Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 00:47
Verwijderd
Ik bied Bijles Frans aan aan brugklas t/m 4e klas. Ik kan je overal mee helpen, grammatica, woordjes en ook dingen zoals mondelingen. Ik kost 7 euro per uur. Als dat teveel is, valt daar wel over te overleggen.

Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent (:

Laatst gewijzigd op 09-04-2013 om 22:39.
Advertentie
Oud 09-04-2013, 18:49
Verwijderd
Er staat een topic op algemene schoolzaken voor aanbod hiervan!

Wat doe je zelf trouwens? Je zit ook in de vierde, als je 15 bent? 4 vwo? En waar is het?
Oud 09-04-2013, 22:27
Verwijderd
wat boeit jou dat? je bent 24. je stelt deze vragen gewoon om me dwars te zitten...
Oud 09-04-2013, 22:29
Verwijderd
Citaat:
wat boeit jou dat? je bent 24. je stelt deze vragen gewoon om me dwars te zitten...
Ik probeer je te helpen. Maar ik denk dat je puberteit dat niet accepteert.
Oud 09-04-2013, 22:30
Verwijderd
eh waar slaat dat op? ik er nog niet naar gekeken, ik ga m verplaatsen.
Oud 09-04-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
eh waar slaat dat op? ik er nog niet naar gekeken, ik ga m verplaatsen.
Hoe in godsnaam wil ik je dwarszitten? welke middelen zet ik precies in? Succes met verplaatsen joh, naar de plek waar je oproep meer aandacht krijgt, waar ik je op wees. Als ik je nu vertel dat je dat zelf niet kunt, vat je dat dan op als pesten of dwarszitten?
Oud 09-04-2013, 22:41
Verwijderd
dus jij denkt dat ik geen bijles frans kan geven? want het is oke als je dat denkt. ik weet namelijk van mezelf dat ik dat heel goed kan. ik geef ook bijles op mn eigen school aan tweedeklassers
Oud 09-04-2013, 22:44
Verwijderd
Citaat:
dus jij denkt dat ik geen bijles frans kan geven? want het is oke als je dat denkt. ik weet namelijk van mezelf dat ik dat heel goed kan. ik geef ook bijles op mn eigen school aan tweedeklassers
Dat heb ik nergens gezegd of bedoeld. Ik probeerde je te helpen in a) meer aandacht krijgen en op de juiste plaats posten en b) voorwaarden (locatie) en achtergrond schetsen. Beide in jouw voordeel.
Oud 09-04-2013, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik nergens gezegd of bedoeld. Ik probeerde je te helpen in a) meer aandacht krijgen en op de juiste plaats posten en b) voorwaarden (locatie) en achtergrond schetsen. Beide in jouw voordeel.
Bedankt dan.
Oud 09-04-2013, 23:06
bloodyb
bloodyb is offline
Je praat nu echt als een dwarse puber. Lusi probeert je te helpen. Waar heb jij gelezen dat ze twijfelt aan je vaardigheid in Frans. En het lijkt me wel handig als je zegt waar je woont. Ik denk niet dat een scholier uit Groningen naar b.v. Maastricht komt voor bijles!
Oud 10-04-2013, 17:00
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
*knip*

Modbreak: Ja, nu is het welletjes. Vanaf nu gaarne ontopic, de TS en Lusi houden inmiddels zielsveel van elkaar en alles.

Regels voor berichten