Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2013, 23:32
meneergaar
meneergaar is offline
Goeiemorgen!

Of middag. Of avond. Ligt er aan wanneer je dit bekijkt natuurlijk ;-)

Ik ben meneer Gaar, ben 16 jaar oud en kom dit forum eens lekker onveilig maken . Ik woon in zo'n gehucht in Groningen, die provincie ergens in het Noorden van Nederland en doe op het moment havo, 4e jaar. Heb de eerste twee jaar volgehouden in vwo, maar ben van 2v naar 3h gegaan. Achteraf erg jammer, maar wat doe je er aan

Mijn "hobby" is eigenlijk een beetje uit de hand gelopen en het is nu eigenlijk meer mijn werk, waar ik al een aantal jaren mee bezig ben. Eigenlijk alles wat met de computer te maken heeft: servers onderhouden (als in machines, geen games..), programmeren (HTML, CSS, PHP, MySQL, Visual Basic, Java, C#, C++, Objective C, etc. - you name it), designen (Photoshop), die oude bak van je oma weer tot leven wekken, of iets geheel anders.. Eigenlijk alles, dus als je een keer hulp nodig bent - laat maar een volgestampte zak meel of PM achter :-)

Daarnaast gooi ik nog wel eens een dampende tweet de wereld in, ben ik gek op kip en schrijf ik met plezier zo nu en dan eens een verhaaltje. Soms over Hongaren. Soms over andere dingen.

Oh ja, voor er verwarring ontstaat, ik ben zelf niet Hongaars
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2013, 00:24
bloodyb
bloodyb is offline
Welkom meneer Gaar! Is je voornaam Hon?
Oud 12-04-2013, 12:58
Verwijderd
Goedemiddag!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 21:13
Nonny
Nonny is offline
Welke kant van groningen woon je ?
hi trouwens!
Oud 15-04-2013, 14:59
Verwijderd
Ik heb van het weekend maar eens de moed samengeraapt om mijn website in een nieuw, handiger jasje te steken. Het is een eeuwigheid geleden, eigenlijk heb ik nadat ik mijn Bachelor Grafische en Digitale Vormgeving heb gehaald geen zak meer gedaan met wat ik heb geleerd. Ik ben nu aan het prutsen met roestig HTML in Dreamweaver MX 2004 ^^ maar er zit nu al meer CSS in dan in mijn oude site. Ik heb wat dingen moeten opzoeken omdat ik geen idee meer had hoe (lang leve Google, want al mijn boeken uit die tijd staan bij mijn ouders). Maar nu weet ik bij wie ik mijn vragen kan droppen ^^

In ieder geval welkom en veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 20:03
Elin3
Elin3 is offline
Van harte welkom hier!
Reageren

Regels voor berichten