Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2013, 18:34
Tybostyle
Tybostyle is offline
ik vraag me af hoe jullie over de toekomst van social media denken ik hoop dat dit de toekomst is:

Ik verwacht dat er in de toekomst les word gegeven via social media zodat je niet meer naar school hoeft en dat je lekker achteruit gezakt kan zitten op de bank. En dat je tijdens je les dan een pizza kan bestellen via twitter. misschien word in de toekomst de hoeveelheid tekens die je mag gebruiken in een tweet wel meer want je hebt er altijd wel een paar tekort.

wat denken jullie wat de toekomst is????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2013, 19:04
Daantjer
Daantjer is offline
Social media is iets wat heel snel wisselt.
Thuis les krijgen kan alleen in uitzonderlijke situaties, omdat persoonlijk contact tussen leraar en leerling noodzakelijk is om de kwaliteit van het onderwijs te waarborgen.
Twitter zal nooit de lengte wijzigen van de 'tweet', dit hoort namelijk bij het model van Twitter.
Social media zal volgens mij de komende jaren meer de transitie maken naar 'chatbox' waar wettelijk ook meer op te verhalen valt. Doordat 'social media' nog in heldere context in de wet verwerkt moet worden zullen de komende twee jaar alleen nog meer de teloorgang weergeven van normen en waarden. Bedreigingen zullen daar ook groot goed worden, omdat er geen contact is tussen de beide partijen en de pakkans nihil is.
Daarom zullen veel mensen ook social media meer laten rusten, of het op een professionelere manier aanpakken, waar LinkedIn dan vooral zal gaan groeien.
Oud 08-04-2013, 19:22
Tybostyle
Tybostyle is offline
Citaat:
Social media is iets wat heel snel wisselt.
Thuis les krijgen kan alleen in uitzonderlijke situaties, omdat persoonlijk contact tussen leraar en leerling noodzakelijk is om de kwaliteit van het onderwijs te waarborgen.
Twitter zal nooit de lengte wijzigen van de 'tweet', dit hoort namelijk bij het model van Twitter.
Social media zal volgens mij de komende jaren meer de transitie maken naar 'chatbox' waar wettelijk ook meer op te verhalen valt. Doordat 'social media' nog in heldere context in de wet verwerkt moet worden zullen de komende twee jaar alleen nog meer de teloorgang weergeven van normen en waarden. Bedreigingen zullen daar ook groot goed worden, omdat er geen contact is tussen de beide partijen en de pakkans nihil is.
Daarom zullen veel mensen ook social media meer laten rusten, of het op een professionelere manier aanpakken, waar LinkedIn dan vooral zal gaan groeien.
het gaat me er eigelijk niet zo om of het serieus ook egt haalbaar is maar wat je graag zou willen in de toekomst van social media (sorry als het niet helemaal duidelijk was)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 17:36
Verwijderd
De connectie tussen educatie en social media ontgaat me even. Niet dat het onmogelijk is, maar er zijn al genoeg werkende alternatieven om 'via internet' les te krijgen. Wat dat betreft is het ook niets nieuws en sowieso niet echt iets wat gecombineerd hoeft te worden met facebook of w/e.

Daarnaast zijn er talloze mensen die helemaal geen zin in facebook/twitter hebben. Die zouden dan de privacy-aspecten van social media open en bloot moeten stellen om wat woordjes frans te leren? Als ik voor een school twitter moet hebben kies ik liever een normale school.

Meh. Verder hoef ik niets van social media in de toekomst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten