Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2013, 22:30
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 01:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2013, 10:50
Changshan
Changshan is offline
Verbazingwekkend aantal tienen bij toonaangevende websites iig. Ik geloof niet dat dit überhaupt een miskoop kan zijn, hooguit als het genre je niet ligt. Ben ik in mijn geval nog wel een beetje bang voor, vond deel 1 maar benauwend.
Oud 27-03-2013, 11:15
Verwijderd
Ziet er tof uit inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 12:57
Verwijderd
Leuk doch erg lineair spel tot nu toe. Ik zou het geen 10 geven maar 8-9 is zeker verdiend. Sinds half life 2 niet meer zo enthousiast geweest over een single player fps.

Vele malen beter dan bioshock en het zeer magere bioshock 2 trouwens.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 14:55
Changshan
Changshan is offline
Vriend van me was ontzettend onder de indruk van het verhaal; één van de beste in een game die hij gespeeld had zei hij. Korte speeltijd was dan weer een minpuntje.
Oud 27-03-2013, 16:28
Verwijderd
Is het weer zo'n game waar je na zes uur klaar mee bent, yesh?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 16:35
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik geloof meer dat ie er in één keer doorheen gezogen werd. Maar veel meer dan een dag of twee lijkt het nu ook weer niet geweest te zijn...
Oud 27-03-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Vanzelfsprekend. Ze weten donders goed dat het een degelijk spel is dus zal er wel weer flink wat content weggeschaafd zijn om later als DLC verkocht te worden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 18:23
Verwijderd
Ennn ondertussen werd het met toch wat te lineair en eentonig en heb ik het spel maar weer opzij gezet. Ik speel hem nog weleens uit bij extreme verveling.

Uiteindelijk zou ik het een 7 geven.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 13:10
BorderCross
BorderCross is offline
Ik heb wat gameplay vids gezien, lijkt me niet echt een spel voor mij. Ik ga hem dan ook niet downloa.. erm kopen
Oud 05-04-2013, 13:42
Changshan
Changshan is offline
Ik was op zich wel onder de indruk van de enorme ruimte en de mooie lichteffecten, die waarschijnlijk ook zo mooi konden zijn doordat de ietwat cartoony stijl minder geheugen eist. Kan er verder niet heel veel over zeggen, blijf toch de eerste paar uur een beetje met een wtf-gevoel rondlopen in dit genre.
Oud 05-04-2013, 14:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vandaag uitgespeeld.

Wat zal ik zeggen... het spel was waarschijnlijk beter geweest als RPG. De combat was sowieso niet heel geweldig, toen ik eenmaal een sniper rifle kreeg heb ik de rest van het spel alles vernietigd wat er was. De enige tegenstanders waar ik moeite mee had waren de handyman en patriot, de rest waren of te vernietigen met mijn pistool, of van afstand te snipen, of te stunlocken (50% stun chance on melee attack gear, wow) met mijn melee weapon. Qua vigors gebruikte ik in het begin possession en toen ik eenmaal toegang kreeg tot return to sender werd het helemaal een snipe & stunlock feest. De rest heb ik, ehm... niet gebruikt. Waarom ook wel?

Deze tactiek zou normaal gesproken veel te veel ammo kosten, maarja, elke keer als ik nog een stuk of 6 sniperbullets over had, kreeg ik nieuwe.

Qua verhaal vond ik het allemaal wat overhyped. Het verhaal is vooral lastig omdat het in flarden wordt verteld en niet allemaal in even logische volgorde. De stukken die gefocust zijn op de rifts en de effecten daarvan zijn erg boeiend, maar het grootste gedeelte (tot end-game) is vooral gericht op andere zaken. Ik heb ook het idee dat de bedenkers zichzelf vooral heel erg interessant vinden.

De eindbattle is wel echt grandioos geweldig, een beetje frustrerend dat als je 'verliest' je opnieuw moet beginnen, maar wel heel erg intensief en gaaf om te doen. Het stuk wat erna komt is ook best interessant vind ik.

Verder heb ik het idee dat er flink wat stukken van het spel zijn afgeschraapt uit budgetoverwegingen. De "keuzes" die je krijgt zijn vrijwel nutteloos, de keuzes die je character maakt heb je geen enkele invloed op hebt (wat nogal storend was, aangezien ik bepaalde dingen heel anders zou willen doen in het spel, maar ik krijg geen keuze..) en had ik het interessant gevonden als je relatie met het meisje invloed zou hebben op wat ze voor je zou doen... in plaats van een "als ammo leeg is, en ik heb de afgelopen x tijd niks gegeven, dan geef ik ammo" formule.

Alles bij elkaar best een gave game, maar het had veel meer kunnen zijn.
Oud 19-04-2013, 07:44
Verwijderd
Hmm: http://www.gamequarter.be/nieuws/bio...igieuze-klacht
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 10:14
Verwijderd
met religie shizzle krijg je alles voor elkaar..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 10:54
Changshan
Changshan is offline
Wauw, wat een gelul... En bovendien had ie weldegelijk een manier om die scène te zien voor aankoop (Youtube) en had hij een vermoeden kunnen hebben gezien de eerdere Bioshocks.
Oud 19-04-2013, 11:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat houd ik toch van hypocrisie! Alles kapot schieten, iedereen vermoorden en op gruwelijke manieren mensen met een hook arm kapot maken; geen probleem.

Maar een doopscene, oooooooh bah, dat mag niet!
Oud 21-04-2013, 18:19
Carn
Carn is offline
och, er was toch ook iemand opgestapt bij Irrational Games? Lekker boeiend allemaal; het is fictie, en als het je niet aanspreekt dan speel je het toch gewoon lekker niet.
Oud 17-05-2013, 13:10
Verwijderd
Metro Last Light is uit en streeft wat mij betreft B:I weer voorbij qua fps
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 14:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Bioshock was dan ook nooit echt een FPS. Ondanks dat dat duidelijk wel de richting is die de developers heen willen.
Reageren

Regels voor berichten