![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om dit deelforum nog maar eens een beetje levendig te houden. Is er hier iemand die serieus denkt dat Noord-Korea op korte termijn de VS gaat aanvallen? Ik denk zelf dat het gewoon het gebruikelijke geblaf van de gooks is en dat er geen zak zal gebeuren, maar ja. Als iemand anders nou het tegenovergestelde standpunt inneemt, kunnen we iets van een discussie voeren. Of zo. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, een welgemikte bom op Osan AFB zal toch wel hard aankomen.
Wij weten dat dat het openen van een wespennest betekent, ik weet niet hoe een gemiddelde overleden staatshoofd erover denkt, het is een nogal unieke situatie.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Met 'ze' bedoel ik het bestuur van Noord Korea. En ik snap het ook wel, maar communiceer het dan alleen naar je bevolking, niet naar de rest van de planeet
![]()
|
Het zou kunnen dat hun binnenlandse problemen m.b.t. de voedselvoorziening zo groot dreigen te worden dat de vlam in de pan dreigt te slaan. En nu proberen ze wanhopig met dit soort losse flodders en wapengekletter het volk er van te overtuigen dat het de schuld is van het grote boze buitenland.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook zelfmoord, en eindigt mogelijk ook met Pyongyang dat instant sunshine krijgt, maar schadelijker dan die zgn "kernwapens" die ze hebben. *welke je eerst betrouwbaar moet kunnen vervoeren **zonder onderschept te worden door de fuckton aan luchtafweer. |
![]() |
|
|