Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind Antwerpen leuker dan Brussel
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Brussel vind ik minder mooi en ik vind dat daar veel meer verloedering is. Daarnaast vind ik Brusselaren en alles wat er tegenwoordig komt wonen (en niet de 'allochtonen', maar ook de 'Belgen') geen gezellige mensen. Sowieso is (was) het ov een drama en loop je heel vaak tegen de Nederlands-verstaan-maar-niet-willen-helpen-houding aan. En daar hou ik niet zo van, ook al kan ik prima Frans spreken en verstaan. Maar ook die ervaring is gebaseerd op zo'n 8 jaar geleden (Ik heb er stage gelopen, de mensenervaring heb ik vorig jaar nog in het ziekenhuis meegemaakt). |
![]() |
|
Ik vond Milaan tegenvallen en als je gaat, ga dan zeker niet in augustus want dan is er heel veel dicht (ook restaurants, winkels). Florence vond ik ook tegenvallen en daar is het gauw heel warm. Bologna vond ik dan wel weer opvallend leuk, München trouwens ook.
|
|