht te hebben hoe ik dan toch besmet heb kunnen raken, realiseerde ik me dat ik de fout heb gemaakt om me bij het afscheid te laten zoenen. Gaat het al die tijd goed, om toch nog even op het laatste moment fout te gaan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het heeft weinig met hygiëne te maken, of je moet al hermetisch afgesloten leven. Je kunt het al oplopen door in het meest nette restaurant uit een glas te drinken dat niet zo heet is afgewassen. En: Als je het virus eenmaal hebt dan houd je dat voor altijd, en duikt het op als je weerstand wat minder is. Kans is er dus best dat je het al lang had.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|