Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2013, 17:55
Verwijderd
Ik wil graag een game site of forum maken maar wil niet betalen voor domeinnaam en ik wil hem zelfmaken hoe doe ik dat? Alvast bedankt M.v.g. David
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2013, 18:37
OVAP
OVAP is offline
Als je naar webs.com gaat dan kan je je eigen website maken maar dan is het wel hun stijl maar je hebt wel een forum enz. Maar dan heb je bijvoorbeeld een website die zo heet: voorbeeld.webs.com
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 23:59
Verwijderd
Een domeinnaam heb je dus echt al vanaf 5,- en hosting kan ook vanaf één luttele euro per maand, hier bijvoorbeeld. Waarom wil je dat niet?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 10:55
Verwijderd
Omdat ik gratis wil. En anders moet ik wss betalen na 2jaar terwijl ik er mischien dan niks meer mee doe. Ik wil gwn gratis. Een blog is ook goed
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 11:03
Elin3
Elin3 is offline
Een blog opzetten kan heel eenvoudig en gratis, als je tevreden bent met bijv. een .blogspot domein.
Oud 19-05-2013, 11:42
Verwijderd
Heb liever een eigen domein naam
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Heb liever een eigen domein naam
Je kan op mijn host wel hosten hoor.
Gratis host, en domein voor 1 euro per jaar wil ik eventueel nog wel vergoeden voor je hoor .

Mvg, Tijmen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 12:57
Verwijderd
Tijmen ok nice wil je dan een forum/site voor me maken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Tijmen ok nice wil je dan een forum/site voor me maken
:') Dat moet je natuurlijk zelf doen, zoals je al zei.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 15:49
Elin3
Elin3 is offline
Waarom wil je zelf een website maken als je niet weet hoe je een website moet maken en het dus eigenlijk door iemand anders wil laten doen?
Oud 20-05-2013, 18:14
Verwijderd
Om games/anime en dat soort dingen te bespreken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 18:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je hebt in ieder geval een goed, duidelijk doel voor ogen, met de benodigde kennis en de behoefte het op een serieuze manier aan te pakken.

Daarom nog een gratis pro-tip: maak gewoon een topic aan over het onderwerp wat je wilt bespreken op dit forum, en bespreek het daar. Bespaart je een hoop tijd, gedoe en frustratie.
Oud 20-05-2013, 19:21
Verwijderd
Doe mss maar tijmen2000 maake mss een site voor mij Alvast Bedankt tijmen2000
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 19:32
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Om games/anime en dat soort dingen te bespreken
Even een klein detail; wanneer jij een eigen website maakt komt daar in eerste instantie helemaal niemand naar toe. Je zult reclame voor die site moeten maken om te zorgen dat er mensen heen komen om überhaupt iets te kunnen bespreken met andere mensen of om bezoekers op je site te hebben.

Een topic hier op het forum aanmaken op over je interesses te praten of een blog hierover beginnen (al moet je daar toch ook zeker reclame voor maken!) is een stuk eenvoudiger. Je zou ook zelf een forum aan kunnen maken op een site als deze maar ook hier zal je zelf mensen naar toe moeten lokken (een forum zonder leden is niets aan).
Oud 20-05-2013, 20:48
Verwijderd
Via www.dot.tk kan je een gratis domeinnaam registreren
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 06:40
freyk
freyk is offline
Ik raad iedere beginner aan om te beginnen met zo'n kant-en-klare website, zoals hierboven gepost. (google sites is er ook zo een, maar niet zo geadvanceerd)
Dan hoeft je het niet te bouwen, alleen verder in te richten.

Eenmaal de bedoel ingericht en met inhoud gevuld, maak dan een koppeling met google analytics, zodat je de bezoekers kunt tellen en uitzoeken wat ze leuk vinden.

Maar wees niet een van de zoveelste gamesite, wees uniek door iets erop te plaatsen wat niet iedere gamesite heeft.

Zoiets heb ik ook gedaan:
Heb een site gemaakt google sites, (een domeinnaam vond ik op dat moment niet nodig), gekoppeld aan google analytics, een crossplatform frontend voor html unittester erop gezet en wat reclame gemaakt door een paar helpende forumposts op fora's en mailinglists te plaatsen.
Nu heb ik bezoekers uit verschillende landen. (waarom is die frontend zo populair in india?? )

Laatst gewijzigd op 21-05-2013 om 08:35.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Doe mss maar tijmen2000 maake mss een site voor mij Alvast Bedankt tijmen2000
Ik ga inderdaad aan de slag voor David.

Welk wil ik graag wat duidelijkheid wat ik precies moet maken.

Mvg, Tijmen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten